שלומי חנוכה. צילום: עזרא לוי
שלומי חנוכה. צילום: עזרא לוי

שלומי חנוכה חתם במכבי הרצליה, צחי טיאר: "בונים סגל כדי להתמודד על עלייה"

אחרי שנקבע סופית כי תשחק בליגה א' בעונה הקרובה, הצהובים בונים סגל לליגה א' וצירפו גם את בר איבגי, תימור אביטן ואיתמר כהן

פורסם בתאריך: 15.8.18 12:44

אחרי 27 שנים בליגות המקצועניות, מכבי הרצליה תפתח את עונת 2018/19 בליגה א'. שבועות ארוכים של אי ודאות בנוגע לליגה בה תשחק הקבוצה הסתיימו עם הישארותה של הפועל פתח תקוה בליגה הלאומית וכעת המאמן צחי טיאר עמל על בניית הסגל לקראת העונה הקרובה. עד כה ביצעו הצהובים מספר החתמות מבטיחות, כאשר בין היתר חתמו הקשרים בעלי העבר בליגה הלאומית, שלומי חנוכה ודור הלוי.

חנוכה, שגדל במכבי חיפה ושיחק שנים רבות בהפועל עפולה, פתח את העונה שעברה בהפועל פתח תקוה אך עזב את המועדון בחודש ינואר במסגרת הקשיים התקציביים ועבר לאחי נצרת. עבור הלוי תהיה זו קדנציה שניה בקבוצה, אחרי שנתיים שהסתיימו לפני שתי עונות. בעונה שעברה עלה מליגה א' ללאומית עם הפועל איכסל.

"אנחנו מנסים להתאים את עצמנו עכשיו לליגה שלישית", אמר המאמן צחי טיאר. "אנחנו מצרפים שחקנים לאט לאט. שלומי חנוכה הוא כוח משמעותי מאוד בליגה הזאת ואנחנו מחפשים עכשיו שחקנים איכותיים".

השחקנים שיישארו בקבוצה מהעונה שעברה הם השוער בר מנקר, שישמש כשוער הראשון של הרצליה בעונה הקרובה. גם גל שלום ואביב סלם הצעירים ימשיכו. החלוצים תימור אביטן ואיתמר כהן, שנחשבים לשניים מהמובילים בליגה א', הצטרפו גם הם. שניהם שיחקו בעונה שעברה באום אל פאחן. הקפטן ברק לביא ימשיך גם הוא, כאשר את עמדת המגן השמאלי יתפוס בר אבגי, ששיחק בעירוני נשר בעונה שעברה.

"אנחנו מחפשים עוד 3-4 שחקנים", אומר המאמן. "אני לא רוצה לקחת שחקנים ממוחזרים שעברו יותר מדי בשנים האחרונות. אנחנו מחפשים שחקנים רעבים ואיכותיים ועכשיו זו תקופה שהמון שחקנים בליגה לאומית לא מוצאים את עצמם ויורדים לליגה א'. בליגה א' מכבי הרצליה היא היעד הראשון ללכת אליו, אנחנו הקבוצה הגדולה ביותר".

בכל הנוגע לציפיות, התשובה של טיאר ברורה לחלוטין: "אנחנו בונים סגל כדי להתמודד על עלייה. מכבי הרצליה צריכה להתמודד על המקומות הראשונים ואנחנו נעשה את זה. זאת עונה ארוכה ואני מקווה שנגיע למקומות שאנחנו צריכים להגיע אליהם. מכבי הרצליה זה מועדון טוב. אנחנו עושים עכשיו מתיחת פנים למועדון וברור שהוא לא צריך להיות בליגה א'. אבל אם כבר ירדנו, אז צריך לעצב אותו מחדש, לבנות שלד לשנים ועליו להביא שחקנים איכותיים. אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר".

על התנהלות בתקופה של חוסר הוודאות במועדון אמר המאמן: "חוסר הוודאות שהיה זה לא מצב אידיאלי ונוח, אבל מבחינה מקצועית השתדלנו להחזיק את הקבוצה ולעבוד רגיל. לקחנו בחשבון שהשחקנים שצירפנו יכולים לשחק גם בליגה הלאומית, אבל עכשיו אנחנו עם הפנים לעונה בליגה א'".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר