TCM חוגגים את החתימה בבורסה האוסטרלית | צילום: מיקי סוויסה
TCM חוגגים את החתימה בבורסה האוסטרלית | צילום: מיקי סוויסה

הצטרפו לחברת TCM והפכו לבעלים של חנות מקוונת- לפני ההנפקה בבורסה האוסטרלית

ענף המסחר המקוון צומח מהר מאי פעם בגלל משבר הקורונה, אשר גרם לאנשים להישאר בבתים ולגלות את נפלאות ה-eCommerce והסחר המקוון. חברת TCM, חברה לניהול חנויות דיגיטליות, היא אחת מהחברות הנמצאות בחוד החנית של המהפכה הדיגיטלית, ולכם יש את ההזדמנות להצטרף אליה לפני ההנפקה בבורסה האוסטרלית

פורסם בתאריך: 7.9.20 12:53

בעשור האחרון, ובעיקר בשלוש השנים האחרונות, המסחר המקוון ממשיך לפרוץ את כל הגבולות ולוקח נתח יותר ויותר גדול מהסחר העולמי, בכל שנה שחולפת. המגמה צפויה להמשך ולהתגבר בשנים הקרובות, ונכון לעכשיו- הצפי לשנת 2021 עומד על 4.7 טריליון דולר בשנה במכירות מקוונות! כעת, המספר העצום הזה, צפוי לגדול אפילו בקצב מהיר יותר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אשר הובילה אנשים להישאר בביתם ולרכוש מוצרים דרך הרשת.

הדרך לעושר כלכלי עוברת במסחר דיגיטלי

כיום אנשים רבים מגלים את מסחר הדיגיטלי, ומבינים שניתן להגשים באמצעותו את כל החלומות, אך קיים צורך בידע שיווקי, ניתוח מידע, יכולות מיתוג ועוד פעולות רבות, כדי להגיע לתוצאות הרצויות. כדי למלא את צרכים אלו, קמה חברת TCM, על בסיס החזון של הענקת עושר כלכלי באמצעות מסחר דיגיטלי.

חברת TCM, אשר הוקמה על ידי שני וגבי בר (מייסדים ומנכ"לים משותפים) היא החברה המובילה בישראל ואחת מהחברות המובילות בעולם לניהול של חנויות מסחר מקוונות. גבי ושני בר זיהו את הפוטנציאל הטמון בתחום כבר בתחילת העשור הקודם וכעת, לאחר עבודה קשה וארוכה, הצליחו בני הזוג ליצור חברת 'יוניקורן' ישראלית – אשר תונפק בבורסה האוסטרלית בשנה הקרובה.

"זהו אינו תהליך חדש, מדובר בתהליך שהחל כבר לפני מספר שנים", מסביר גבי בר. "כבר בשנת 2018 ראינו עלייה מדהימה בהיקף המכירות בסחר הדיגיטלי. ישראלים קנו מוצרים בסכום של 13 מיליארד ש"ח ברכישות אונליין באותה שנה, שזה סכום עצום לכל הדעות. שנה לאחר מכן ב-2019, הייתה קפיצה נוספת ורכישות ברשת, בישראל בלבד, עמדו 22 מיליארד שקלים! זוהי צמיחה שלא רואים בשום ענף אחר".

מיישמים טכנולוגיה מהפכנית

חברת TCM נמצאת בחזית ענף האיקומרס ומאפשרת למעשה לכל אדם להפוך לבעלים של חנות דיגיטלית מצליחה. החברה עושה שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לניהול החנות, המבוססים על טכנולוגיית AI ו-ביג דאטה, אותם פיתחו בתוך TCM.

באמצעות הטכנולוגיה המשוכללת הזו ניתן לאתר חנות ולהעריך את שוויה האמיתי, לנהל את כל האלמנטים בחנות, החל מבחירת המוצרים הנכונה, ניהול רמות המלאי, זיהוי מגמות בשוק ועד למסעות שיווק ויצירת קמפיינים ברשת, כאשר רוב התהליכים נעשים בתהליכי אוטומציה, עם התעסקות מינימלית של בעל החנות.


"ניהול החנות נעשה באמצעות תהליכי אוטומציה ואינו דורש התעסקות בלתי פוסקת, בניגוד לעסק פיזי אשר דורש את רוב היום לניהולו", אמר בר והוסיף: "לצד המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שפיתחה החברה שלנו, תוכלו למצוא גם כח אדם איכותי, הכולל מנהלי חנויות, מעצבים, מתכנתים, מומחי שיווק ועוד. אנו מעסיקים כ-120 חברי צוות מדהימים ברחבי הארץ והעולם, נכון להיום".

חולמים בגדול ביחד עם TCM

בעת האחרונה חתמה חברת TCM על הנפקה בבורסה האוסטרלית, אשר תצא לפועל בעוד מספר חודשים. "כאשר הקמנו את החברה לא ידענו לאן הדרך הזו תוביל. היום, אחרי הסכם ההנפקה, אני מאושרת מאוד שהחלום קרם עור וגידים", מתגאה שני בר. "בתחילת הדרך חרטנו על דגלנו את הערכים שלנו, כמו יושר, נדיבות, סובלנות ושמחה. בזכות הדרך הזו, הצלחנו ליצור את הצוות הכי טוב בתחום והשותפים שלנו, אשר עבורם אנו מנהלים את החנויות המקוונות, הם חלק מהמשפחתיות הזו גם כן. אני פשוט מאושרת שהצלחנו להגשים חלום".

 

צוות TCM חוגג התקדמות בתהליך ההנפקה בבורסה האוסטרלית, צילום: נטשה קופרמן

צוות TCM חוגג התקדמות בתהליך ההנפקה בבורסה האוסטרלית, צילום: נטשה קופרמן

TCM מאפשרת ללקוחות חדשים להצטרף אליהם עד ההנפקה בבורסה האוסטרלית, להפוך לבעלים של חנות דיגיטלית שמייצרת עושר כלכלי ומאפשרת לשותפים של TCM ליהנות מכל הטוב שניתן להשיג בעזרת הסחר המקוון.

לבדיקת התאמתכם למסלולי הסחר המקוון והצטרפות

לביקור באתר החברה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר