ציפוי שיניים בנתניה: הכירו את Les Experts, צילום: Ingimage
ציפוי שיניים בנתניה: הכירו את Les Experts, צילום: Ingimage

ציפוי שיניים בנתניה: הכירו את Les Experts

במרפאת Les Experts יציעו לכם מגוון של טיפולים לשיניים וגם דרך מהירה לשנות מקצה לקצה את מראה החיוך שלכם בדיוק כמו שהידוענים עושים. מדובר בציפויי שיניים מחרסינה, וכדאי שרופאים בעלי שם עולמי יטפלו בכם במקרה שכזה

פורסם בתאריך: 15.9.20 15:43

במרפאת השיניים Les Experts בנתניה מעצבים עבורכם את החיוך המושלם החושף שיניים ישרות וצחורות במראה טבעי ולבן.

ציפויי השיניים במרפאת Les Experts נעשים על ידי רופאי אסתטיקה דנטלית, ד"ר גלב גולדברג מישראל וד"ר רחל קרני מניו יורק. מדובר ברופאים מקצועיים ואמינים, שעברו הכשרה מקיפה וניסיון בלתי נדלה ברפואת שיניים אסתטית ומבצעים ציפויי חרסינה בטכניקה ובטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, להבטחת תוצאות פנומנליות.

"ציפויי חרסינה הם הדרך המהירה והאיכותית לשנות את מראה השיניים באופן דרסטי ולקבל את החיוך המושלם", אומר אליהו שוקרון, הבעלים ומנהל רשת מרפאות Les Experts. "היום זה לא רק טיפול אסתטי עבור ידוענים, כל מי שמעוניין לשפר את המראה האסתטי שלו ונראות השיניים בוחר בשיטה זו".

מהם היתרונות בציפויי חרסינה לשיניים?

"היתרונות רבים ומגוונים. ראשית מדובר בחומר חזק מאוד, עמיד ויציב, שנשאר בפה לאורך שנים לאחר הטיפול, ולא מאבד מצבעו או מאיכותו. באמצעות חרסינה ניתן להגיע לצבע לבן נקי מאוד כולל השקיפות המדויקת של השן הטבעית.

"התוצאות מדהימות והמראה שמתקבל יפיפה יותר מכל ציפוי או הלבנה בשיטות אחרות. בנוסף, במהלך הטיפול המקדים של שיוף השיניים המינימלי (2 מ"מ בלבד), ניתן לעצב וליישר שיניים עקומות, כך מושג גם יישור שיניים באותו תהליך.

"ציפויי שיניים משפרים משמעותית את מראה השיניים וגם את חוזקן. הם נמצאים בשימוש נרחב לתיקון שיניים סדוקות, שחוקות, מרווחות בצורה לא אחידה, דהויות וצהובות".

סורק אינטרה אורלי D5

במרפאת Les Experts מחזיקים בציוד ומכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. לתכנון עיצוב ציפויי החרסינה עבור המטופלים, מומחי האסתטיקה משתמשים בסורק אינטרה אוראלי 5D.

רמה גבוהה של מומחיות. צילום: Les Expert

רמה גבוהה של מומחיות. צילום: Les Expert

באמצעות המכשיר המתקדם הרופאים סורקים את פה ושיני המטופל במצלמה אינטרה אורלית נטולת קרינה, ומקבלים סריקה ממוחשבת והדפסת מודל תלת ממד של הציפויים לצורך סימולציה. הרופא ממחיש למטופל, באמצעות המודל, כיצד תיראה התוצאה הסופית כך שניתן להתאימה באופן מדויק למידות השיניים ולמראה הרצוי מבחינת המטופל.

עם אילו ציפויי חרסינה אתם עובדים?

"אנו עובדים עם E-Max Veneers – ציפויי החרסינה הטובים בעולם, המעוצבים מחרסינה חזקה באיכות הגבוהה ביותר. ציפויי החרסינה מוכנים במעבדה על פי התכנון המדויק שהרופא ביצע לאחר הסריקה הדנטלית. הם מוחזרים למרפאה כשכבות חרסינה דקיקות אותן הרופא מדביק לשן המושחזת, בדבק חזק ועמיד לאורך שנים.

"ציפויי E-max ידועים בעמידותם ובאפקטים המייצבים שלהם, הם משפרים את מראה השיניים באופן מידי ושומרים על התוצאות הנפלאות לאורך שנים. הבחירה בין סוגי הציפויים היא בידי המטופל בהתאם לתקציב".

מרפאת השיניים Les Experts מרשת מרפאות צרפתית שסניפיה ממוקמים בצרפת, נפתחה לפני כשלוש שנים בנתניה, במטרה לספק גם לציבור הישראלי את מיטב טיפול השיניים שמציע צוות הרופאים. זו חברה שנולדה בזכות המקצועיות והתלהבותם של שני מקורבים פרפקציוניסטים ותובעניים.

הצוות המקצועי במרפאה כולל שישה רופאי שיניים אשר כל אחד מתמחה בתחום אחר ברפואת שיניים, המספקים מגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים למבוגרים ולילדים, הכוללים: טיפולים מונעים, עזרה ראשונה, ניתוחי שיניים, השתלות שיניים, יישור שיניים, טיפול בילדים, פריודונטיה, טיפולי שורש ,Hollywood Smile, כולל יישום של לומינט והלבנת שיניים בשיטה האמריקאית האיכותית ביותר בעולם.

הרופאים במרפאת Les Experts משלבים בהצלחה ברמה גבוהה ביותר של ניסיון מקצועי עם שירות מותאם אישית מעמיק לכל מטופל. המרפאה ידועה בזכות תשומת הלב, האמפתיה והטיפול המותאם אישית.

"המטרה שלנו היא לספק טיפול ושירות באיכות גבוהה מאוד, כך שתמצאו חיוך נפלא – ?Your smile, what else", מסכם אליהו.

מרפאת Les Expert

כתובת: אגם כנרת 6, קומה 3, נתניה

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון:

09-7449726

ציפוי שיניים מקצועי. צילום: Les Expert

ציפוי שיניים מקצועי. צילום: Les Expert


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר