האסיף 8 הרצליה, הדמיה: ארדן צבי
האסיף 8 הרצליה, הדמיה: ארדן צבי

לידרס – שיווק פרויקטים בנדל"ן ברמה מעל כולם

רבות עוד ידובר על הטלטלה שחווה עולם הנדל"ן בשנה האחרונה, בעוד מה שנשאר איתן ויציב אל מול רוחות הקורונה המאיימות הוא הצורך של דיירים בבית שיתאים להם. גיל שטרן ויניב אדרי, הבעלים של "לידרס שיווק פרויקטים", מספרים על תפקידו של איש שיווק הנדל"ן בעולם המשתגע

פורסם בתאריך: 7.1.21 12:16

גיל שטרן עוסק בנדל"ן כבר 11 שנים, מתוכן שמונה בתחום של שיווק פרויקטים. גיל מביא איתו תודעת שירות יוצאת דופן והבנה תכנונית וכלכלית נרחבת בפרויקטים של נדל"ן.

יניב אדרי נמצא גם הוא 11 שנים בתחום הנדל"ן, והיום הוא בעל סוכנות הנדל"ן הגדולה ביותר בהרצליה לרכישת נכסים יד שניה. יניב אחראי על השיווק הדיגיטלי בחברה ומעניק בין היתר שירותי ייעוץ בשיווק דיגיטלי לסוכנויות שיווק פרויקטים בכל הארץ.

"לאור הצמיחה בפרויקטים קטנים ובינוניים, כתוצאה מתכניות ההתחדשות העירונית שנבנו בשנים האחרונות, נוצר צורך במענה ליזמים בכל היבט השיווק והמכירות של הפרויקט", מספר גיל.

יזמים רבים מגיעים ללידרס שיווק פרויקטים טרם כניסתם לפרויקט, על מנת לקבל ייעוץ בנוגע לשוויק הדירות, המיקום ותמהיל הדירות הרצוי.

"יש אזורים שבהם דווקא דירות שלושה חדרים יהיו יותר אטרקטיביות ויש אזורים שבהם הביקוש הוא דווקא לדירות גדולות יותר. בהתאם לביקוש ניתן למקסם את רווחי הפרויקט", אומר יניב ומוסיף כי הייעוץ ניתן ליזם עוד לפני הבקשה להיתר. במקרים רבים, הודות לייעוץ שניתן ליזמים, הם בחרו לא להיכנס לפרויקט, שאכן התברר בסופו של דבר כלא כלכלי.

פתרונות שיווק נדל"ן ליזמים

שיווק פרויקט נדל"ן מתחיל למעשה עוד בשלב בניית תמהיל הדירות. לידרס שיווק פרויקטים נכנסת לתמונה עוד בשלב תכנון הדירות, בזכות הידע הרב שצברה לאורך השנים בכל הקשור להעדפות של הלקוחות השונים.

לתת שקט נפשי. לידרס שיווק פרויקטים, צילום: מוטי בוגנים

לתת שקט נפשי. לידרס שיווק פרויקטים, צילום: מוטי בוגנים

"אנחנו יודעים על מה הלקוחות יהיו מוכנים להתפשר ועל מה לא", מספר יניב. "אנחנו יושבים עם האדריכלים ונותנים את הפידבק שלנו לתכניות. לא פעם התעקשנו על דבר מסוים בשביל להוציא תכנית מיטבית, כזו שתאפשר לא רק מכירה של הדירות אלא מכירה במחיר מקסימאלי".

תכנית השיווק המקיפה של לידרס שיווק פרויקטים כוללת הפעלה של מערך דיגיטלי שלם ועבודה עם פלטפורמות הדיגיטל הגדולות כמו פייסבוק, גוגל, אאוטבריין, טאבולה ומערכות דיוור חכמות.

לצד אותן פלטפורמות דיגיטל מחזיקה החברה בנכס הדיגיטלי המשמעותי ביותר שלה שהוא מאגר נתונים אדיר שנצבר לאורך השנים. את האופרציה השיווקית הדיגיטלית תומך מערך טלמרקטינג חדשני, המאפשר להעניק ליזם מענה שיווקי מקיף.

"אחד היתרונות של לידרס הוא שמחלקת הדיגיטל שלנו היא in-house ולא באמצעות ספק חיצוני. המשמעות היא שכל הדאטא שנצבר נשאר שלנו. אחד הדברים החשובים בשיווק דיגיטלי הוא דאטא, ככל שיש לך דאטא מקומית מדויקת יותר, ניתן להגיע לקהל הלקוחות הנכון והרלוונטי לפרויקט", מדגיש יניב.

"דוגמא לכך אפשר היה לראות בפרויקט שנמצא עכשיו לקראת סיום בהרצליה. מכרנו דירות בסך 30 מיליון שקלים. הפרויקט נמכר בשלמותו עוד לפני גמר השלד. זה התאפשר הודות לשיטות שאנחנו מפעילים והקמפיינים שאנחנו יודעים להרים".

שם המשחק: מקסום רווחים

לידרס שיווק פרויקטים מתמקדת בערים הרצליה, רמת השרון ורעננה. "זה מאפשר לנו לתת מענה טוב יותר לקהל הרוכשים", אומר גיל. "הידע שצברנו באזור הוא גדול משמעותית בהשוואה לאיש שיווק שמגיע מתל אביב ומנסה למכור פרויקט בהרצליה מבלי להיות מעורה בקהילה, להכיר את הפרויקטים המתחרים, שיוכי בתי הספר, מרכזי הקניות השכונתיים ועוד".

למקסם את הרווח מהפרויקט. לידרס שיווק פרויקטים, צילום: מוטי בוגנים

למקסם את הרווח מהפרויקט. לידרס שיווק פרויקטים, צילום: מוטי בוגנים

ההתמחות בערים הספציפיות וההיכרות ארוכת השנים עם הקהילה המקומית מאפשרות ללידרס שיווק פרויקטים להתאים כל פרויקט ופרויקט לצורכי קהל היעד.

"אנחנו נותנים את הדגשים שלנו כבר בשלב הראשוני של הפרויקט, וזה מה שמבדיל בין פרויקט מוצלח ורווחי לפרויקט שמתקשה במכירת הדירות או במכירה בחסר. השאיפה שלנו היא להתאים את קצב המכירות והמחירים בהתאם לדרישות והצרכים של היזם".

לידרס משקיעה את כלל מאמצי השיווק ביצירת שקט ליזם. "אנחנו לוקחים את כל כאבי הראש באמצעות תקשורת ישירה מול הלקוחות כדי להגיע למצב שליזם יש שקט נפשי בנושא השיווק, הפרסום והמכירות ולפנות לו את הזמן והאנרגיה להתעסק בבינוי ובייזום פרויקטים נוספים", מדגישים גיל ויניב.

"אנחנו רואים את עצמנו כחלק מהמערך הבלתי נפרד של היזם ושל הפרויקט. האינטרס שלנו בשורה התחתונה הוא לתת שקט נפשי ליזם ולעזור לו למקסם את רווחי הפרויקט, באמצעות תכנון נכון והגעה לקהל הרוכשים המדויק ביותר".

לידרס, שיווק וקידום פרויקטים בנדל"ן, ארלוזורוב 1, הרצליה

טלפון:

072-3977063

מעבר לאתר החברה

מעבר לעמוד הפייסבוק

יגאל אלון 40 הרצליה, קבוצת אלמוג

יגאל אלון 40 הרצליה, קבוצת אלמוג


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר