פאבלו רוזנברג צילום מנחם עוז
פאבלו רוזנברג צילום מנחם עוז

השבוע בעיר: פבלו רוזנברג מגיע לבשל ולשיר בזאפה

וגם, איפה תוכלו לצפות במונדיאל על מסכי ענק? באיזה בר יחכה לכם איזור VIP? ואיפה תקבלו 50% על כל הפיצות?

פורסם בתאריך: 10.6.18 07:42

ותיקים בהיכל: הזמר דורון מזר מגיע להיכל העיר עם מופע רומנטי, "מאיטליה באהבה", מופע המשלב את השירים האהובים של מזר ('אני חוזר הביתה', 'רוברטה', 'בואו ונשירה') וגם להיטים בשפה האיטלקית. יום שני (11.6) בשעה 16:30, היכל העיר.

ריקוד מהשורש: להקת “אקרוראפ” בניהולו של הכוריאוגרף הצרפתי אלג’יראי הנודע קאדר אטו, תופיע עם יצירתו של “השורשים” במסגרת עונת המחול של היכל אמנויות הבמה בהרצליה.
היצירה מזמינה את הצופה למסע מרתק של 11 רקדני היפ-הופ המציגים אוסף של אביזרים יומיום ומאפשרת לכוריאוגרף ולצופה כאחד הזדמנויות לפתוח דלתות ולחפור לתוך הסיפורים האישיים של הרקדנים ויכולותיהם. כל רקדן יוצר סיפור מתוך הזיכרונות התנועתיים של גופו ומוביל את הצופה למקומות חדשים. על תהליך העבודה של היצירה “השורשים” אמר אטו: ״ברצוני לבנות בתהליך זה גשרים, ליצור קישורים ודיאלוג דרך השוני ומעבר לו. חיפוש זה הובילני לנסות ולהבחין מה שמתרחש בגוף בניגוד לרגש, כיצד מטכניקה ספציפית מחווה מיכנית או רמז פשוט, נולדת תחושה בתנועה וירטואוזית. חיפוש זה הוא יסוד יצירת המחול ‘שורשים’, הרפתקאה אנושית, מסע שנחקק על ידי 11 רקדני היפ-הופ יוצאי דופן”.הלהקה מופיעה באופן קבוע בפסטיבלים החשובים ביותר בצרפת כמו ליון ומונפלייה, ומסיירת ברחבי צרפת ובעולם.
המופע יתקיים ביום רביעי (13.6) בשעה 20:30 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה.

אקרוראפ צילום julien chauvet

אקרוראפ.  צילום: julien chauvet

משחקים בעיר: עמדות משחק, משחקי קופסא ומתחם קטנטנים מחכה לכם ברחבת הפרגולה במרכז העיר הרצליה כולל אירוע מרכזי, סדנת יצירה. כניסה מגיל 6, ההשתתפות בחינם. רביעי (13.6) בשעה 17:00.

נר על החלון: הזמר והיוצר פבלו רוזנברג מגיע לזאפה הרצליה עם מופע המשלב מוזיקה וקולינריה, מעבר להיותו זמר, יוצר ומוזיקאי, רוזנברג ידוע כחובב בישול ואף הנחה תוכנית טלוויזיה המשלבת מוזיקה וקולינריה – “פבלו אוכל וחברים”. לכבוד הופעתו, שף הזאפה, כפיר מיסניקוב, יציע לקהל, לפני ההופעה, תפריט עם מנות מהמטבח הפרטי של פבלו. במופע יבצע רוזנברג את הליטיו מכל התקופות, ביניהם, "נר על החלון", "בין ערביים", “שובר ת’ראש”, “בדמעות שאת בוכה”, “שפוט שלך”, “אל תדאגי לי אמא”, “מלדיטה לונה”, “ילדונת”, “כשאני מתאהב”, “נורמלי”, “תהרגי אותי” ועוד. בסוף שנות ה-80 פבלו רוזנברג היה זמר חתונות מצליח, בלהקות כמו “מנדרין”, “הוט ליידי” עם רפי זוהר ו”שלישיית דויד אל”. כשהשתחרר מצה”ל הצטרף אל להקת הרוק “סטלה מאריס כסולן הלהקה והשתתף בכתיבת חלק מהשירים. הלהקה הוציאה שני אלבומים ובין השירים שרוזנברג כתב או השתתף בכתיבתם היו: “תני לי ללכת”, “את”,”אישתר”, “לשרוד”, “נר על החלון” ועוד. לאחר הוצאת האלבום השני עזב רוזנברג את הלהקה והחל בקריירת סולו. פבלו רוזנברג יגיע לזאפה הרצליה ביום חמישי (14.6) בשעה 22:00.

מונדיאל בהרצליה:

ברומר 22 בהרצליה חוגגים את המונדיאל בדרך מפנקת במיוחד – לא רק עם אווירה של כדורגל אלא גם עם כסאות מפנקים ומתחמי צפייה.
אבי סופר, מה מחכה לנו?
“הזמנו חולצות מיוחדות של הקבוצות המשחקות והצוות שלנו ילבש אותן במהלך ימי המונדיאל. חוץ מזה, יהיו לנו כל מיני מבצעי אלכוהול שווים בחסות קרלסברג ופינוקים וגם משהו חדש – חוץ מזה שאנחנו שמים שלושה מסכי ענק, יש לנו הפעם גם אזור של VIP עם כסאות קולנוע מפנקים וכמובן אווירת כדורגל מטורפת”.

במייקס פלייס הרצליה רוצים שתחוו את משחקי המונדיאל בצורה הכי אותנטית שיש, ומזמינים אתכם לחגיגה מטורפת בה גם אתם הכוכבים.
ג’ייסון, מנהל המקום, מה בתפריט?
“הרבה דברים טובים! חוץ מזה שיש אצלנו בכל מונדיאל אווירה מטורפת, אנחנו נקרין את כל המשחקים על מסך ענק ויהיו לנו כל מיני מבצעים ייעודיים לתקופה הזו. אנחנו דואגים להרבה פינוקים כמו כרטיסים מיוחדים של מבצעים בכל משחק. למשל, שלושה ליטר בירה ב-150 שקלים. חוץ מזה, יהיה לנו תפריט מיוחד של המונדיאל עם מאכלים מכל העולם של הקבוצות שמשחקות, וגם יהיו מתנות ובירות מתנה בחסות קרלסברג ועוד הרבה פינוקים. שווה להגיע”.

באינגה בר בהרצליה מזמינים אתכם לחגיגת מונדיאל מטורפת שתתחיל ביום חמישי (14.6) ותסתיים למחרת יום שישי, כולל מבצעי אלכוהול שאסור לפספס וגם מערך מסכים מיוחד שנבנה בימים אלו ממש.
דודו צוויג, פרטים!
"יש אצלנו הקרנות של כל משחקי הכדורגל, וכמובן של המונדיאל כל ארבע שנים ואז יש ממש חגיגה אצלנו במקום. מעבר לכך שאנחנו מציבים מסך ענק בחוץ ויש לנו גם מסכים קטנים בפנים, השנה אנחנו משדרגים את הקיים ומתקינים מערך מסכים מיוחד גם מעל הבר. וזה בנוסף למערכת הסאונד המטורפת שיש לנו במקום. חוץ מזה שיש לנו מבצע מיוחד של HAPPY HOUR שיתחיל כל ערב מהשעה 18:00 בערב ועד 21:00 בערב עם 40 אחוז הנחה על כל המשקאות. אגב, לקראת חצי גמר של המונדיאל יהיו אצלנו הקרנות חגיגיות וגם הגרלות של מתנות שוות”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר