טיפול שיניים בלייזר בתל אביב: בלי כאבים, בלי הרדמה ועם הרבה רוגע. צילום: ממאגר Ingimage
טיפול שיניים בלייזר בתל אביב: בלי כאבים, בלי הרדמה ועם הרבה רוגע. צילום: ממאגר Ingimage

טיפול שיניים בלייזר בתל אביב: בלי כאבים, בלי הרדמה ועם הרבה רוגע

הטיפול שהפך לשם דבר במרפאות שיניים מסוימות הוא הטיפול בלייזר, שמציע ניקוי כמעט מלא של חיידקים ופחות רגישות לעומת טיפולי הטורבינה המוכרים עם הרעש המאיים. אז אם אתם מחפשים פתרון טיפולי אפשרי לבעיות השיניים, הלייזר הוא התשובה עבורכם

פורסם בתאריך: 8.9.20 16:20

המחשבה הראשונה שעולה ברגע שחשים בכאב הכי קטן בשן, היא על הטורבינה שמייצרת רעש מאיימת ומתקרבת אליכם לפה במהירות. אבל דעו שלא הכל חייב להיות לא נעים ושיש היום טכנולוגיות מתקדמות שיעשו לכם את הטיפול לקל יותר.

אחת מהטכנולוגיות הוא הלייזר. בלי רעש מאיים, פחות רגישות ועם ניקוי כמעט מלא של החיידקים, קרן הלייזר הפכה לשם דבר במרפאות שיניים שונות. הלייזר משמש גם לטיפולי אסתטיקה לפנים והוא מרגיע, אפילו מרגיע מאוד. בין אם אתם לפני הליך כירורגי בפה או אחריו, הלייזר יכול להשכיח מכם את הכאבים.

"הנגיעות קטנות, בלי כאבים וכמעט בלי הרדמה", מסביר ד"ר רפאל אברג'יל הבעלים של המכון החדש לבריאות השן והגוף בשכונת פלורנטין. ד"ר אברג'יל, מומחה לרפואת שיניים, הוא יליד צרפת שניהל בעשרות השנים האחרונות קליניקה פרטית בסמוך לארמון ורסאי המוכר בפרברי עיר הבירה פריז.

מרפאת דנטל הרמוניה בתל אביב, צילום עצמי

מרפאת דנטל הרמוניה בתל אביב, צילום עצמי

הוא תמיד חלם לעלות לישראל ולפתוח מרפאה משלו עד שב-2018 החלום הזה התגשם. בתום 45 שנות לימודים ועבודה הוא ורעייתו השלימו את ההכנות לעלייה והחלו בגיבוש התוכנית לפתיחת המקום שעליו חלם.

"עוד יתרון לטיפול בלייזר זה הניקיון של מקום הטיפול שמגיע כמעט ל-100 אחוז, והתאוששות טובה יותר אחרי הטיפול במיוחד בסיום טיפולי שורש ועששת".

מדובר במכשור יקר שאין להרבה מרפאות להציע למטופלים, אבל מבחינת ד"ר אברג'יל מדובר בשירות מתבקש וחשוב. הוא החליט עם פתיחת המקום להציע את הטיפולים הטובים ביותר למי שמגיע אליו, לכן אפשר למצוא במכון גם טיפולי שיניים מכל הסוגים לצד שירותים אחרים מתחום בריאות הגוף דוגמת דיקור סיני ללא מחטים, הומיאופתיה, טיפולי אסתטיקה, תזונה, אלרגולוגיה, סופרולוגיה, סונותרפיה, אוסתיאופתיה, רפלקסולוגיה ועיסוי סיני וגם רפואת שיניים בחירום.

אז אם אתם מחפשים אחר הפתרון הטיפולי הפחות מאיים, שיחזיר אתכם למסלול במהירות ובבטיחות, הטיפול בלייזר הוא הטיפול שלכם.

דנטל הרמוניה, חיים ויטל 20 תל אביב

טלפון:

054-3384720

03-7609000

058-4044886

לאתר האינטרנט של דנטל הרמוניה

מעבר לעמוד הפייסבוק

לסרטוני וידאו כנסו לעמוד היו טיוב

התאוששות טובה יותר. מרפאת דנטל הרמוניה בתל אביב, צילום עצמי

התאוששות טובה יותר. מרפאת דנטל הרמוניה בתל אביב, צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר