מאור כהן. צילום לירון כהן
מאור כהן. צילום לירון כהן

השבוע בעיר: מאור כהן מארח את ערן זרחוביץ'

וגם: מופע הצדעה לאריק איינשטייין, סדנת חימר ואמונות אקולוגית והיוטיוברית רויה אילמז

פורסם בתאריך: 1.7.18 06:30

#הקיץ כבר כאן ואיתו שלל מופעים לוהטים! ביום ראשון (1.7)תגיע לגן שפר בעיר, הזמרת אביבה אבידן עם המופע הסוחף, 'יהיה בסדר' בו משלבת אביבה בין מזרח למערב, מקפיצה את הקהל ונותנת את כל הנשמה עם הלהיטים כותל המזרח, איש יקר שלי, פרי גנך ועוד. (שי בוקסבאום על הקלידים, רוברט גילמור גיטרה). 18:30, סוקולוב 100, גן שפר.

#איך אפשר להיות שבוז עם תחילת השבוע, כשאתם יודעים שיש לכם את ליין ימי שני בגרגא פיטיץ בהרצליה? קבלו את הפינוקים שמחכים לכם ביום שני(2.7) החל מהשעה 20:00 בערב. בירה ללא תחתית והמבורגרים שיגרמו לכם אושר אמיתי, הודות לשילובים מיוחדים וטעימים במיוחד. רוצים עוד? בימי רביעי חוגגים בגרגא ערבים ישראליים בהם המבלים נהנים מצ'ייסר ערק בשנקל וגם מבצעים מיוחדים לרגל המונדיאל, למשל צ'ייסר מתנה למי שהימר על הקבוצה המנצחת..

#מופע הצדעה לאומן האהוב אריק איינשטיין בכיכובם של אורי מוסטקי ורם סופר, כחלק מאירועי סיום עונה של בית הגמלאי ומועדון 60 על הים. השניים ייקחו אתכם למסע מרגש קסום וחוויתי,אל תחנות בחייו של הזמר האהוב, מלהקת הנח"ל,החלונות הגבוהים, חבורת לול ועוד, כולל הסיפורים והשירים מכל תקופה. שני(2.7) בשעה 17:00, היכל העיר, כניסה 30 שקלים.

#ילדי וילדות העיר מוזמנים לאליפות פתוחה בכל הרמות! פרסים לזוכים ולגנים מצטיינים, כיבוד קל וגם סדנת לימוד שחמט. שני 2/7 בשעה 17:00. התכנסות בשעה 16:30, רחוב השרון 23, מועדון השחמט. הרשמה מראש, עידן לביא מנהל מועדון השחמט: מייל: [email protected] * נייד: 054-4777672

#פסטיבל מוזיקה עברית 'שרים לך מולדת' במרינה הרצליה לרגל חגיגות שנות ה- 70 למדינה. ביום שלישי (3.7) בשעה 20:30 אתם מוזמנים למופע סוף עידן התמימות עם אילנה כץ (שירה בציבור), אלעד גולדמן (שירה) והנגנים(יוסי גרושקה אקורדיון, תומר שר בס, ניסן רחמני תופים, גיא נחמיאס כלי נשיפה וקובי משעל קלידים), במבחר שירים מימי קום המדינה ועד ימינו אנו (כמו צמח בר, החגיגה נגמרת, היה לי חבר היה לי אח, לו יהי, שיר לשלום, מכבי שלנו מכבי ת"א, נתתי לך חיי, ברחוב הנשמות הטהורות, קפה אצל ברטה, עטור מצחך ועוד).

#מה יותר טוב מבריזה מופלאה וגולים של הקבוצה שאתם אוהדים, כשאתם על החוף הכי יפה בהרצליה? זה בדיוק מה שמחכה לכם בים בר, כל יום (עד סוף חגיגת המונדיאל), הקרנה של משחקים בשעה 21:00 בערב, כולל מבצע מפנק של HAPPY HOUR עד השעה 20:30.

#המוזיקאי מאור כהן יופיע בשבוע הבא בזאפה הרצליה עם האלבום החדש "מקום שקוף" בו יארח את הבדרן ערן זרחוביץ'. האלבום כולל שירים על אהבה, זוגיות ממושכת שידעה חורפים ועל החיים באמצע החיים. "מקום שקוף" הוא אלבום אישי במיוחד, שבו נותן כהן מקום לכמה שיותר קולות וסגנונות. במופע ינוגנו שירים מהאלבום החדש לצד שיריו המוכרים של מאור משלל הפרויקטים שלו בעיבודים חדשים. לכהן יתלוו על הבמה,  אופיר קנר על הפסנתר (אחראי גם על העיבודים והפיק מוזיקלית את האלבום), מיקי ורשאי על הקונטרה בס, גיא שמי על הגיטרה ורועי חלד על התופים. בין להיטיו המוכרים של כהן: "מה ידוע על היום הזה", "הכי יפה בעולם" ו"זה אני, זה אתה". כהן, בן 44 ומתגורר ברמת גן, הנהיג בשנות ה-90 את להקת הרוק המשפיעה זקני צפת, ומאז התפרקותה כיהן כסולן במספר הרכבים מוזיקליים, רובם במשותף עם חבריו לשעבר בלהקה. הוא גם שיחק בסדרת הטלוויזיה "מסודרים" ובתוכניות "ארץ נהדרת" ו"הפרלמנט". ערן זרחוביץ' הוא קומיקאי, תסריטאי, שחקן טלוויזיה ושדרן רדיו ישראלי, זוכה פרס האקדמיה לטלוויזיה. הופעתו של מאור כהן תתקיים ביום רביעי (4.7) בזאפה הרצליה, פתיחת דלתות: 20:15, תחילת המופע: 22:00.

#מסיימים שבוע בגן הפסלים של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשיווית כולל הפעלות, יצירה ושלל הפתעות ופעילויות לכל המשפחה . בחמישי הקרוב ייערך פסטיבל אפריקה עם סדנת יצירת חימר, גרפיטי אקולוגי ותכשיטים, מופע קרקס אפריקאי ועוד. יום חמישי (5.7) בשעה 17:00, הבנים 4 הרצליה. הכניסה חופשית

#רויה אילמז היוטברית המצליחה בתחום הלייף סטייל, ביוטי ובריאות מגיעה לכוכב השמיני בהרצליה. לאילמז מעל 20 אלף כניסות ביום ואלפי עוקבים המפרגנים לעשייה שלה בתחום. ביום חמישי היא תגיע להרצליה ותספר למעריצים על פועלה, תוך תיעוד המפגש. חמישי (5.7) בשעה 19:00 ומפגש נוסף בשעה 21:30, רחוב יוסף נבו 18, הרצליה

#משכן האומנים בהרצליה מזמין אתכם לתערוכה 'כוונת יתר' של יסמין ורדי, המביאה את מרחב בית החולים כזירה מיסטית, רוחנית וצרכנית אל אולם התצוגות. התערוכה בניצוחו של האוצר רן קסמי אילן. חמישי בשעה 20:00, רחוב יודפת 7, הרצליה. כניסה חינם.

#התערוכה "גולדרייך דה שליט: מקום" מציגה בהרחבה את עבודתם של בני הזוג והשותפים ארטור גולדרייך (2011-1929), אמן, אדריכל, לוחם חירות ומחנך, ותמר דה שליט (2009-1932), אדריכלית פנים ומעצבת. השניים פעלו בצמתים מרכזיים של זירת העיצוב והאדריכלות בישראל במחצית השנייה של המאה ה-20. ארכיונם של השניים נתרם על ידי בנם, האדריכל עמוס דה שליט, לארכיון אדריכלות ישראל בתל-אביב. זהו ארכיון המזמן מפגש עם ישראל של שנות ה-60 וה-70 דרך עיצוב פנים, חיי תרבות וסגנון חיים. כעצמאים ובמסגרת שותפויות שונות, תכננו השניים עשרות עבודות אדריכלות ותכנון בערים ובקיבוצים: חדרי אוכל, מועדונים לחבר, בתי הבראה, בתי עסק ומשרדים, בתי מלון והארחה, מרכזים מסחריים, בתים פרטיים, בתי תרבות, ושורה של אנדרטאות ומרכזי הנצחה. בין השאר, הופקדו בשנות השבעים על עיצוב הפנים של בנייני מוזיאון הרצליה ובית יד לבנים. התערוכה מספרת על חלקם המרכזישל השניים בחיפוש אחר המקומי בעיצוב הישראלי. אוצרי התערוכה: אדר' ד"ר צבי אלחייני, אדריכלית טליה דוידי. לקראת נעילת התערוכה, בנובמבר 2018, יושק ספר מאמרים דו-לשוני מקיף על עבודתם של השניים (עיצוב: מיכאל גורדון). התערוכה תוצג במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, שעות פתיחה: ימים ב', ד', ו', שבת 14:00-10:00  /  ימים ג', ה'  20:00-16:00, סיור מודרך בתערוכות מדי שבת בשעה 12:00 (ללא תשלום- כלול בכרטיס כניסה למוזיאון), נעילת התערוכה: 17.11, מחיר כניסה: 30 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר