נוטוס וילונות (צילום מיכל ברק)
נוטוס וילונות (צילום מיכל ברק)

שווה להכיר | נוטוס וילונות

מחפשים אחר חנות לוילונות ומוצרי הצללה דקורטיביים בהתאמה אישית? הכירו את Notus

פורסם בתאריך: 5.9.18 21:41

Notus היא חנות לוילונות ומוצרי הצללה דקורטיביים בהתאמה אישית לכל חלל, החל מוילונות למשרדים ולבתים פרטיים, וילונות חשמליים מסוגים שונים ועד וילונות יוקרה הנתפרים לפי מידה. באולם התצוגה של Notus תמצאו קטלוג בדים מגוון ומרשים של מיטב יבואני הבדים בארץ והיצרנים באירופה.
Notus הוא עסק משפחתי עם סיפור נוסטלגי. אליה שקולניק, בעל העסק הוא בכלל פנסיונר של התעשייה הצבאית שעסק כל חייו בתחום ההנדסה. לאחר צאתו לפנסיה חיפש תחום מרתק שיוכל לעסוק בו וליהנות. חברתו שעסקה בתחום האדריכלות סחפה אותו למקצוע והמליצה לו ללמוד עיצוב פנים. בהמשך נרשם ללימודים ובערב עבד בחנות וילונות עד שהפך להיות שותף בה. לפני 22 שנים החליט אליה לפתוח עסק משלו, החל לעבוד בביתו, קיבל הזמנות מלקוחות ותפר וילונות יוקרה לפי הזמנה. חברו שראה את כישרונו ואת הפוטנציאל העסקי בעבודתו הפציר בו לפתוח חנות. הם חברו יחד כשותפים, פתחו חנות לוילונות ואליה ניהל אותה ביד רמה. בתקופה זו היה לאליה מפעל לייצור וילונות 'פליסה' שהיו בשנות התשעים ואף עד היום טרנד לוהט.
בהמשך הדרך החנות גדלה, התווספו עובדים, מכונות חדשות נרכשו זו אחר זו ונפתח אולם תצוגה מרשים של 170 מ"מ. בהמשך עבר המפעל לרעננה, שם הוא שוכן עד היום ובמקביל נפתחה חנות חדשה בהרצליה. החנות נהפכה עם השנים לעסק משפחתי חמים ובו נמצאת אשתו של אליה, כרמלה ובנו אלון המעניקים שירות אישי ומקצועי לכל לקוח. איכות ב- Notus היא לא מילה גסה, כלל הווילונות נתפרים באופן אישי לכל לקוח וכלל פתרונות ההצללה מתאימים לכל חלל ומיוצרים בטכנולוגיה החדשנית ביותר.

 

נוטוס וילונות (צילום מיכל ברק)

נוטוס וילונות (צילום מיכל ברק)

Notus מייצרת ומייבאת וילונות בהזמנה אישית ועובדת מול הלקוחות, אדריכלים ומעצבי פנים. את הוילונות היא מספקת ללקוחות פרטיים, מוסדות, מלונות, מפעלים, משרדים, מרכזים מסחריים ועוד. צוות החנות שותף מלא בתכנון הוילונות עוד בשלבי התכנון, ועובד בצמוד לאדריכלים וללקוחות כדי לספק לו פתרונות הצללה מדויקים ואיכותיים.
"לכל אדם יש טעם אישי משלו, אני מעביר לו אינפורמציה כדי שיבין מה הוא צריך, ולפי הבחירות שלו אני מתאים לו את הווילון הטוב ביותר. לאורך כל הדרך אני מייעץ לו על כל אלטרנטיבה אפשרית, מדגיש את היתרונות והחסרונות של המוצר ושם דגש על העיצוב המוצר והתאמתו לעיצוב הפנים והחוץ". כך מסביר לנו אליה.
Notus לא מספקת רק וילונות, אלא מלווה כל לקוח באופן אישי החל משלב התכנון, תיקון ואפיון המוצר, הגעה לביתו של הלקוח, ייעוץ מקצועי והתאמת המוצר וכלה בייצור לפי מידה והתקנה בביתו של הלקוח.

כתובת: סוקולוב 71 הרצליה
טלפון: 0544531239
חנות: 099581112
קישור לאתר
קישור למייל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר