אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי
אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

ג'מיל אופטימי: "מקווה שבניגוד לעונות הקודמות נלך עד הסוף ונעלה ליגה"

בשבוע הבא תצא לדרך ליגה א', ובעלי הפועל הרצליה אלי חיו חמו (ג'מיל) אופטימי כהרגלו. הקבוצה הפסידה 2:1 להפועל פתח תקוה במשחק אימון

פורסם בתאריך: 5.9.18 13:55

הפועל רצליה אמורה הייתה לפתוח ביום שישי הקרוב באופן רשמי את עונת 2018/19 אך תאלץ לחכות לשבוע הבא, עם פתיחת משחקי הליגה. בסוף השבוע הקרוב אמור היה להיערך מחזור גביע, במסגרתו הייתה אמורה להתארח הקבוצה אצל הפועל בני זלפה, אך בתחילת השבוע הודיעה ההתאחדות לכדורגל על דחיית המשחקים. הסיבה: התייקרות משמעותית במחירי הביטוח לשחקנים. "הנהלה ההתאחדות לכדורגל החליטה כי משחקי גביע המדינה בהשתתפות קבוצות ליגה א' שתוכננו להעירך בשבוע הבא יידחו, זאת בעקבות התייקרות חגירה ובלתי סבירה של תעריפי הביטוח לספורטאים לפי חוק הספורט, כך שהקבוצות החובבניות ובעיקר 32 הקבוצות של ליגה א' אינן יכולות לעמוד בהם", נמסר בהודעת ההתאחדות.

"בהנהלה טענו מספר חברים מייצגים את הליגה האמורה כי עקב ריבוי תביעות נוצר מצב שרק חברת ביטוח אחת מוכנה לבטח את הספורטאים ותעריפי הביטוח הוכפלו", הוסיפו. המשחקים יתקיימו בסופו של דבר בסוף החודש. באמצע השבוע הושג הסכם שיאפשר את סיום הסאגה, כאשר השחקנים יבוטחו דרך הביטוח הלאומי.

"הדרישות התחילו להיות מוגזמות", טוען בעלי הפועל הרצליה, אלי חיו חמו (ג'מיל). "ביטוח לכל שחקן ואיש צוות בקבוצה הגיע ל-4,200 שקלים לאדם וזה יוצא מעל מאה אלף שקל לכל המועדון. זה סכום לא הגיוני עבור קבוצות בסדר הגודל שלנו".

בכל הנוגע לצד המקצועי, בהפועל הרצליה עמלו בשבועות האחרונים על בניית הסגל כמעט מההתחלה תחת המאמן מומו ניסטל. בשער הקבוצה יעמוד עומרי אלון, שאמור היה לשמש כשוער השני של אוסטין אג'ידה במוליכת ליגת העל, הפועל חדרה. אלדר שפשה, שפתח את העונה שעברה בהפועל עפולה ועבר להפועל אסי גלבוע, הצטרף גם הוא. שחקן נוסף שחתם הוא אלירן שמש שהגיע ממועדון ספורט טירה, שם כבש עשרה שערים בעונה הקודמת, כאשר גם טרס שולקובסקי מהפועל בקה אל גרבייה, עומר כהן מכבי קביליו יפו וגיא אסרף מהפועל ירושלים חתמו. במשחק אימון שקיימה השבוע בהרצליה, הפסידה הקבוצה 2:1 להפועל פתח תקוה. מיכאל בן ברוך כבש ראשון, בשער נהדר מבעיטה מחוץ לרחבה.

"אנחנו בונים את הכל מההתחלה", אומר חיו חמו. "הרבה שחקנים הצליחו אצלנו והתקדמו, היו גם הרבה שחקנים שרצו שדרוג בשכר ולכן נאלצנו להיפרד. הבחירה במומו ניסטל כמאמן מצוינת לדעתי. אני מופתע ממש לטובה עד עכשיו. הוא עובד קשה ועושה עבודה נהדרת, ממש מגיע לו שאפו. תהיה לנו קבוצה חזקה וטובה שתתמודד למעלה כמו כל השנים ואני מקווה שבניגוד לעונות האחרונות העונה נעשה את זה ונעלה ליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר