הלבנת שיניים בתל אביב: בדנטל הרמוניה יטפלו לכם בחיוך ובנשמה, צילום: מתוך מאגר Ingimage
הלבנת שיניים בתל אביב: בדנטל הרמוניה יטפלו לכם בחיוך ובנשמה, צילום: מתוך מאגר Ingimage

הלבנת שיניים בתל אביב: בדנטל הרמוניה יטפלו לכם בחיוך ובנשמה

החזון של ד"ר רפאל אברג'יל, הבעלים של המכון לבריאות השן והגוף בפלורנטין, הוא להציע במקום אחד גם את הטיפולים הנפוצים וגם טיפולים ייחודיים שלא תמצאו בדרך כלל אצל רופאי השיניים

פורסם בתאריך: 13.8.20 16:13

אם אתם חשים לא בנוח עם השיניים שלכם, או מוצאים את עצמכם מחייכים במהלך שיחה עם אנשים כשהיד שלכם על הפה, כנראה שהייתם בוחרים לשנות משהו בצורה או בגוון של השיניים. ואם בחרתם ללכת להליך שיהפוך את החיוך שלכם ליפה יותר, אז הלבנת שיניים היא הפתרון עבורכם.

"אפשר לעבור הליך של הלבנת שיניים על כיסא הרופא עם מנורה מיוחדת שמקרינה חומר בריכוז מיוחד, או עם סד שלוקחים הביתה ומניחים על השיניים באופן עצמאי", מסביר ד"ר רפאל אברג'יל, הבעלים של דנטל הרמוניה, מכון לבריאות השן והגוף שמבצע גם הלבנת שיניים בתל אביב.

"יש מקרים שאפשר לבצע את שתי הפעולות. האור שיוצא מהמנורה מבצע פעולה כימית שמלבינה את השיניים. בדרך כלל אפשר לסיים את ההליך בטיפול אחד במרפאה, ואז להשלים אותו במהלך שבוע רציף עם הסד על השיניים בבית, גם בזמן השינה".

או סד או אור שמבצע פעולה כימית. דנטל הרמוניה, צילום: עצמי

או סד או אור שמבצע פעולה כימית. דנטל הרמוניה, צילום עצמי

הלבנת שיניים מתאימה לכולם?

"יש מקרים שבהם לא נבצע הלבנת שיניים, כמו למשל אם החומר על גבי השן לא חזק מספיק או אם התנהלת לא נכון מבחינה תזונתית לאורך שנים, מה שפגע לבסוף בשיניים. דבר נוסף הוא שילדים לא עוברים הלבנת שיניים, רק מבוגרים.

"מגיעים לביקורת ראשונה כדי להעריך את הגוון של השן היום ומה אפשר להשיג בהלבנה, וביקורת נוספת נעשית רק במידה ומדובר באדם שמעשן או אחד שמתנהל עם תזונה מסוימת".

ד"ר אברג'יל, מומחה לרפואת שיניים, הוא יליד צרפת שניהל בעשרות השנים האחרונות קליניקה פרטית בסמוך לפריז ותמיד חלם לעלות לישראל ולפתוח כאן מרפאה משלו. "ב-2016 קניתי את הנדל"ן כאן בפלורנטין והשכרתי אותו בגלל שהמצב הכלכלי שלי לא אפשר לי אז לפתוח קליניקה", מסביר ד"ר אברג'יל. "אחרי המתנה של שנתיים, ובתום 45 שנות לימודים ועבודה לא רציתי להמשיך לעבוד כמו פעם, והחלטתי לפתוח מקום שמציע בעיקר דיאגנוזה".

ב-2018 ד"ר אברג'יל ורעייתו, רופאת שיניים במקצועה גם כן, השלימו את העלייה המבוקשת לישראל והחלו בהכנות לפתיחה המדוברת. אחרי ששוחח עם אנשים מהתחום, גמלה בלבו ההחלטה על הדרך הנכונה שבה תלך המרפאה: מקום טיפולי אחד שמציע טיפולי שימור שן, כירורגיה, איזון לסתות, שתלים, רפואת שיניים לילדים, אורתודנטיה ועוד.

אלא שדווקא אז הבין ד"ר אברג'יל שמשהו חסר כדי להשלים את התמונה המלאה של גוף ונפש, והיום הוא מציע במרפאה שלו גם טיפולי אסתטיקה, תזונה, הומאופתיה, אלרגולוגיה, סופרולוגיה, סונותרפיה, אוסתיאופתיה, רפלקסולוגיה, עיסוי סיני ודיקור סיני ללא מחטים.

היום ד"ר אברג'יל מבצע בקליניקה שלו הלבנת שיניים במחיר אחיד לכולם של 1,400 שקלים לשתי הלסתות, גם במידה וקשה לבצע הלבנה. אז אם הייתם רוצים להתחיל לחייך בפה מלא בפעולה מהירה ופשוטה ולא להתבייש עוד בשיניים שלכם, בואו לדנטל הרמוניה. שם תוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר, ולמצוא פתרון לא רק לשיניים ולגוף אלא גם לנפש.

דנטל הרמוניה, חיים ויטל 20 תל אביב

טלפונים:

054-3384720

03-7609000

058-4044886

מעבר לאתר האינטרנט של דנטל הרמוניה

מעבר לעמוד הפייסבוק

לסרטונים בעמוד היו טיוב של דנטל הרמוניה

להשלים את התמונה המלאה. דנטל הרמוניה, צילום: עצמי

להשלים את התמונה המלאה. דנטל הרמוניה, צילום: עצמי


כתבה שיווקית


 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר