כארם משעור צילום עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת ווינר
כארם משעור צילום עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת ווינר

כארם משעור שב לקדנציה שניה בבני הרצליה: "נרגש לחזור"

הפורוורד מגיע אחרי שנה לא מוצלחת במכבי תל אביב, וינסה לשחזר את היכולת המרשימה מלפני שתי עונות

פורסם בתאריך: 14.8.18 12:56

הרכש הגדול של בני הרצליה הקיץ. הקבוצה הודיעה היום על שובו של כארם משעור לסגל הקבוצה, אחרי עונה אחת במכבי תל אביב. עבור הפורוורד, שזומן לאחרונה שוב לסגל הרחב של נבחרת ישראל, תהיה זו עונה שלישית במדים הכחולים-לבנים של הקבוצה מהשרון.

"אני שמח לחזור הביתה לבני הרצליה", אמר משעור לאחר החתימה. "אני נרגש לחזור לאולם היובל, אל האוהדים המדהימים והקהילה החמה שיש פה. אני מצפה לפתיחת העונה, ומקווה שנחזור להיות אחת הקבוצות המובילות בליגה".

משעור בן ה-27 נולד בנצרת, החל את דרכו בקבוצת הילדים של מכבי ימק"א נצרת ומשם המשיך למחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל, אותה הוביל לגמר גביע המדינה לנוער בו הצטיין עם 28 נקודות ו-15 ריבאונדים. גם את עונתו הראשונה בבוגרים הוא בילה במדי עמק יזרעאל בליגה הארצית, בין היתר לצידו של תומר שטיינהאור.

בגיל 19 יצא הפורוורד למכללות ושיחק שנתיים ב-UNLV המפוארת ושנתיים נוספות במורהד סטייט. בקיץ 2015 הוא חזר ארצה והצטרף לבני "רב בריח" הרצליה. כבר בעונתו הראשונה נבחר לתגלית העונה בליגת ווינר סל ובעונתו השנייה היה ה-MVP הישראלי, מלך הסלים הישראלי, מלך הריבאונדים וחבר בחמישיית העונה, לאחר שהיה לישראלי הראשון מאז שטיינהאור בתחילת שנות התשעים שמעמיד ממוצעי דאבל-דאבל עם 14.5 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק.

משעור הפך במהרה לאחד מחביבי הקהל בהרצליה ואף מונה לקפטן בעונתו השנייה, בה הוביל את הקבוצה לרבע גמר הפלייאוף, רבע גמר גביע המדינה ולסיבוב השני ביורופקאפ. בעונה החולפת הוא שיחק במכבי ת"א, איתה זכה באליפות המדינה ובגביע ווינר סל. ב-18 משחקי ליגה הוא תרם 5.0 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים בממוצע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר