שון דאוסון. צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת ווינר סל
שון דאוסון. צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת ווינר סל

שון דאוסון עזב את בני הרצליה, שאקיל מוריס חתם

הישראלי הבכיר של הקבוצה חתם בחובנטוד הספרדית, בעוד שעבור הסנטר האמריקאי (24, 2.03) מדובר בתחנה הראשונה בקריירה המקצוענית. המאמן הסלובני גאשפר פוטוצ’ניק עשוי לעמוד על הקווים בעונה הקרובה במקום אריק שיבק

פורסם בתאריך: 1.8.18 11:09

שינויים בסגל של בני הרצליה ממשיכים. הקבוצה של אלדד אקוניס איבדה השבוע את השחקן הישראלי המשמעותי ביותר שלה בעונה האחרונה, שון דאוסון, שישחק לראשונה בקריירה מחוץ לישראל כאשר חתם בחובנטוד הספרדית, שסיימה במקום ה-15 בליגה הראשונה בעונה האחרונה. דאוסון קלע בעונה החולפת 16.2 נקודות והוריד 5.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. הפורוורד ניסה את מזלו במדי ברוקלין נטס בליגת הקיץ של ה-NBA, אך לא הצליח לקבל חוזה.

בגזרת המצטרפים, ועוד בטרם מונה באופן רשמי מאמן לקבוצה, צירף אקוניס את הזר הרביעי שלו העונה, הסנטר האמריקאי שאקיל מוריס (24, 2.03 מ’). השחקן חתם לעונה אחת במועדון ויצטרף לג’ף אדריאן בקו הקדמי של הרצליה בעונה הקרובה. מוריס הוא בוגר טרי של אוניברסיטת וויצ’יטה סטייט, בה שיפר את ממוצעיו בכל אחת מארבע השנים האחרונות.

לפני שנתיים הוא נבחר לחמישיית המצטיינים השלישית במחוז המיזורי ואלי עם ממוצעים של 9.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-1.0 חסימות למשחק ואשתקד נכלל בחמישיית העונה של מחוז האמריקן אתלטיק עם 14.0 נקודות (58% לשתיים, 39% לשלוש ו-73% מהקו), 5.6 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ו-1.5 חסימות ב-24 דקות בממוצע. בכל ארבע שנותיו העפילה וויצ’יטה סטייט לטורניר המכללות וב-2015 נעצרה רק בשלב הסוויט 16.

כאמור, להרצליה עדיין אין מאמן, אבל מועמד מוביל יש. מדובר במאמן הסלובני גאשפר פוטוצ’ניק. פוטוצ’ניק בן ה-37 שימש כעוזר המאמן של לובליאנה הסלובנית ולאחר מכן מונה למאמן הראשי. לפני שנה וחצי חתם על חוזה בקורמנד ההונגרית, ששיחקה מול הרצליה במסגרת היורופקאפ. חתימה רשמית עדיין לא התבצעה מול המאמן. הסגל של הרצליה כולל נכון לעכשיו את גייב לוין, ניצן חנוכי וסם סינגר הישראלים ואת הגארדים בוגדן בליזניוק וג’יימס רובינסון, שמצטרפים לג’ף אדריאן שממשיך לעונה נוספת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר