מרכז השירות "יונדאי פאר הרצליה": הבית המקצועי לרכב שלכם. תמונה ממאגר Ingimage
מרכז השירות "יונדאי פאר הרצליה": הבית המקצועי לרכב שלכם. תמונה ממאגר Ingimage

מרכז השירות "יונדאי פאר הרצליה": הבית המקצועי לרכב שלכם

עבור רובנו, הרכב הוא כמו בית על גלגלים. אנו מעבירים בו לא מעט שעות ביום וחשוב לנו לשמור עליו ולוודא כי הוא נמצא בידיים הטובות ביותר. "יונדאי פאר הרצליה" - מרכז שירות מורשה לרכבי יונדאי, הוא בדיוק המקום שידאג לרכב שלכם

פורסם בתאריך: 21.10.20 12:43

אין ספק כי הקריטריונים החשובים ביותר בעת חיפוש מרכז שירות לטיפול ברכב שלנו, הם המקצועיות, האמינות והידיעה שיש לנו כתובת לכל בעיה או תקלה. "יונדאי פאר הרצליה", מרכז שירות מורשה לרכבי יונדאי הפועל עוד משנת 1984, הוא בדיוק מקום כזה – אמין, מקצועי, חמים וביתי, אשר מעניק ללקוחותיו שירות ברמה הגבוהה ביותר, כמו גם חבילות שירות ייחודיות, שמטרתן להוזיל את עלויות הטיפול ברכב באופן משמעותי.

כל מי שידע לא מעט מוסכים בחייו, ודאי יסכים כי לרוב, ברגע שאנחנו מוצאים מוסך אמין ומקצועי, אנחנו נשארים איתו לאורך זמן. רענן לוי, הבעלים של מרכז שירות "יונדאי פאר הרצליה" זה למעלה משלושה עשורים, מקפיד בדיוק על זה: שירות מקצועי, אמין ואיכותי, אשר שם את הלקוח ואת הצרכים שלו במרכז. ללוי, אשר מחזיק בתעודת הסמכה מטעם משרד התחבורה, ניסיון של למעלה מ-35 שנים בתחום הרכב – עניין המאפשר לו לאבחן תקלות באופן מדויק ומהיר, ולהפוך את עלויות הטיפול ברכב לאטרקטיביות יותר.

שירות ללא תחרות

מרכז שירות "יונדאי פאר הרצליה", אשר חבר באיגוד המוסכים ונושא את תו אמון הציבור, ממוקם בהרצליה, מתפרס על פני שטח של 1600 מ"ר ומעסיק כ-30 עובדים. צוות המרכז מורכב בין היתר מיועצי שירות, שמטרתם ללוות את הלקוח מרגע הגעתו למרכז השירות ועד תום הטיפול ברכב – ואף לאחר מכן, אם יש צורך במענה או בהסברים נוספים. בנוסף, המרכז מעסיק נהגים שמטרתם לשנע את הרכבים באזורים גאוגרפיים מוגדרים, כך שהלקוחות לא חייבים להגיע למרכז השירות בתום התיקון, אלא יכולים להזמין שינוע ללא עלות.

מרכז השירות מציע ללקוחותיו שירותים שוטפים לטיפול ברכב, ובכלל זה שירותי מכונאות, שירותי פחחות וצבע, שירותי דיאגנוסטיקה ושירותי חשמל. צוות המרכז מכיר בחשיבות של שמירה על הרכב בייחוד בעת חילופי העונות, ועל כן, מקיים גם ביקורת דו שנתית – אחת בחורף ואחת בקיץ – על מנת לוודא שהרכב אכן תקין ועמיד בפני מצבים כמו החלקה, חום קיצוני ועוד. "אנחנו מבצעים את הבדיקה הזו ללא עלות ללקוחות המוסך", מסביר הצוות במקום, "חשוב לנו לוודא שהרכב תקין ושפונקציות בסיסיות בו עובדות כמו שצריך, כמו למשל המזגן, המגבים, פתחי האוורור, הצמיגים והמצבר. בדיקה של כל הדברים האלה היא חשובה, כי היא עוזרת לנו לאתר תקלות עוד כשהן בחיתוליהן ולהבטיח את תקינות הרכב בטווח הארוך".

צוות מקצועי ומיומן

במרכז שירות "יונדאי פאר הרצליה" לא רק מקפידים על שירות ברמה גבוהה ביותר, אלא גם על מקצועיות בלתי מתפשרת. צוות המרכז עובר הדרכות שוטפות על בסיס קבוע, על מנת להישאר מעודכן בכל החידושים האחרונים בתחום הרכב ולהעניק ללקוחות מרכז השירות את השירות המקצועי והטוב ביותר. "תיקון טוב שומר על הערך של האוטו, אז אתה חייב לדעת מה אתה עושה", מסביר צוות המרכז. "היום ברכב יש מערכות מחשבים או אפילו עדכוני יצרן. רכבים שכבר לא נמצאים תחת תקופת האחריות מקבלים מפעם לפעם עדכוני יצרן, מערכות גיר ומנוע, וצריך לדעת לעשות את זה. בגלל זה אנחנו מקפידים להישאר מעודכנים ולעבור הדרכות שוטפות לכל אורך השנה".

אנשי הצוות לא רק מיומנים בטיפול בתקלות, אלא מתמצאים גם בכל סוגי הרכבים – החל מרכבים רגילים, דרך רכבים היברידיים ועד לרכבים חשמליים. "ברכבים היברידיים, למשל, יש מתח גבוה, ולכן אנחנו עובדים עם מיגון ובסביבת עבודה נכונה. צריך לדעת איך לעשות את זה וצריך להחזיק בציוד הנכון", הם מסבירים.

שירות מיוחד לתקופת הקורונה – שינוע מדלת לדלת

"בתקופת הקורונה אנחנו מגבירים את שירות השינועים שלנו, כדי שאנשים לא יצטרכו להגיע למרכז השירות ולסכן את עצמם", מסביר צוות המרכז. "אנחנו נותנים עדיפות לאנשים מבוגרים ולאנשים שנמצאים בקבוצות סיכון". פרט לשירות השינועים, מקפיד צוות מרכז השירות גם על אמצעי חיטוי מתאימים, על מדידת חום – הן לעובדים והן ללקוחות, ועל עטית מסכה. "אם לקוח מגיע למרכז השירות ללא מסכה – אנחנו מספקים לו אחת. חשוב לנו מאוד להקפיד על הכללים, כי אנחנו מאמינים שהקפדה על הכללים תסייע במיגור הווירוס". מאותה סיבה בדיוק, השיק המרכז מגוון שירותים שמטרתם להקל על הלקוחות בתקופה זו, כמו למשל שינועים לטובת הכנה לטסט, שינועים לטסט עצמו ועוד, בתיאום מראש.

חבילות השירות

במרכז שירות "יונדאי פאר הרצליה", מבינים כי הנושא הכלכלי הוא נושא רגיש, ובייחוד בתקופות כמו תקופת הקורונה שפקדה אותנו. מסיבה זו, השיק המרכז חבילות שירות לרכבים חדשים, אשר מסייעות ללקוחות לשמור על טיב ואיכות הרכב, ובד בבד לצמצם את עלויות הטיפולים. חבילות השירות כוללות טיפולים תקופתיים, ביטול ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה, בדיקה לרכב לקראת עונות החורף והקיץ, איסוף הרכב מהבית וחזרה, שנת אחריות רביעית על המנוע ועל תיבת ההילוכים, רכב חלופי בעת ביצוע תיקונים, הנחות על חלפים ועוד.

"אנחנו משיקים עכשיו חבילות שירות ל-3 שנים, גם כדי לתת ללקוחות את התחושה שהם בידיים טובות, אבל בעיקר בשביל לעזור להם לצמצם בעלויות", מסביר הצוות. "אנחנו רוצים שכל לקוח ייצא מפה מרוצה, בראש שקט ובתחושה שיש לו כתובת לפנות אליה תמיד, גם לשאלות הקטנות ביותר".

 

יונדאי פאר

קישור לאתר

דף פייסבוק: מרכז שירות יונדאי פאר הרצליה
פאר הרצליה
החושלים 1, הרצליה | טלפון:  09-9572799

שעות פתיחה:
א'-ה': 07:30-16:30
יום ו': 07:30-12:30
*מעבר לשעות הפעילות פועל מוקד תורן.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר