ברק לביא. צילום: עזרא לוי
ברק לביא. צילום: עזרא לוי

לביא אחרי ההדחה: "שיא שפל, באמצע המשחק רציתי לעזוב את המגרש וללכת הביתה"

פתיחת העונה המזעזעת של מכבי הרצליה נמשכה עם הדחה המביכה בגביע המדינה והקפטן ברק לביא מבין: "יותר גרוע מזה לא יכול להיות, הסגל לא מספיק איכותי". הפועל הרצליה טיילה לשלב הבא

פורסם בתאריך: 3.10.18 14:06

פתיחת העונה המאכזבת מאוד של מכבי הרצליה קיבלה אתמול נקודת שפל נוספת, עם ההפסד 1:0 בבית להפועל גדרה מליגה ג' והדחה משפילה מגביע המדינה. "הרגשה מבישה מאוד", הודה הקפטן ברק לביא. "באמת אין מילים. מבחינתי זה היה שיא השפל מאז שעליתי לבוגרים. זה הרגע שהרגשתי הכי רע בקריירה שלי. באמצע המשחק הרגשתי שאני רוצה לעזוב את המגרש וללכת הביתה. למרות זאת, אני לא מופתע. מתחילת העונה הקבוצה שלנו לא נראית טוב. עם כל הכבוד, מכבי הרצליה זה לא מועדון שיכול בליגה א' להשיג שתי נקודות בשלושה משחקים ולא לכבוש אפילו שער בודד. בגלל זה לא הייתי מופתע כשהפסדנו. הרגשתי את זה מגיע. אני חושב שהקבוצה לא מספיק טובה והסגל לא מספיק איכותי בשביל להתמודד בצמרת של ליגה א'".

לביא, שנשמע נסער, הוסיף: "אנחנו המועדון הכי גדול בליגה א' אבל במגרש זה לא נראה ככה. הקבוצה חייבת להשתפר ולהתחזק, אבל אני סומך על אריאל שיימן שיוציא אותנו מהבוץ. עכשיו אנחנו בפתיחת העונה, איבדנו כבר הרבה נקודות אבל יש לנו עוד זמן להתאושש, לתקן ולשנס מותניים. יותר גרוע מזה לא יכול להיות, מכאן יש רק לאיפה לעלות. יש לנו הרבה מאוד שחקנים צעירים, אולי אפילו יותר מדי, חבל שהם לא לוקחים את הצ'אנס שהם מקבלים ואני מצפה מהם להשתפר. כמובן שגם אני חלק מהתקופה הרעה הזאת". כרגע הקבוצה מדורגת במקום ה-12 בליגה א' דרום. בשישי (14:30) תתארח הקבוצה אצל עירוני קרית גת, שצברה עד כה שבע נקודות.

אצל היריבה העירונית העסק הלך הרבה יותר בקלות, עם ניצחון 1:7 על מועדון ספורט פרדס חנה כרכור מליגה ג', במשחק ביתי. אלירן שמש (צמד), סתיו בן אהרון, מיכאל בן ברוך, עומר כהן, מור חוזז ובר מנצור כבשו לאדומים. הגרלת הסיבוב הבא, בו יצטרפו גם קבוצות הליגה הלאומית, תערך ביום ראשון. בליגה מדורגת הפועל במקום השביעי בטבלה, אחרי שצברה ניצחון, תיקו והפסד מפתיחת העונה. בשישי (14:00) תארח הקבוצה מכבי עירוני קרית אתא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר