הפגנה מול עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן
הפגנה מול עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן

"מצלמות בגני ילדים לגילאי 0-3 הן חובה"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם צריך לחייב את כל הגנים להתקין מצלמות אונליין?

פורסם בתאריך: 16.6.18 18:43

צורי ז'אן:

צורי ז'אן

"כילד שגדל בבית עוטף ודואג, גדלתי להיות אבא חרדתי. ילדים בגיל הרך לא יכולים להעביר מידע להורים על הנעשה במעון ולכן צריך לבנות מערך פיקוח על המוסדות בגילאים ההורים צריכים לדעת שהילדים שלהם מוגנים. מצלמות בגן הילדים בגילאי 0 עד 3 הן חובה. המצלמות צריכות להיות בכל הגנים ולאפשר להורים ולפיקוח לראות מה נעשה בגן. חלילה להאשים את כל עובדות ועובדי הפעוטונים אך מספיק שנרצחה תינוקת בכדי לקבל את ההחלטה להכניס מצלמות. למנוע את ההתעללות והרצח הבא בגן הילדים".

(צורי ז'אן הוא הבעלים של ז'אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

לימור קריספין:

לימור קריספין

"אירועי האלימות בשנים האחרונות מחזקים את התחושה כי אין מקום בטוח לילדינו וכי אנחנו ההורים נעשה הכל כדי שילדינו יהיו בטוחים. הצבת מצלמות במוסדות שבהם שוהים חסרי ישע (תינוקות, ילדים בגיל הרך, קשישים ועוד), עשוי להיות פיתרון ולתת מענה להורים שאיבדו את אמונם במערכת ולצורך שלהם להגן על ילדיהם כשאלו שוהים במסגרות השונות. פיתרון זה ישמש גם ככלי עבור הגננות והמטפלות כדי להגן על עצמן במקרים של תלונות שווא. כשאנשים יודעים שהם מצולמים הם פועלים אחרת. לדעתי, המדינה לא עושה מספיק בשביל למנוע התעללות בילדים במוסדות החינוך לגיל הרך. אני לא מבינה את חוסר ההתקדמות החוקתית של הממשל בנושא, הרי רוב המוסדות הציבוריים כגון בנקים, קניונים וחנויות מצולמים והכול חוקי, אז מה הבעיה? אלא אם רוצים להעלים מחדלים".

(לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

תומר שילה:

תומר שילה

"הצעת החוק החדשה שנועדה לחייב התקנת מצלמות בגני הילדים והפעוטונים היא סיבוב נוסף בניסיון לחקיקה של חוק זה, שהחל לפני מספר שנים ונתקל בהתנגדות של הסתדרות המורים. מותה הטראגי של יסמין וינטה הפעוטה שצולמה שסייעת הפעוטון בו שהתה התעללה בה, לכאורה, ואח״כ ישבה ושיחקה בטלפון שלה, הציתה מחדש את הדיון בנושא ואת הצעת החוק. לדעתי, חובה לחייב התקנת מצלמות במעגל סגור (שישדרו למוקד עירוני ולא החוצה להורים) שיאפשרו תיחקור אירועים חריגים וזאת בניגוד להצעה להתקנת מצלמות שתשדרנה את הצילום ישירות להורים. הפתרון של שידור הצילום למוקד עירוני שיהיה נאמן גם על שמירת החומר הוא פתרון נכון שיזכה להסכמה גם מהגננות ויפחית את חששותיהן מהתערבות יתר ופגיעה בפרטיותן".
(תומר שילה, תושב הרצליה, הוא עורך דין, מומחה בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ופעיל חברתי בהרצליה).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר