הכירו את הנזיר הישראלי שמכר את הפרארי שלו: אליהו ספיר, צילום: ליאת לרנר
הכירו את הנזיר הישראלי שמכר את הפרארי שלו: אליהו ספיר, צילום: ליאת לרנר

הכירו את הנזיר הישראלי שמכר את הפרארי שלו: אליהו ספיר

מי שסומן להיות היורש של עסק מצליח למכירת מכוניות משומשות החליט לוותר על העולם החומרי ולהפוך למטפל בשטיפה אנרגטית, שחושב כל העת רק איך להתפתח עוד ועוד ולסייע גם למטופלים שלו להתרפא יחד איתו

פורסם בתאריך: 24.12.20 19:51

כשאנו חווים כאב, קושי, סבל או צער, הרגשות הללו מוצאים את מקומם בלב ובנפש שלנו, אך למעשה יש להם כתובת גם בגוף. הרגשות המגיעים בעקבות טראומה, ושאינם עוברים עיבוד כהלכה, יוצרים חסימה שממאנת להשתחרר.

אליהו ספיר, הגרסה הישראלית של הנזיר שמכר את הפרארי שלו, פותח לנו צוהר לעולם השטיפה האנרגטית ושחרור החסימות הללו לטובת רווחה גופנית ורגשית.

כסף לא קונה הכל

אליהו נולד במגדל העמק, בן בכור בבית מלא חום ואהבה. אביו ז"ל בנה במו ידיו עסק למכירת מכוניות משומשות, ולאחר הצבא הצטרף אליו אליהו, כשלסביבתו היה ברור שהוא יהיה ממשיך דרכו בעתיד.

כשעבד בעסק למד אליהו על איכות ההקשבה והבנת נפש האדם "הרבה לפני סגירת העסקה", ואהב לסייע לאחרים. עם ההצלחה בעולם המכירות החומרי, אליהו נהנה מחיי מותרות, טס פעמים רבות לחו"ל ואף הוציא רישיון טייס פרטי.

"לקראת גיל 30 התחלתי להרגיש שמשהו חסר לי", מספר אליהו. "שאלתי את עצמי לאן אני רוצה לקחת את החיים שלי הלאה. בהמלצת אמי, המנטורית שלי, יצאתי לפסק זמן וטסתי לטיול במזרח שבתחילה היה מוגדר לחודש והתארך לחצי שנה.

"מאוד התחברתי לאנשים, לאורח החיים הבריא והפשוט, ליוגה ולעולם הטיפולים. ראיתי שאפשר להיות מאושרים גם בלי קורת גג או עושר כלכלי, והבנתי שככה אני רוצה לחיות". כשאליהו חזר לארץ, לא היה פשוט להסביר לאביו שהוא רוצה לעזוב את העסק. אבל הוא הבין שזה מה שהוא רוצה בעומק ליבו והיה חדור מטרה להשיג את זה.

עולמו של ד"ר נאדר בוטו

כחלק מהשינוי עבר אליהו לחיפה ונרשם ללימודי בישול ורפואות המזרח. את זמנו הוא חילק בין לימודים, עבודה כטבח במסעדה ובניית הקליניקה שלו מאפס צעד אחר צעד. מאז כבר 20 שנה שהוא ה"סטודנט הנצחי" שמתפתח, חוקר ואוסף כלים טיפוליים שיתרמו להתפתחותו כאדם וכמטפל.

לא מוכר אשליות. אליהו ספיר, צילום: ליאת לרנר

לא מוכר אשליות. אליהו ספיר, צילום: ליאת לרנר

"אחרי שמונה שנים בעולם רפואת המזרח, פגשתי במקרה מוכרת בחנות מיסטיקה והיא ספרה לי על ד"ר נאדר בוטו", נזכר אליהו. "זה דיבר אלי ישירות וכמה דקות אחרי כבר קניתי את הספר שלו".

מאז, כבר 12 שנה שאליהו מלווה את ד"ר נאדר בסדנאות שלו, והדרך הטיפולית שלו שזורה בשיטה הייחודית של ד"ר נאדר – השטיפה האנרגטית. יחד עם כלים טיפוליים נוספים להעמקת איכות הטיפול, אליהו מסייע למטופלים רבים לעבור תהליך של ריפוי, צמיחה ומודעות, בהיבט הפיזי והנפשי.

חלק מהשיטות שאליהו משלב בטיפול כוללות רקיחת תמצית פרחי באך, שיטת אילן לב, קערות טיבטיות, קולנים, צלילים מרפאים ועוד, שמסייעות לאדם להתחבר יותר לגוף ולקול הפנימי שלו.

משיחת הטלפון הראשונה ועד לתחושת השחרור

הטיפול אצל אליהו מתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה. "חשוב לי להבין במה מדובר ולראות אם אני יכול לעזור, אני לא מוכר אשליות", הוא מסביר. עם הגעת המטופל לקליניקה, מתקיימת שיחה שבה אליהו יחד עם המטופל מגיעים להבנת שורש הבעיה היוצרת תקיעות אנרגטית או חולי כרוני.

פעמים רבות כשעולה בשיחה פחד גדול המנהל את האדם, אליהו מבצע טיפול נוסף, קצר ובעמידה, שגם אותו פיתח ד"ר בוטו, ומסייע בשחרור אותו הפחד. בהמשך התהליך אליהו מבצע את השטיפה האנרגטית שבה עולים לרוב רגשות מודחקים, ושחרור החסימות יכול לבוא לידי ביטוי ברעד ספונטני של הגוף, בכי או צחוק.

חוויית הטיפול שואפת לזרימה טובה של האנרגיה בגוף ולהחזרת תחושות של רווחה, שלווה וריפוי. "משבר מגיע כדי לעזור לנו להעלות את המודעות ולהתפתח", מסביר אליהו.

בטיפול הייחודי שלו, המטופל לומד טכניקה של שטיפה עצמית ומקבל בקבוקון של תמציות פרחי באך בהתאמה להתפתחות האישית שלו. "אני קורא לזה מפתח העוזר לנשמה להתפתח", אומר אליהו, שמספק עוד תרגילים וכלים פשוטים ליישום להמשך התהליך גם מחוץ לקליניקה.

את הראש תשאירו בחדר ההמתנה

הקליניקה של אליהו נמצאת ברשפון, שם הוא גר עם אשתו מיכל ושני ילדיו. אליהו מזמין אליו אנשים מכל המינים ומטווח רחב של גילים – העיקר שיהיו בעלי מודעות ורצון לבוא עם לב פתוח ולהסכים לקבל את היד המושטת לעברם לעזרה.

הקו המנחה את אליהו בעבודתו הוא בראש ובראשונה ההקשבה וההכלה לאנשים, שלא מעט מהם מגיעים עם עבר טראומתי קשה. אליהו מלווה אותם ומסייע להם לעבד את הטראומה שהובילה למחלה.

"אנשים מגיעים עם בעיות של אכילה רגשית, פגיעה מינית, קושי בכניסה להריון, בעיות שינה, חרדות ומיגרנות, ואפילו סרטן. בעיות של שנים שלא עוזבות אותם", משתף אליהו. "יכול להיות שלאחר הטיפול לא יורגש דבר, אך בפרספקטיבה לאחור קורה שינוי מאד גדול מבלי לשים לב. הרבה פעמים אנשים התייאשו אחרי שניסו שלל טיפולים אחרים ודווקא הטיפול הזה, זיכה אותם בהקלה גדולה. אפשר להגיד אפילו בנס".

אליהו ספיר
טלפון:054-4213151

מעבר לאתר

מעבר למאמר בנושא שטיפה אנרגטית

מעבר לאתר באנגלית


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עומר ענתות

    נשמע מעניין מאוד
    מעניין אם זה עוזר אחרי קורונה ואיסוף אנרגיה חדשה

    עומר ענתות
    OMER ANATOT

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר