קרדיט : מרפאת Les Expert
קרדיט : מרפאת Les Expert

יישור שיניים שקוף בנתניה: LES EXPERTS מרפאת רופאי שיניים מקצועיים בינלאומיים

פורסם בתאריך: 1.2.21 20:03

מרפאת השיניים LES EXPERTS היא מרפאת רופאים בינלאומיים מקצועיים ברפואת שיניים המבצעים במקום אחד מגוון רחב של טיפולי השיניים מהסטנדרטים ועד למורכבים ביותר. סניף מרפאת LES EXPERTS נפתח לפני כשלוש שנים בנתניה והוא הסניף הישראלי של רשת המרפאות המצליחה שסניפיה הראשיים בליון, צרפת.

במרפאת LES EXPERTS מבוצעים טיפולי אורתודונטיה (יישור שיניים) מתקדמים לילדים ולמבוגרים בכל השיטות המתקדמות, אחת מהן היא יישור שיניים בקשתיות שקופות (Invisalign).

Invisalign" הן קשתיות שקופות המיוצרות בהתאמה אישית ובאופן מדויק לפה המטופל ולטיפול האורתודונטי הספציפי הייעודי עבורו" אומר בעלים ומנהל רשת מרפאות Les Experts.

מה היתרונות ביישור שיניים באמצעות Invisalign?

"היתרון המשמעותי הוא שהקשתיות השקופות כמעט בלתי נראות, ולכן מטופלים רבים, בעיקר מבוגרים, מעדיפים להשתמש בהן במקום בברקטים (קוביות המתכת) שאותם רואים בבירור. את הקשתיות המטופל יכול להכניס לפה ולהסיר בכל עת בקלות ובנוחות, כך שאם יש אירוע חשוב או פגישת זום שהוא אינו רוצה לבצע עם הקשתיות בפיו, הוא יכול להסירן למספר שעות.

"יתרון נוסף הוא שהטיפול נעשה ע"י המטופל בביתו, ועליו להגיע למרפאה רק אחת לחודש להחלפת הקשתיות בהתאם לתכנית יישור השיניים שלו".

קרדיט : מרפאת Les Expert

קרדיט : מרפאת Les Expert

כיצד מיוצרות הקשתיות בהתאמה אישית?

"מטופל מגיע לפגישת אבחון אצל האורתודנט, במהלכה הוא בודק את מצב הפה והשיניים ותהליך היישור לו המטופל זקוק. הקשתיות השקופות – Invisalign, מיוצרות עבור המטופל בהתאמה אישית מדויקת לפה שלו וליישור הספציפי. לאחר הבדיקה נלקחות מידות, באמצעות סורק מתקדם D5 במרפאה והדמיית הטיפול מוצגת על מסך המחשב, כך שגם האורתודנט וגם המטופל יכולים לראות אותה יחד, כולל התוצאה שתתקבל בסוף. לכל מטופל יש תיק אורתודונטי אישי הכולל צילומי פנים, צילומים בתוך הפה וסריקה. את התיק אנו שולחים לחברת Invisalign בקליפורניה, שם מיוצרות הקשתיות השקופות. החברה מחזירה למרפאה בשלב ראשון דוגמה למדידה, ולאחר שהאורתודנט מבצע מדידה למטופל ומקבל ממנו אישור, אנו מאשרים לחברה בקליפורניה. שלושה שבועות לאחר מכן, מתקבלת ערכת הקשתיות השקופות המוכנות. היתרון בעבודה ישירות עם חברת Invisalign היא האמינות והמקצועיות של החברה וכן האחריות שהיא מספקת לטיפול".

הטיפול נעשה בשלוש רמות שונות, מהן?

"יש שלוש רמות טיפול ב- Invisalign: Express one – 3-4 חודשים של טיפול עד לסיום; Medium one – 6-9 חודשים; Full – שנה – שנה וחצי. רמת הטיפול הנדרשת נקבעת ע"י האורתודנט בהתאם למצבו הפה והשיניים של המטופל. האורתודנט בודק את המטופל אחד לחודש, מבצע סריקה בכל ביקור ומראה למטופל את ההתקדמות מביקור לביקור. אנו עובדים עם אורתודנט מנוסה ומוסמך לטיפול ב- Invisalign המטפל בילדים ובמבוגרים.

"חשוב לציין, שתוצאות הטיפול בשיטת Invisalign הן מדהימות, כיוון שהעבודה נעשית על כל הלסת ולא רק על השיניים עצמן, התיקון הוא גם לחיוך וגם לסגר, ללעיסה.

"מעבר לטיפול בקשתיות שקופות, שתי האורתודנטיות במרפאה בניהולו של ד"ר ציון שקרון מבצעות את טיפולי יישור השיניים בכל הטכניקות הקיימות, כולל גשרים, מתכת וקשתיות שקופות בהתאם לצרכי המטופל ולתקציב ומספקים ייעוץ ראשוני ללא תשלום".

מרפאת Les Expert

כתובת: אגם כנרת 6, קומה 3, נתניה

אתר אינטרנט: http://www.lesexpertsdental.com

פייסבוק: https://www.facebook.com/

טלפון: 09-7449726

קרדיט : מרפאת Les Expert

קרדיט : מרפאת Les Expert

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר