צחי טיאר. צילום באדיבות עירוני נשר
צחי טיאר. צילום באדיבות עירוני נשר

צחי טיאר: "המשימה של מכבי הרצליה תהיה לא פשוטה העונה"

פורסם בתאריך: 5.9.18 14:01

אחרי הירידה מהליגה הלאומית, תתחיל מכבי הרצליה ביום שישי הבא את מה שהיא מקווה שיהיה מסע העלייה שלה חזרה לליגה הלאומית. המשחק הראשון של הרצליה היה אמור להערך כבר ביום שישי הקרוב מול הפועל כפר שלם במסגרת הגביע, אך דחיית המחזור עקב בעיות בנושא הביטוחים לשחקנים הוביל לדחיית המשחק לסוף החודש.

בקבוצה עדיין עמלים על חיזוק הסגל, לאחר שצירופו המתוכנן של הקשר שלומי חנוכה לא יצא לבסוף לפועל בגלל פערים כספיים. "אנחנו עדיין מחפשים חיזוק", אומר המאמן צחי טיאר. "צריך להיות ריאלים, שוק השחקנים מאוד קשה, יש המון שחקנים צעירים שמסיימים גיל נוער והולכים לשחק בליגה הלאומית בגלל חוק הצעירים. הקבוצות מהמגזר הערבי לוקחות המון שחקנים מנוסים ששיחקו בליגה הלאומית. על פניו מכבי הרצליה הייתה אמורה להיות היעד מספר אחד של שחקנים בליגה הלאומית, אבל לצערי אנחנו רואים ששחקנים מעדיפים את הכסף הגדול".

על העונה שתצא לדרך בשבוע הבא אמר המאמן: "תהיה משימה לא פשוטה, אבל אני מאמין שזה ייראה טוב יותר אחרי שנצרף 2-3 שחקנים עם ניסיון. הבסיס שלנו מצוין, עשינו הכנה טובה ונסדר את הדברים עד פתיחת העונה. ביחס לתקופה השחקנים נראים בסדר, אנחנו עומדים יפה במה שהצבנו לעצמנו, עוד טיפה חיזוק במקומות הנכונים כדי שנהיה יותר קטלניים ואני מאמין שיהיה בסדר" בשישי (09:30), תקיים הקבוצה משחק אימון במגרש האימונים בעיר מול הפועל פתח תקוה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר