יועצי משכנתאות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
יועצי משכנתאות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

יועצי משכנתאות מומלצים בשרון משתפים בנסיונם בתחום

יועצי משכנתאות מחזיקים בידע נרחב ומעמיק באפשרויות המשכנתא השונות שהבנקים מספקים. הם יודעים לבנות עבורכם את תמהיל המשכנתא הנכון והמתאים לאורך חייכם הפיננסי, חוסכים עבורכם התעסקות בבדיקות וחישובי מימון מסובכים, ואף משיגים עבורכם את הריביות הנמוכות ביותר להלוואה. הכירו את יועצי המשכנתאות הפרטיים המובילים בשרון

פורסם בתאריך: 5.3.19 08:46

יניב אייזנברג

לקיחת משכנתא תהיה, לרוב, ההתחייבות הגדולה ביותר שתקבלו בחייכם. בדיוק מהסיבה הזאת אתם צריכים איש מקצוע מנוסה שילווה וייצג את האינטרסים שלכם, אחרת הדבר עלול להפוך במהרה לעול כלכלי מתמשך.

כאן נכנס לתמונה יניב אייזנברג. יניב עבד והתמקצע במשך שנים רבות בתחומי המימון, הנדל"ן ושמאות המקרקעין. זמן מה אחרי שהחל לעסוק גם בתחום ייעוץ המשכנתאות הוא הבין במהרה את הכוח, הידע והערך המוסף שהוא מביא עמו לתחום ואת הסכומים הבלתי מבוטלים שהוא חוסך ללקוחותיו בלקיחת/מחזור המשכנתא.

תחושת הסיפוק והשליחות גרמו לו להתאהב בתחום, להעמיק ולעסוק בו באופן בלעדי. "ראיתי איך חלום הדירה בישראל הולך ומתרחק עבור זוגות צעירים, ולא הבנתי מדוע בנוסף לכך הם צריכים לשאת בעלויות משכנתא מטורפות רק בגלל הניצול של הגופים הפיננסיים הגדולים את חוסר הידע של נוטלי המשכנתאות", מסביר יניב. "יועץ המשכנתאות בבנק, נחמד ככל שיהיה, הוא סוכן מכירות מטעם הבנק שתפקידו, מטבע הדברים, למכור ללקוח משכנתא טובה, לבנק!"

תחושת סיפוק ושליחות. צילום: אלי ברמלי

תחושת סיפוק ושליחות. צילום: אלי ברמלי

"הכרת התודה והפידבקים החיוביים מהלקוחות, והידיעה שבסופו של תהליך הצלחתי לחסוך להם סכומי כסף שעשויים להגיע גם למאות אלפי שקלים אותם יוכלו לנצל לטובת יעדים נוספים, ממלאות אותי בסיפוק ומחזקות אצלי את תחושת השליחות שבמקצוע". הוא אומר.

היום יניב מנהל עסק לייעוץ משכנתאות וכלכלת משפחה יחד עם  בת זוגו מאי. הוא מדגיש שהוא מייצג אך ורק את האינטרס האישי של לקוחותיו ואינו תלוי באף גוף חיצוני.

איך מתחיל תהליך העבודה מול לקוח חדש?

"תחילה אני עורך שיחת היכרות עם הלקוח כדי להבין בדיוק את מהות העסקה, את המצב הפיננסי והתזרימי, וכמובן מה ההעדפות של הלקוח. אחרי שאני מקבל את התמונה המלאה, אני בונה מספר תמהילים מותאמים אישית ללקוח ויחד אנו בוחרים את התמהיל האופטימלי. לאחר מכן, אני מגיש את תיק המשכנתא למכרז ריביות בין הבנקים, עד להשגת הריביות הנמוכות ביותר. לבסוף אני קובע פגישת חתימות ללקוח בבנק בליווי שלי, ומשם ממשיכים לביטחונות, ככל שיש בכך צורך.  אך הליווי שלי לא מסתיים כאן ולקוחותיי ממשיכים לקבל ממני מעטפת שבוחנת את כדאיות מחזור המשכנתא אחת לתקופה".

מה מייחד אותך מיועצים אחרים?

"הגעתי למקצוע הזה מתוך תחושת שליחות. הניסיון והידע הרחב שרכשתי בתחומים משיקים נוספים, מאפשרים לי לספק ללקוחותיי מעטפת מקצועית רחבה במסגרתה כל תיק נבחן על כלל היבטיו וכך אני מצליח להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור כל לקוח ולקוח. בנוסף לכך אני פרפקציוניסט ואדם תחרותי ולכן מבחינתי אין תיקים עם ריביות ממוצעות"

"מרבית האנשים חושבים שהחיסכון הבלעדי הוא רק בריבית הנמוכה, אך לבניית התמהיל ובחירת המסלולים יש חלק גדול בחיסכון המשכנתא", הוא מדגיש. "על ידי בניית תמהיל מותאם אישית שמנצל ככל הניתן את יתרונות המסלולים השונים המרכיבים את המשכנתא, ובנטרול למינימום את החסרונות של כל מסלול, ניתן לחסוך סכומי כסף בלתי מבוטלים. כמובן שלקוחותיי מקבלים את הריביות הנמוכות ביותר שיוכלו לקבל בזכות היכרות השוק בכל רגע נתון ועבודה שוטפת שלי מול גורמים בבנקים השונים".

ליניב יש גם עצה יעילה שיכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף, מבלי שתיאלצו להכיר אישית את אחד מעובדי הבנק. "הריביות כרגע בשפל וזה זמן מצוין לבחון אפשרות למחזור המשכנתא הקיימת והחלפתה באחרת עם תנאים עדיפים", הוא מגלה.

"לאחרונה החיסכון שאני משיג עבור ממחזרי משכנתאות הוא גדול מתמיד. אנשים חייבים להבין שכמו שעוברים בין חברות סלולר אפשר ואף כדאי לבחון את העברת המשכנתא לבנק אחר וכחלק ממחזורה, ולחסוך בכך עד מאות אלפי שקלים. בתקופה זו אני מבצע בדיקת כדאיות מחזור משכנתא ראשונית ללא עלות וללא התחייבות".

אז אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות שמביא עמו ארגז כלים מעולמות המימון, הנדל"ן והשמאות, משתמש בתוכנות החדישות ביותר והקשרים שלו עם הבנקים בלתי מבוטלים, כדאי שתבחרו ביניב אייזנברג.

יניב אייזנברג, יועץ משכנתאות בשרון

טלפון: 054-5673573

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

יניב אייזנברג, צילום: דודי אטרקצי

יניב אייזנברג, צילום: דודי אטרקצי


דן שובל ייעוץ משכנתאות

תפקידו של יועץ משכנתאות הוא להתאים עבור לקוחותיו את תכנית המשכנתא הטובה ביותר עבורם בהתאם ליכולתם הנוכחית והעתידית ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוח.

יועץ משכנתאות מקצועי ואיכותי, בקיא בסוגי המשכנתאות, בהלוואות אותן מספקים הבנקים השונים, בריביות המשתנות, ובמקרים רבים, בשל היכרותו ועבודתו השוטפת עם הבנקים, יוכל להשיג עבורכם תנאים טובים יותר להלוואה.

דן שובל, יועץ משכנתאות, מנהל משרד עצמאי משפחתי לייעוץ משכנתאות מזה כחמש שנים. יחד עם אשתו דנה- עובדת בנק לשער, ונטלי, עובדת המנהלת את תיקי הלקוחות ויועצת משכנתאות מנוסה, הם מספקים שירותי ייעוץ ללקוחות רבים בעסקאות מגוונות מאזור השרון והמרכז.

טרם לכן, עסק דן בייעוץ לכלכלת המשפחה ומתוך הניסיון הרבה שצבר בתחום יודע לשלב את הייעוץ ללקיחת המשכנתא הנכונה, בהתאם למצבם הפיננסי של לקוחותיו.

"אני מספק ייעוץ אישי, אך לא לבד, אלא כצוות עם כוח ויכולות". אומר דן. "מדובר בעסק משפחתי ואשתי לוקחת חלק חשוב בליווי הלקוחות ועבודה שוטפת מול הבנקים. נטלי נותנת מענה מהיר לכל עניין עבור הלקוחות שלנו. אני מבצע תכנון וייעוץ אישי לכל לקוח מנקודת המבט של כלכלת המשפחה והבטחת עתיד טוב יותר עבורו".

"צוות המשרד מקצועי ומספק פתרונות מקיפים כל אחד מהזווית שלו, ובכך אנו מספקים חבילה מלאה ושלמה של שירותים ללקוחותינו, מבלי לוותר על המרכיב האישי והמשפחתי. אנו מקפידים על רמת השירות הגבוהה ביותר שיש והבנקים מכירים אותי כמי שמלווה לקוחות טובים".

מדוע חשוב להיוועץ ביועץ משכנתאות מומחה?

"ראשית, הייעוץ נדרש כיוון שמשכנתא היא אחת ההוצאות הגדולות שאדם יבצע במשך חייו ולאורך עשרות שנים. זה עשוי להיות בור ללא תחתית במידה ולא נערכים לכך נכון ומתאימים את גובה המשכנתא ואת סוגי המסלולים השונים ליכולותיו הכלכליות של הלקוח.

לכן גם בחירת המשכנתא היא מורכבת מאוד: קיימות אפשריות רבות בין המסלולים והבנקים השונים, קושי שעומד בפני עצמו, כשלכל החלטה שלכם עשויה להיות השפעה רבה על ההתנהלות הכלכלית שלכם בעשורים הקרובים. הקושי מתעצם לאור חוסר הוודאות שאתם חווים בכלל ברכישת דירה, בכך טמון חשש להפסד כספי משמעותי.

חשוב להבין שכל הנחה וחיסכון שתצליחו להשיג בעת החתימה על המשכנתא יצרו עבורכם ביטחון כלכלי לאורך שנים".

אילו נתונים אתה בוחן כאשר אתה מתאים את המשכנתא הנכונה ללקוח?

"אני יושב עם הלקוח ובודק יחד איתו את הנתונים הכלכליים שלו ואת מטרותיו לשנים הבאות. לפעמים, המשכנתא שהוא מעוניין לקחת ואפילו הדירה שהוא רוצה לקנות, לא באמת מתאימות ליכולותיו ותוך כדי הפגישה הוא מבין שהוא עשוי להיכנס למצב שיסכן את עתידו הכלכלי או שלמרות החשש, מגלים שיכול לאפשר לעצמו בביטחון יותר משחשב. נכנסים לייעוץ גם שיקולי כדאיות ונוחות – אדם שלוקח משכנתא צריך עדיין לחיות, לצאת לחופשות, לטייל, לקנות לעצמו דברים, וחשוב להשאיר כספים גם לכל מטרה אחרת. קיימות אפשרויות רבות בין המסלולים והבנקים השונים וזהו דבר מבלבל בפני עצמו, הבלבול הזה שווה לבנקים המון כסף כמובן. ולכל החלטה של הלקוח תהיה השפעה רבה על ההתנהלות הכלכלית שלו בעשורים הבאים".

מה כולל תהליך הייעוץ שלכם?

"התהליך כולל את הבנת צרכיו של הלקוח לפני הכל. תכנון נכון, בניית תמהיל אופטימלי וחסכוני, קביעת יעדי ריבית, בחירת בנקים וסניפים, ומשא ומתן מקצועי ונחוש מול הבנקים.

עד כמה הלקוח יכול לחסוך באמצעות הלווי והייעוץ שלכם?

"במשא ומתן ובתהליך נכון מול הבנקים, ניתן לחסוך אף בין עשרות למאות אלפי שקלים, תלוי כמובן בגובה ההלוואה והחזר החודשי הרצוי. לדוגמא, במשכנתא של מיליון ש״ח ניתן לחסוך גם 200,000 ₪ לכל תקופת ההלוואה. רמת הריביות נקבעת באופן אינדיבידואלי עבור כל לקוח על פי מספר פרמטרים, בין היתר: אחוז המימון, הכנסות, דירוג לקוח, תמהיל כולל ותקופת המשכנתא.

היתרונות בייעוץ מקצועי הם שאנו יודעים כמה אתם יכולים לקבל ומה מגיע לכם. אנו מבצעים משא ומתן באופן מקצועי בשיטה שהוכיחה את עצמה, הבנקים מכירים אותנו ויודעים שאנו בקיאים בשוק ולא ניתן לתת לנו מידע שגוי לגבי מחיר הכסף שאותו אתם עתידים לשלם".

משרד דן שובל ייעוץ משכנתאות

מעבר לאתר

עמוד פייסבוק

טלפון: 072-3380827

דן שובל. צילום: קרן דניאלי קסנר

דן שובל. צילום: קרן דניאלי קסנר


יוסי סולניק

יוסי סולניק מביא את הלב ואת הנשמה לכל לקוח שמגיע אליו לייעוץ, וכשזה מגיע עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בשוק ההון וכהונה בשורה ארוכה של תפקידים בכירים בעולם הכלכלי, אין פלא שיותר ויותר אנשים נשארים נאמנים לו גם אחרי שקיבלו את המסלול הטוב ביותר עבורם.

לא משנה אם אתם זוג צעיר שמחפש לרכוש את הדירה הראשונה שלו או משפחה שמבקשת לשפר דיור. אולי בכלל יש לכם כוונה להשקיע ברכישת נכס בארץ או בחו"ל. כך או כך תצטרכו, ככל הנראה, להיתקל בשם המאיים הזה "משכנתא" וכשתגיעו לרגע הזה כדאי שיהיה לצדכם איש מקצוע עם הידע והניסיון לקחת אתכם יד ביד בדרך לדירה. כזה הוא יוסי סולניק.

יוסי, תושב הוד השרון, הוא מהנדס תעשייה וניהול בהכשרתו ובוגר לימודי תואר שני במנהל עסקים. אחרי שירות קבע ארוך פרש מצה"ל בדרגת אל"מ והחליט שהקריירה המקצועית שלו תתמקד בתחום הפיננסי.

היום, כשמאחוריו למעלה מ-20 שנות ניסיון בשוק ההון במגוון רחב של תפקידים כמו יו"ר ועדת ביקורת ויו"ר ועדת השקעות בגופים מוסדיים גדולים, או דירקטור בבנקים, הוא מסייע לאנשים להתמודד עם החשש המלווה לעתים בלקיחת משכנתא כיועץ משכנתאות.

בין מגוון התפקידים שמילא אפשר למצוא גם תקופה כמנכ"ל ארגון חבר, יו"ר התאחדות יועצי המשכנתאות, חבר הנהלת ההתאחדות וחבר הוועדה המקצועית שם.

"משכנתא היא בעצם סוג של הלוואה, או של יכולת מימון, הנוגעת כמעט לכל בית אב בישראל בצורה כזו או אחרת", מסביר יוסי. "היום משכנתאות יכולות לשמש לעוד מגוון מטרות: משכון נכס כדי לעזור לילדים לייצר את ההון הראשוני שלהם לרכישת דירה, השקעה בנכס בארץ או בעולם, מיחזור הלוואות קצרות מעיקות בעו"ש, שיפוץ עומק ועוד".

מה התהליך שעובר לקוח כשהוא מגיע אליך לראשונה?

"אני מקיים איתו שיחה שבמהלכה אנחנו מכירים אחד את השני ומנסים להבין אם יש כימיה, ואם הוא רוצה שאהיה הגשר בינו לבין הבנקים. צריך להיווצר בינינו אמון. ברגע שעברנו את השלב הזה אני בוחן את תנאי הסף על פי הוראות המדינה: מה יכולת ההחזר של הלקוח ומה גובה המימון האפשרי לכל פעולה. הכוונה היא לבדוק האם קיימים התנאים הבסיסיים שהחוק מחייב כדי להתקדם בעסקה".

"אחרי שעברנו את השלב הראשוני, השלב הבא הוא ניתוח הצרכים של הלקוח", ממשיך יוסי. "משכנתא זה עניין אישי כשלכל אדם הצרכים שלו. אני מתאים את הצרכים של הלקוח לפי משך ההלוואה וגובה ההחזר החודשי. אני מתייחס גם להכנסות עתידיות שלו, מתחשב בגיל, האם אפשר להזרים בנקודה מסוימת סכום ממקור חיצוני או לא".

יוסי משתמש בהכשרתו הנוספת כיועץ לניהול כלכלת המשפחה, ומחבר בין הנכסים הפיננסיים של הזוג או היחיד לבין המשכנתא והעתיד הכלכלי של האדם. כך נתפרת חבילה אישית איתה מגיע יוסי לבנקים ומקבל תשובות שיבטיחו לכם את התנאים הטובים ביותר בשוק באותה נקודת זמן.

אלו כלים אתה מפעיל כדי למצוא את התנאים הטובים ביותר ללקוחות שלך?

"אני משתמש בתוכנות ייעודיות של יועצי משכנתאות לתוכן, מזין את התחזית שלי להתנהגות הריבית ולאינפלציה. התוכנות יודעת לקבל את התנאים ולייצר תחזית קדימה ללקוחות שלי: איך המשכנתא תתנהג לאורך השנים ומה יהיה השיא שלה. אני מלווה את הלקוח לאורך כל חיי המשכנתא וניתן להתייעץ איתי אם כדאי לעשות שינוי או מיחזור. אנחנו לא נפרדים ברגע שהוא קיבל את הכסף".

יתרון נוסף שיוסי יודע להציע על פני המתחרים הוא החברות שלו בהתאחדות יועצי המשכנתאות, שמאפשרת לו להבין טוב יותר את השפה שבה הבנקים מדברים.

"עיקר הרווח של הבנקים הוא בפער הידע בינם לבין הציבור", מדגיש יוסי. "הציבור לא מבין את השפה שבה מתנהגת משכנתא שהיא הלוואה גדולה לתקופה מאוד ארוכה. אני מייצג את הלקוח ומגשר עבורו על פערי הידע. אני רואה את רוב המשכנתאות שנלקחות במדינה בכל נקודת זמן בכל בנק, ואת הידע הזה אני מביא איתי בהחלטה אילו מסלולים לבחור ובאיזה בנק".

יש יותר עבודה בתקופה כזו או פחות?

"רבים סיימו את התהליך שבו היו, אחרים שהיו בתחילת הדרך ועובדים במקומות מסודרים המשיכו בתהליך, יש שהלכו צעד אחורה. היו גם לא מעט עסקאות שבוטלו כי בעידן הזה לא יכולים לקחת סיכון. בכל מקרה ההמלצה שלי היא לא ליפול בפערי הידע מול הבנקים ולהשתמש ביועץ שזה מקצועו, אחד שמביא את הלב ואת הנשמה".

אז אם אתם רוכשי דירות ראשונות, משפרי דיור או בכלל הורים שרוצים לעזור לילדים שלהם בקניית הנכס הראשון שלהם, כדאי שתבחרו באדם המקצועי ביותר שיטפל בכסף שלכם. אם לאדם הזה יש לב ענק והמון ניסיון שנותנים לו ערך מוסף, בדיוק כמו יוסי סולניק, תדעו שבחרתם את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

יוסי סולניק

נייד: 050-7362521

קישור לאתר

יוסי סולניק. צילום עצמי

יוסי סולניק. צילום עצמי


יניב יעקב – ייעוץ וליווי משכנתאות וניהול כלכלת המשפחה

יניב יעקב משמש כיועץ משכנתאות וכלכלת המשפחה מזה כ- 5 שנים. טרם לכן, עבד בתחום הקמעונאות כמנהל אזור של יחידות רווח והפסד. הוא עבר קורסים מקצועיים והשתלמויות מקיפות בתחום הפיננסי ועזר עד כה להמון משפחות להגיע ליעד הכלכלי שהציבו לעצמם. יניב יעקב חבר ב"התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל" מדור המייסדים, מורשה לעבוד מול כל הבנקים וחבר של כבוד ב"שולחנות העגולים" שעורכים הבנקים למשכנתאות מעת לעת.

כיצד הגעת לתחום הייעוץ הפיננסי?

"בעקבות מקרה אישי החלטתי לעשות שינוי בחיים. עשיתי הסבה לתחום של כלכלת משפחה ויעוץ משכנתאות. היום אני מבין שלא סתם הגעתי לתחום אלא שזה היעוד שלי בחיים, לעזור למשפחות בכל ההתנהלות הכלכלית בכלל ולחסוך להם המון כסף בתהליך המשכנתא בפרט ולשם אני תמיד מכוון".

על תפקידו של יועץ משכנתאות, יניב אומר: "מדובר למעשה בניתוח פיננסי מעמיק, לצד תכנון נכון ומדויק של מימון העסקה בליווי מלא וצמוד עד השגת היעד. בתפקידי אני מבצע ניתוח פיננסי ללקוח ולעסקה, ומספק ללקוח מידע מקדים ע"מ שיוכל לדעת מראש האם יש לו את היכולת לבצע את העסקה ללא סיכונים מיותרים, במינימום עלויות ובצורה נכונה. בכל התהליך אני חוסך ללקוח זמן ,בירוקרטיה והמון כסף מול הבנקים  .בעסקת נדל"ן, כשמדובר בהלוואה של סכום כסף גדול, הכרחי שילווה אתכם איש מקצוע בתחום ע"מ שלא תעשו שגיאות שיכולות לעלות לכן הרבה כסף בעתיד. בדיוק כפי שלא תחתמו על חוזה של עסקת נדל"ן מבלי לשכור את שירותיו של  עו"ד המתמחה בתחום שידאג לאינטרס שלכם".

כיצד הייעוץ נעשה בפועל?

"ראשית, מבחינת בירוקרטיה, תפקידי הוא לחסוך ללקוח את כל הטיפול והריצות בין הבנקים להגשת הבקשות וניהול המו"מ. לאחר מכן נבנה תמהיל משכנתא: תמהיל חסכוני ומותאם אישית לצרכיו וליכולותיו של הלקוח. אני מבצע ניהול מו"מ בין הבנקים, לאחר בניית התמהיל הנכון, ומקפיד לנהל מו"מ עיקש בין הבנקים ע"מ להשיג את הריביות הטובות ביותר בכדי למקסם את הרווחיות של התמהיל הנבחר. אני חוסך ללקוחותיי את מקסימום העלויות, הזמן והכסף בכל תהליך הליווי לקבלת המשכנתא".

אילו שירותים נוספים אתה מספק עבור לקוחותיך?

"אני מקפיד ללוות את לקוחותיי גם במעמד החתימות בבנק, ולאחר שלב החתימות גם בביצוע הביטחונות ועד שהכסף עובר בפועל מהבנק למוכרים. הליווי שלי צמוד, בזמינות מלאה ללקוחות ומתחיל עוד משלב החלום והתכנון לרכישת הדירה ועד לשלב האחרון של קבלת כספי המשכנתא בפועל "

כיצד יועץ משכנתאות מנוסה יכול להשיג תנאים טובים יותר למשכנתא?

"כיועץ מקצועי ומנוסה, אדע לבצע ניתוח פיננסי ולבנות תמהיל נכון. תמהיל אשר נבנה נכון באופן אופטימלי הוא מאוד חסכוני ללקוח ויכול להגיע לחיסכון של מאות אלפי שקלים עוד לפני המו"מ על הרביות.

"אני מכיר וחי ביום יום את הגופים איתם אני מנהל את המו"מ ויודע כיצד למצות את המו"מ ולקבל את הרביות והתנאים הטובים ביותר. יועץ מנוסה מכיר את כל מסלולי המשכנתא השונים ובקיא בהבדלים ביניהם. כמו כן, יודע להתאים את המשכנתא לשינויים שונים במשק הישראלי ,זאת על ידי למידת וניתוח המצב במשק כל הזמן. כיועץ גם בתחום כלכלת המשפחה אני מאמין שחשוב מאוד לתכנן את המשכנתא. כך, שתהיה עמידה איתנה בהחזרי המשכנתא גם בטווח הרחוק.

"לכן, הייעוץ נעשה תוך ניתוח פיננסי מעמיק ובהתאמה אישית לתקציב המשפחתי  שלכם. חשוב לי מאוד לטפל באופן אישי וצמוד בכל לקוח תוך הקפדה על רמה גבוהה של מקצועיות ושירות בשקיפות מלאה, ולדאוג לכם למשכנתא הכלכלית והרווחית ביותר עבורכם. בזכות הניסיון העשיר שלי בתחום כלכלת המשפחה, אני מייעץ ומלווה בהצלחה משפחות רבות להשגת איזון ורווחה כלכלית".

משרד יניב יעקב- ייעוץ משכנתאות וכלכלת משפחה

מעבר לאתר

עמוד פייסבוק

טלפון: 050-7836020

יניב יעקב. צילום: רמי סיני

יניב יעקב. צילום: רמי סיני


מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות

משכנתא הינה העסקה הגדולה והחשובה בחיינו, למרות זאת, רובם מייחסים לעסקה זו כמו רכישת מוצרים בסופר ומתחייבים להתחייבות כה גדולה מבלי לבחון סיכונים וייתכנות כלכלית לפני כן.

ברגע האמת, בבואנו להפוך את החלום למציאות בה אנו רוכשים דירה נגלה שיועץ המשכנתאות פרטי יהיה אחד מאנשי המקצוע החשובים איתם נצא למסע חשוב זה. תפקידו העיקרי של יועץ משכנתאות הפרטי הוא לבחון את היכולות  הכלכלית של חיי המשפחה ולבנות תקציב כולל תכנית משכנתא שבו שיחסוך הרבה מאוד כסף ללקוחות וכמובן, זמן. על יועץ משכנתאות פרטי לגלות הבנה, ידע וניסיון בתהליכים כלכליים ובנקאים בצורה טובה וזאת בכדי להשיג ללקוחותיו את המשכנתא הטובה והמותאמת אישית ללקוח.

"כפי שעורך דין מייצג לקוחות בבית משפט, רואה חשבון מייצג לקוחות מול שלטונות המס, כך תפקידו של יועץ משכנתאות פרטי הוא לייצג את הלקוח מול הבנקים בבואו לקחת משכנתא", אומרת מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות פרטית.

"ליועץ משכנתאות פרטי מקצועי יש את היכולת, המשאבים והזמן להעניק ללקוחות שירות אישי המותאם באופן מקסימלי לצרכים המשתנים שלהם. כיועצת משכנתאות פרטית מנוסה אני רואה את התמונה הכוללת תוך מתן יחס אישי המאפשר לי להשיג עבור הלקוח משכנתא בתנאים הטובים ביותר עבורו".

מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות. צילום: לילי צישנבסקי

מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות. צילום: לילי צישנבסקי

מריאלה אוחיון הינה יועצת משכנתאות פרטית כבר חמש שנים. היא כלכלנית בעלת ניסיון של למעלה מ 20 שנים במחלקת ביקורת בחברה גדולה. מריאלה אוחיון למדה ייעוץ משכנתאות והינה חברה (מדור המייסדים) בהתאחדות יועצי משכנתאות בישראל . לתחום ייעוץ המשכנתאות הגיעה בעקבות רכישת נכס בעת היותה בחופשת לידה "כשילדתי את ביתי הקטנה רצינו לעבור לבית גדול יותר. מכיוון שלא היה לנו את הידע החשוב במשכנתא, הזמן והכוחות להתחיל לשוטט בסניפי הבנקים, פנינו ליועצת משכנתאות פרטית. בתהליך איתה הבנתי מה החשיבות של יועץ משכנתאות פרטי  והחלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות כדי להעניק לעוד משפחות את הרוגע וההבנה לאורך כל התהליך המורכב זה".

מריאלה למדה ייעוץ משכנתאות ויצאה לדרך חדשה. "התמחיתי כיועצת משכנתאות פרטית, רקמתי קשרים מול גורמים שונים שקשורים למהלך התהליך- עו"ד, קבלנים, אדריכלים, סוכני ביטוח, יועצי נדל"ן והכי חשוב- אמון מול מערכת הבנקאית כדי לתת ללקוחותיי פתרונות כוללים במהלך כל העסקה. כיום יש לי את היכולת והמשאבים לנהל משא ומתן מול הבנקים השונים על מנת להביא לתנאי משכנתא הטובים ביותר עבור הלקוח".

"משכנתא היא דבר שחשוב לבנות ולתכנן. החזון שלי-  לתכנן את המשכנתא (התקציב) עוד בטרם חתמתם על חוזה או בחרתם דירה. אני תמיד ממליצה ללקוחות קודם כל לבנות תקציב ורק לאחר מכן לצאת לבחירת נכס- כך יימנעו מאכזבות או הפרת חוזה בשל אי עמידה בדרישות תנאי קבלת המשכנתא".

מריאלה אוחיון מתמחה בכל הקשור בזוגות צעירים, בנייה פרטית, משפרי דיור, מחיר למשתכן, איחוד הלוואות. הניסיון העשיר, הידע הנרחב , היכולות והקשרים יהיו אלה שיאפשרו למריאלה אוחיון להשיג עבורכם בתהליך אישי וליווי מקצועי את המשכנתא בתנאים טובים המותאמים אישית, כך שתוכלו לעבור את התהליך ברוגע ובדרך הברורה ביותר ע"י ליווי אישי לאורך כל הדרך.

מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות

טלפון: 0549785353

מעבר לדף הפייסבוק

דוא"ל: [email protected]

 

מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות. צילום: לילי צישנבסקי

מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות. צילום: לילי צישנבסקי


אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים בשרון

"אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים" הוא משרד מתקדם ומוביל בתחום הפיננסי המספק ייעוץ משכנתאות מקצועי ומדויק בהתאמה אישית לכל לקוח.

אריאל אחון, בעלי המשרד, בעל תואר ראשון במדעי החברה והרוח מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני בלימודי מידע מאוניברסיטת בר אילן, וכן הכשרה מקצועית במסלול מקיף שביצע באחת המכללות המובילות בתחום הפיננסי וייעוץ המשכנתאות.

אריאל מספק שירותי ייעוץ וליווי מתקדמים ללקוחותיו ורואה בכך הרבה מעבר לעבודה או קריירה, תחושת שליחות של ממש – בסיוע למשפחות ויחידים הרוכשים דירה לקבל את תנאי המשכנתא הטובים ביותר ולשמור על מצב כלכלי מיטבי ורווחי.

על אף שאת הקריירה המקצועית שלו החל אריאל אחון בעולם ההייטק בתחום מערכות המידע, הוא תמיד חש כי נמשך לעולם הפיננסי ולאפשרויות שהעולם הזה מייצר בכדי לחיות טוב יותר ותוך מרווח נשימה כלכלי. כך, כשעבד למשך תקופה באחד הבנקים הגדולים בפרויקט של מערכות מידע הוא התחבר באופן כמעט אוטומטי לבנקאים וליועצים הפיננסיים בבנק איתם עבד בצמוד, למד מהם כיצד הדברים מתנהלים באמת, ואיך "לחיות" ו"לנשום" פיננסיים.

לאחר שסיים את קורס ייעוץ המשכנתאות, מהר מאוד הוא צבר די ניסיון וידע מקצועי בכדי לסייע לאנשים רבים עם המשכנתא שלהם.

אילו שירותים אתה מספק ללקוחותיך בתחום המשכנתאות?

"בתהליך הליווי והייעוץ שלי ולאחר שאני עורך שיחה ראשונית עם הלקוח בכדי להבין את מצבו הפיננסי, את צרכיו ורצונותיו ומקבל ממנו את כל המידע הדרוש, אני מתחיל בבניית אסטרטגיית משכנתא (תמהיל) שתהיה הטובה והאפקטיבית ביותר לצרכיו על פי יכולותיו הפיננסיות ורצונות ההחזרים החודשיים שלו.

"אני מכין ללקוח מספר אסטרטגיות שונות למשכנתא (תמהילי משכנתא) ואנו בוחרים יחד את זו שהוא מעוניין בה. עם אותה אסטרטגיה אני פונה אל הבנקים ומתחיל בתהליך מו"מ לקבלת התנאים הטובים ביותר, ההחזרים והריביות – מבצע מכרז ריביות בין הבנקים, במטרה לקבל את ההלוואה הטובה ביותר ללקוח במסגרת היכולות והרצונות שלו".

אילו פרמטרים נדרשים לך בכדי להכין את תמהיל המשכנתא?

"אני אוסף מידע מעמיק מהלקוח לגבי העסקה או הצורך (יכול להיות שמדובר בהלוואה לכל מטרה ולא ברכישה, למשל) ועוברים על כל האלמנטים הדרושים: מבצעים ניתוח מעמיק של המצב הפיננסי שלו, ההכנסות וההוצאות העכשוויות והעתידיות הצפויות, בוחנים את הצרכים והרצונות שלו מתכנית המשכנתא, ומתחילים לחשוב על האסטרטגיה הנכונה עבור העסקה (תמהיל המשכנתא).

"הפרמטרים שאני צריך לקבל בכדי לייצר תמהיל משכנתא אידאלי שמתאים עבור הלקוח באופן אישי, הם: סכום הרכישה, ההון העצמי אשר ישולב בעסקה (ישנם מצבים בהם אין הון עצמי וגם לכך יש פתרונות המתקבלים בתהליך הייעוץ), יכולת ההחזר החודשי שלו, וכמה הוא רוצה להחזיר מדי חודש לבנק. יש לבדוק גם כספים עתידיים שאמורים להיכנס לבנק כדי לשלבם בהלוואה, במידת רצונו של הלקוח.

"אני מכין ללקוחותיי משכנתא חכמה – אנו לא מקבלים את המשכנתא שהבנק מנסה להציע כברירת מחדל, אלא בונים אותה בצורה חכמה ומותאמת. כמו כן, העלות הכוללת של המשכנתא תהיה הזולה ביותר שניתן לקבל לטווח הארוך ותוך יציבות ההחזרים, כך שההחזרים על המשכנתא לא יעלו אלא ירדו עם השנים. אחת המטרות היא למנוע מצב, שכמה שנים אחרי שלקחנו את המשכנתא נמצא את עצמנו במצב שאנחנו חייבים יותר מאשר ביום בו לקחנו את המשכנתא".

מהם היתרונות שאתה מספק ללקוחותיך?

"היתרון הראשון הוא, שהלקוח לא צריך לצאת מהבית לכל אורך התהליך, עד למועד החתימה על המשכנתא. אני מגיע אליו לפגישות, עורך בעצמי את מכרז הריביות בין הבנקים (אלא אם כן הוא מעוניין לבצע זאת בעצמו), וחוזר אליו עם העסקה המשתלמת ביותר. הזמינות שלי ללקוחות היא גם בשעות לא שגרתיות, בכל עת שיצטרכו, והפעם הראשונה בה הלקוח צריך לצאת היא במעמד החתימה על המשכנתא, ואני מלווה אותו לשם.

"יתרון נוסף הוא שאני עבדתי בבנק וצברתי ידע מקצועי פיננסי מבפנים. אנו עושה שימוש במונחים ואסטרטגיות בנקאיות יעילות מאוד, בכדי לספק ייעוץ אסטרטגי מצוין ללא פשרות.

"אני יכול להציע ללקוחותיי אסטרטגיות מתקדמות בתהליך, כגון לקיחת הלוואה על חשבון הנכס לשם איחוד הלוואות וצמצום החזרים (במידה ויש לו הלוואות נוספות מלבד המשכנתא), וכן אפשרות לרכישת נכס נוסף להשקעה שיוגדר כהון עצמי, עם משכנתא נוספת ביכולת של הגעה לעד 75% מימון כמשכנתא לרכישת נכס להשקעה, בתנאים של משכנתא רגילה.

"יצירת תמהיל משכנתא אפקטיבי ונכון בהתאם ליכולות הלקוח, מגדיל את החיסכון עבור כל אדם, אך כשאני נפגש עם אנשים מסובכים כלכלית המוגדרים תחת הכותרת "מסורבי משכנתא" בבנק, ובמקרים קיצוניים של לקראת או בפשיטת רגל או הגבלה, עצם השגת ההלוואה יכולה ממש להציל אותם מהמצב בו הם נמצאים.

"מעבר לכך שהליווי שאני מספק הוא אישי וצמוד, הוא אינו מסתיים ביום לקיחת המשכנתא. אני ממשיך ללוות את לקוחותיי לאורך השנים, נפגש איתם אחת לתקופה כשמתאים להם ומציע להם לבצע מיחזור משכנתא בבנק על מנת לשפר עמדות".

אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים
טלפון: 054-2668566

מעבר לאתר 
מעבר לעמוד פייסבוק 
מעבר לערוץ יוטיוב 

אריאל אחון. צילום עצמי

אריאל אחון. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר