קניון 7 הכוכבים (צילום: שירן כרמל)
קניון 7 הכוכבים (צילום: שירן כרמל)

קניון שבעת הכוכבים- חוויית קניות ובילוי לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 21.10.18 21:14

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה דואג לילדים ולכל המשפחה ומקיים באופן קבוע מגוון רחב של פעילויות חווייתיות לילדים ולתינוקות, סדנאות יצירה, בישול, פיסול ושלל הצגות ומופעים לילדים וכן סדנאות לאימהות טריות ולרך הנולד. הפעילויות הן ללא תשלום.

ריכזנו לכם את כל הפעילויות השוות במקום אחד.

"נפגשים קבוע כל שבוע"

יום ראשון בשעה 17:30- סדנת נגרות בה הילדים לומדים לעבוד עם כלי המלאכה וליצור חפצים שימושיים ומרשימים – ממדפים ועד משחקי עץ. הסדנה מתאימה לגילאי 5-10 (בליווי מבוגר).
יום שני בשעה 17:30- מופעים והצגות לילדים ולכל המשפחה.
יום שלישי בשעות 17:00 ו-18:00 – סדנת "סטאר שף" לילדים – סדנת בישול מלמדת וטעימה במיוחד שחושפת את הילדים לעולם תוכן רחב מעולמות הבישול: מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, קינוחים, פשטידות ועוד. לגילאי 3-10.
יום רביעי בשעה 17:30- סדנת אומנות שימושית בה הילדים עושים הכרות עם חומרי יצירה רבים, מקשטים, מדביקים וצובעים יצירות לשימוש הפרטי והביתי. לגילאים 3-10.
יום חמישי בשעה 17:30- סודות היצירה והפיסול בפלסטלינה. הילדים יוצרים בכל שבוע דמויות ופסלים בהתאם למועדים ותאריכים בשנה .

כל הפעילויות מתקיימות בקומה השנייה (ליד הפעלטון ) והן ללא תשלום.

מתחם 'פיצקל'ה'

מתחם לקטנטנים, הנמצא בקומת הקרקע (ליד שילב), בו נהנים התינוקות, ההורים, הסבתא או הבייביסיטר מסדנה מלמדת ומעשירה ללא עלות. המתחם מיועד לתינוקות עד גיל שנתיים, מכל אזור השרון וגוש דן ומציע סדנאות שונות בהנחיית: איריס יוטבת, איריס זינגר וגלי שחורי –בעלות ניסיון עשיר בתחום. הסדנאות במתחם שמות דגש על פיתוח עולמו החווייתי של הפעוט, עידוד וטיפוח כישוריו הרגשיים, התפיסתיים, היצירתיים והמוטוריים, וכן על העשרת ושיפור הקשר ההורי עם הילד.

להלן פרוט הסדנאות:

"דואט עם תינוקות" ו"בקצב פעוט"- בהנחיית איריס זינגר

מפגשים חווייתיים מוזיקאליים, החושפים את הילדים לעולם של תדר הצלילים, המקצבים, השירים והדקלומים. המפגש מפתח את היכולת הרגשית והמוסיקאלית של הילד, את הדמיון, הסקרנות והקואורדינציה ומחזק את הקשר בין ההורה לילד, תוך הקפדה והתחשבות בקצב האישי.
סדנת "דואט עם תינוקות"- ימי שני בשעות : 16:45, 17:30
סדנת "בקצב פעוט" – ימי שלישי בשעות : 10:15, 11:00

"התפתחות בתנועה" ו"לגדול בתנועה"- בהנחיית גלי שחורי

סדנת התפתחות בתנועה– להורה ולתינוק. במהלך הסדנה תוך כדי חיזוק השרירים ושיפור היכולת המוטורית של הילד, נתחזק גם אנחנו, נלמד להתכופף נכון ולשאת את הילד. תוך משחק, שימוש באביזרים מגוונים ובליווי מוסיקה.
בסדנת לגדול בתנועה-נתעמל ונחזק את הגוף בכיף עם מוסיקה, אביזרים שונים ונהפוך את ההתעמלות לחוויה טובה ומשותפת לילד ולהורה. הסדנא עובדת על פיתוח כישורים ומיומנויות מוטוריות בסיסיות, חיזוק השרירים ושיפור היכולת המוטורית של הילד.
סדנת התפתחות בתנועה- ימי שני בשעות: 10:15, 11:00.
סדנת לגדול בתנועה- ימי רביעי בשעות: 16:45, 17:30.

"מגע קולי עם תינוקות"- בהנחיית איריס יוטבת לתינוקות- ממקימות דיאדה ויוצרת השיטה.

הפעילות מיועדת לילדים עד גיל שנה. הסדנה, משלבת של קול ומגע מסייע לתינוקות בהתפתחות המוטורית, בבעיות עיכול, שינה, צינון והרגעה כללית. הפעילות משלבת צלילים ושירים עם עיסויים, הפעלת הגוף, קצב וריקוד, נשימות והרפייה, חיוך וחיבוק. כמו כן תורמת להורים בחשיבה חיובית ומנוחה.
סדנת מגע קולי עם תינוקות – ימי רביעי בשעה: 11:30

 


קניון שבעת הכוכבים, הוקם בשנת אלפיים ומשתרע על שטח של כ-25,000 מטרים רבועים ומציע תמהיל עשיר של חנויות אופנה ומסחר, אפשרויות בילוי וכן חדר כושר. בקניון קיים חניון חיצוני ו-3 קומות של חניון תת-קרקעי והחניה בו היא ללא תשלום.


פעילות בקניון 7 הכוכבים (צילום: שירן כרמל)

פעילות בקניון 7 הכוכבים (צילום: שירן כרמל)


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף פעולה עם "קניון שבעת הכוכבים"


 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף פעולה עם "קניון שבעת הכוכבים"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר