חוף סידנא עלי בהרצליה.צילום שחר קהלני
חוף סידנא עלי בהרצליה. צילום שחר קהלני

הפרלמנט של הרצליה מתלבט: מהם המקומות הכי טובים בעיר לפיקניק?

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: איפה בעיר הכי כדאי לפרוס מחצלת?

פורסם בתאריך: 27.9.18 18:59

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

“הכי כיף לעשות אתנחתא ולעצור את החיים לכמה שעות מהעבודה והעשייה האין סופית, לטובת פיקניק עם אוכל ושתיה בחיק הטבע עם המשפחה והחברים הקרובים. אך לצערנו, כמו בישראל, לרוב אנו מגלים שלצד השקט והמנוחה יש גם פקקים בלתי נסבלים, לחץ ועצבים. בסך הכל רצינו לעשות פיקניק במקום פסטורלי ורגוע.  אז לנו, לתושבי העיר, יש את הפארק העירוני שקרוב אלינו מאוד, אך גם שם לצערי נהיה עמוס וצפוף. אבל אנחנו, תושבי העיר, נהנים יותר כי נוכל גם לנצל את חופי הים היפים והמטופחים שלנו לטובת הפוגה. ומכאן, בקול קורא לכל חוגגי הפיקניקים – אנא השאירו אחריכם את המקום נקי לטובת החברים האחרים”. (לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

 

צורי ז'אן

צורי ז'אן

“לאחרונה אני אוהב ללכת עם הילדים לאקו פארק באפולוניה, מקום המשלב חדש וישן, קרוב לים, פורח ויפה. אנו אוהבים להגיע לשם בשעות אחר הצהריים, מצוידים בארוחת ערב קלה, לטייל ולראות את השקיעה. מומלץ בחום”. (צורי ז’אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל”ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

 

שני אבידן

שני אבידן

“המקום הכי מושלם לפיקניק בהרצליה הוא כמובן פארק הרצליה. המדשאות המטופחות בצל העצים, לצד אגם מים, יוצרים את המיקום הטוב ביותר לפיקניק. בפארק פרוסים מתקני משחקים שיכולים לתת מענה לילדים בגילאים שונים ויש גם קיוסק להשלמת ציוד ומצרכים. בהזדמנות זו אוסיף כי התוכנית להרחבת הפארק משמחת אותי מאוד”. (שני אבידן, תושבת הרצליה, היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר