אלי ומריאנו. צילום משה דרוייש
אלי ומריאנו. צילום משה דרוייש

השבוע בעיר: אלי ומריאנו, יהודה אליאס ופיקניק במוזיאון

וגם: מקהלת לי-רון, המקהלה הייצוגית של הרצליה בקונצרט חגיגי "שיר על הדרך" עם מבחר להיטים ישראליים, בהיכל העיר

פורסם בתאריך: 8.7.18 07:47

הזמר יהודה אליאס יופיע בגן בן שפר בהרצליה כחלק מצלילי קיץ – אירועי מוזיקה על הדשא שמארגנת עיריית הרצליה. אליאס יעלה לבמה עם מופע חדש שאותו יגיש בהומור ובשיתוף הקהל. בהופעה בצע אליאס את השירים המזוהים עמו ונכסי צאן ברזל נוספים של הזמר העברי, ביניהם, “קום והתהלך בארץ”, “אח יא ראב”, “עפרה”, “שבחי ירושלים”, “הנני כאן”, “השר מונטיפיורי” ועוד. לצידו של אליאס ינגנו לאון גורליק על הקלידים וכפיר עוז על הגיטרה.
יהודה אליאס התפרסם בשנת 1984 עם השיר “קום והתהלך בארץ” ששר כסולן בלהקת פיקוד הצפון. לאחר שחרורו מצה”ל השתתף במחזמר “סאלח שבתי”. אליאס סומן כזמר מבטיח בעקבות הפרסום הרב שזכה לו עוד כחייל בלהקה צבאית (רבים השוו אז את קולו העמוק כגרסה צעירה של יהורם גאון). בשנת 1985 הוציא שני שירים שזכו להצלחה: “אלייך” ו”לילה ועוד יום”. בשנת 1992 יצא תקליט הבכורה שלו “לוּ”, בעיבודו של מיקי גבריאלוב. השיר “ארץ אחת” מתוך אלבום זה, שכתבו, שמוליק קלוסקי ויאיר קלינגר התפרסם כריקוד עם פופולרי. בשנת 1996 הוציא אלבום נוסף בשם “הבטחת שתאהבי אותי” ובשנת 2008 הוציא את אלבומו השלישי “בוקר חדש”.
הופעתו של אליאס תתקיים ביום ראשון (8.7) בגן בן שפר, סוקולוב 100. הכניסה חופשית.

יהודה אליאס. צילום גידי לויתן

יהודה אליאס. צילום: גידי לויתן

 

מקהלת לי-רון, המקהלה הייצוגית של הרצליה בקונצרט חגיגי "שיר על הדרך" עם מבחר להיטים ישראליים, מוזיקת עולם ופלוקלור בשיר ותנועה, בניצוחה של רונית שפירא ובליווי פסנתר של אלכס גרוזברג. ראשון  (8.7) בשעה 19:30, היכל העיר.

ממלכת בריאות הילדים מזמינה אתכם לשלל אירועים מיוחדים לקיץ, כולל ההצגה, "נולה רולה ולולה ממתקילה" בכיכובם של השחקנים, קרין בן יעקב וטליה. בסוף ההופעה יתקיימו סדנאות יצירה והפתעה. יום שני (9.7) החל מהשעה 17:00 הכניסה חופשית.

בית קינן יקיימו בשבוע הבא הרצאה מרגשת לזכרו של רב סמל (במיל’) נדב גולדמכר ז”ל, זאת במלאת ארבע שנים למבצע צוק איתן בו נפל. רב סמל גולדמכר נפל בתקרית שבה חדרו מחבלים דרך מנהרה באזור ניר עם, אל שטח ישראל. לאחר מותו הוענק לרב סמל (במיל’) גולדמכר צל”ש מפקד החטיבה על שהראה דבקות במשימה וחתירה לניצחון, אחריות ומקצועיות. אביו של נדב גולדמכר ז”ל, אריה גולדמכר, יספר אודותיו בהרצאה.
ליאור אורן, מנהל בית קינן: "לאורך כל השנה אנו מקיימים עשרות הרצאות בתחומים שונים אשר פתוחות לקהל הרחב. לפני מספר חודשים נחשפתי לפוסט מרגש בפייסבוק בו נכתב שאריה גולדמכר, אביו של נדב ז"ל, עובר במוסדות שונים ומספר על בנו נדב, ערכיו ועל התקרית שבה נהרג במהלך מבצע צוק איתן. באותו הרגע החלטתי שהמעט שאני יכול לעשות הוא להזמין את אריה לקיים הרצאה בבית קינן על-מנת שכמה שיותר אנשים ייחשפו לסיפור המרגש ויכירו מקרוב את נדב ז"ל, מלח הארץ. אני מאמין שחובתנו כחברה להעריך, להוקיר ולזכור את הנופלים ששילמו בחייהם למעננו. אני מזמין את הקהל הרחב להגיע ביום שני הקרוב לבית קינן ולקחת חלק באירוע הזיכרון במלאת 4 שנים למבצע צוק איתן. ההרצאה תתקיים ביום שני (9.7) בשעה 20:00, בחצר “בית קינן”.

נדב צילום פייסבוק – לזכרו של נדב

נדב.  צילום מתוך עמוד הפייסבוק – לזכרו של נדב

פסטיבל "מוזיקה על המים" במרינה הרצליה,  מחכה לכל המשפחה עם טל סונדק, זמר ויוצר הרצלייני שיופיע עם הילה איתן בערב שכולו שירה בציבור, בניהולו המוזיקלי של יוסי גרושקה. מה מחכה לכם? שירים מקסימים של גדולי היוצרים, החל מיהודית רביץ, חווה אלברשטיין, שלמה ארצי וכלה ברמי פורטיס ומשינה. שלישי (10.7) החל מהשעה 20:30.

הקומיקאים אלי ומריאנו מגיעים למועדון הכוכב השמיני למופע שכולו פאן וצחוק. יום שלישי (10.7) בשעה 22:00. הכניסה ללא תשלום.

תכינו את המשפחה ואת הפינוקים הקטנים ובואו לפיקניק במוזיאון. זאת ועוד, מחכה לכם במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית ומרכז אגדה, עם פיסול מאפים, סעודה יצירתית משותפת וגם המופע תירס חם בכיכובם של שחקני תיאטרון 'בים בם בום'. חמישי (12.7) בשעה 17:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר