רפואת שיניים חירום בתל אביב: הכירו את דנטל הרמוניה, צילום: ממאגר Ingimage
רפואת שיניים חירום בתל אביב: הכירו את דנטל הרמוניה, צילום: ממאגר Ingimage

רפואת שיניים חירום בתל אביב: ראש שקט עם דנטל הרמוניה

החלום של ד"ר רפאל אברג'יל הפך למציאות, ואחרי עשרות שנים בצרפת הוא עלה לישראל ופתח בפלורנטין את המכון לבריאות השן והגוף. המקום מציע מענה בחירום עד 22:00, ומי שיענה לטלפון ברוב הפעמים הוא רפאל בעצמו שייתן לכם תשובה כמעט לכל בעיה

פורסם בתאריך: 26.8.20 12:47

יש מקרי חירום שעלולים להתרחש במהלך הלילה והם נוראיים: פנצ'ר בצמיג המכונית, רכב שלא מניע, מפתחות של הבית שפתאום אבדו וכאב שיניים שאין לו פתרון. המזל הוא שבניגוד לבעיות האחרות שאולי לא תמצאו עבורן פתרון בשעת לילה, יש מקומות שאליהם אפשר להגיע לרפואת שיניים בחירום בתל אביב.

בשכונת פלורנטין אפשר למצוא מרפאה חדשה, שהיא בעצם המכון לבריאות השן והגוף בניהולו של ד"ר רפאל אברג'יל. ד"ר אברג'יל, מומחה לרפואת שיניים, הוא יליד צרפת שניהל בעשרות השנים האחרונות קליניקה פרטית בסמוך לארמון ורסאי המוכר בפרברי עיר הבירה פריז.

הוא תמיד חלם לעלות לישראל ולפתוח מרפאה משלו עד שב-2018 החלום הזה התגשם. בתום 45 שנות לימודים ועבודה הוא ורעייתו השלימו את ההכנות לעלייה והחלו בגיבוש התוכנית לפתיחת המקום שעליו חלם.

 דנטל הרמוניה, צילום עצמי

דנטל הרמוניה, צילום עצמי

היום הוא מציע מרפאת שיניים שהיא מקום טיפולי כולל, שבה תקבלו טיפולי שיניים מכל הסוגים לצד שירותים אחרים מתחום בריאות הגוף דוגמת דיקור סיני ללא מחטים, הומיאופתיה, טיפולי אסתטיקה, תזונה, אלרגולוגיה, סופרולוגיה, סונותרפיה, אוסתיאופתיה, רפלקסולוגיה ועיסוי סיני וגם רפואת שיניים בחירום.

"מטרת הקליניקה היא לתת את הטיפולים הטובים ביותר שאפשר לתת, ובגלל זה השקענו בטכנולוגיה מתקדמת ובמומחיות שאין בהרבה מרפאות", מדגיש ד"ר אברג'יל. "ומה עוד הופך אותנו למובילים? היכולת לקבל מישהו בחירום, לשמוע מי צריך אותנו ולהיות זמין עבורו, לעבוד במקום ששומר על ההיגיינה ברמה הגבוהה ביותר ומציג את הטכנולוגיה הטובה ביותר".

אז מתי בעצם יקבלו אתכם לטיפול חירום בדנטל הרמוניה? אם אתם סובלים מכאבים בלתי נסבלים, מכתר שנפל, מתותבת שנשברה או לא נדבקת או מבעיה אסתטית כלשהי, תרימו טלפון למספר האישי של ד"ר אברג'יל. הוא כבר ינחה אתכם בדיוק מה לעשות.

"המטופל יכול להתקשר ולהסביר לי מה קרה, ואני יכול לקבל אותו גם בווידאו", מסביר ד"ר אברג'יל. "אפשר להעביר לו מרשם במידה וצריך. אני עושה את האבחנה מרחוק וגם מנפיק מרשם לאנטיביוטיקה, ואפילו מתקשר לבית המרקחת. אבל אם הבעיה יכולה לחכות לבוקר אז עדיף. המענה שלנו לחירום הוא מ-18:00 ועד ל-21:00. לפעמים אפשר לטפל גם עד חצות".

אז יש מצב חירום, ויש מצב חירום. במידה וכואב לכם בצורה שאתם לא מסוגלים עוד לסבול זאת, תרימו טלפון לדנטל הרמוניה ושם יענו לכם כמעט בכל שעה.

דנטל הרמוניה, חיים ויטל 20 תל אביב

טלפונים:

054-3384720

03-7609000

058-4044886

לאתר האינטרנט של דנטל הרמוניה

מעבר לעמוד הפייסבוק

לסרטוני וידאו כנסו לעמוד היו טיוב של דנטל הרמוניה


כתבה שיווקית


 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר