המרינה בהרצליה. צילום עזרא לוי
המרינה בהרצליה. צילום עזרא לוי

השבוע: פסטיבל "יין לבן על הים" חוגג עשור במרינה הרצליה

"White - יין לבן על הים", פסטיבל היינות הלבנים הגדול בארץ, יתקיים בימים רביעי וחמישי במרינה לקראת חג שבועות

פורסם בתאריך: 6.5.18 08:39

זאת השנה העשירית ברציפות שהחברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה פותחת את חגיגות חג השבועות כשהיא מארחת את פסטיבל 'White – יין לבן על הים'. הפסטיבל, ששם את היינות הלבנים בקדמת הבמה, יתקיים השנה בתאריכים 09-10.05.2018 ויהיה גדול ועשיר במיוחד – יותר מ-130 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, מהארץ והעולם, ימזגו כשמיטב היקבים ויבואני היין יחשפו עשרות יינות לבנים חדשים – מושלמים לחג הביכורים ולקיץ הקרוב.

במקום יהיה גם מתחם גבינות ותופינים, סדנאות Speed Tasting עם מיטב מדריכי היין של 'איש הענבים', חנות הפסטיבל בה יימכרו מגוון היינות באירוע במחירים מיוחדים וגם יין כחול של יקב ביאנקו אזורו לרגל יום העצמאות ה-70 לישראל.

חיים גן, מנכ"ל "איש הענבים" וממייסדי הפסטיבל: "פסטיבל WHITE שם בקדמת הבמה את עולם היינות הלבנים כבר לפני עשור וכיום אנו רואים גביעי יין מלאים ביינות לבנים במסעדות ואת מחסני היקבים מתרוקנים מהתוצרת הלבנה עוד לפני שהקיץ מתחיל. בעשר השנים האחרונות ניכר כי הקהל הישראלי התבגר ולמד להעריך יינות לבנים, על שלל סוגיו וזניו. גם השנה הפסטיבל יציע לקהל המבקרים עשרות יינות, זנים, סגנונות וטעמים המתאימים לקיץ הישראלי ולמטבח הים תיכוני".

בין המציגים בפסטיבל: יקב טוליפ, יקב תבור, יקב טפרברג, יקב ברבדו, יקב 1848, יקב כרמזין, יקב הר אודם, יקב מדבר, יקב סגל, יקב ברקן, יקב גוש עציון, צור סוכנויות עם יינות יבוא מרחבי העולם לצד יינות ישראליים, חברת אקרמן עם פורטפוליו יין עשיר ומרתק, וחברת הכרם.

  • 'White – יין לבן על הים'. ימים רביעי וחמישי, 9-10.5, בשעות 18:00-23:00 במרינה הרצליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר