משה פדלון ומאיה כץ. צילומים: עזרא לוי
משה פדלון ומאיה כץ. צילומים: עזרא לוי

מאיה כץ אחרי ההפסד: "הגדלנו את כוחנו במועצה, מברכת את פדלון"

המורה אורן אוריאלי נכנס למועצה עם מנדט אחד: "3,000 איש אמרו שהם רוצים חינוך אחר בהרצליה". מנדט בודד גם לאיל פביאן

פורסם בתאריך: 31.10.18 18:09

"הגדלנו את כוחנו באופן משמעותי במועצת העיר ונמשיך לפעול לטובת העיר הרצליה ותושביה כפי שעשינו עד היום. אני כמובן מקבלת את החלטת הבוחר בראשות העיר ומברכת את משה פדלון. קהילה, צעירים וסביבה נטו תמשיך להיות הסמן המוביל במועצה ותמשיך להוביל סדר יום ועשייה מהותית בנושאים החשובים לתושבים", כך אמרה היום מאיה כץ, חצי יממה לאחר שהפסידה למשה פדלון בחירות לראשות עיריית הרצליה. כפי שמסתמן, לסיעות של פדלון וכץ יהיה מספר דומה של מושבים במועצת העיר – ארבעה.

ליל הבחירות, נזכיר, הסתיים בניצחון מוחץ של פדלון כבר בסיבוב הראשון, עם 50 אחוזים מהקולות, 14 אחוז יותר מאשר לסגניתו לשעבר מאיה כץ. שני המתמודדים האחרים לראשות העיר הגיעו ביחד ל-14 אחוזים מהקולות – איל פביאן עם 8 אחוזים מהקולות ומישל מורג עם שישה אחוזים, שנשאר גם מחוץ למועצת העיר.

פביאן, שזכה במנדט אחד, אמר: "אני מודה לאלפי תושבי הרצליה שהצביעו עבורי לראשות העיר ונתנו בי את אמונם,  גם להרצליינים הרבים מאוד שהצביעו לרשימת החופש לבחור למועצת העיר, וכן לשותפי המצוינים לרשימה מיכל שליו-רייכר, אילן קרומר, חיה ארז ורבים אחרים. ניהלתי יחד עם חברי, מערכת בחירות אמיתית ועניינית על נושאים מהותיים ביותר לעיר, לתושביה ולעתידם ואני מאחל הצלחה רבה לעיר שלנו בשנים הבאות. אני מברך את תושבי הרצליה שהלכו לקלפיות והצביעו ואני מברך את משה פדלון על ניצחונו למרות המחלוקות הענייניות שיש לי עמו על הובלת העיר בשנים האחרונות".

משה פדלון חוגג עם פעיליו הלילה בהרצליה

משה פדלון חוגג עם פעיליו הלילה בהרצליה

פדלון, אמר לפנות בוקר כשחגג עם תומכיו ברחוב סוקולוב, כי "זה יום שמחה, ניצחון גדול. אנחנו נמשיך לנהל את העיר כמו שניהלנו אותה עד היום באופן מקצועי למען התושבים ולמען איכות חיים ולמען איכות סביבה טובה יותר ובכיף. מחר ממשיכים לעבוד. יש פה שמחה גדולה. אני רוצה להודות לכל מי שתמך ואני ממחר ראש עיריית הרצליה של כל התושבים. יש לנו עיר נהדרת ואנחנו בדרך להרבה מאוד דברים טובים. יש עוד הרבה מאוד מה לעשות".

מה הדבר הראשון שאתה הולך לעשות?

"לשבת על תוכנית עבודה חמש שנתית, מגמות ויעדים עם כל המשמעויות".

מה עם תוכנית המתאר? יש לך כמה חודשים בודדים להגיש אותה.

"אנחנו נגיש אותה והיא תהיה תוכנית מידתית וטובה. נציג לציבור תוכנית טובה ואני בטוח שהציבור יקבל אותה".

הסיעות של פדלון וכץ יהיו כאמור הגדולות במועצה, ואחריהן רשימת מרצ-התנועה הירוקה שקיבלה שלושה מנדטים ורשימת יש עתיד עם שניים. הרשימות האחרות קיבלו מנדט אחד כל אחת – החופש לבחור של איל פביאן, הליכוד, מאה אחוז הרצליה, דרך החינוך ודרך חדשה. מנדט בודד קיבלה גם כל אחת מהרשימות הדתיות, שנחלשו בבחירות האלה – גשר, הבית היהודי וש"ס.

הרשימות הרצליה למען תושביה בראשות שמואל סעדיה והדרך שלנו בראשות מישל מורג לא עברו את אחוז החסימה ולא יזכו במנדט.

התוצאות אינן כוללות את הסכמי העודפים בין הרשימות – חזון וניסיון של פדלון חתמו עם מאה אחוז הרצליה. סיעת של כץ חתמה עם יש עתיד. דרך חדשה חתמו עם דרך החינוך.

ראש רשימת דרך החינוך, המורה והמחנך אורן אוריאלי, שיצא למרוץ למועצת העיר במטרה לזכות בתיק החינוך בהרצליה, ייכנס לראשונה למועצת העיר. "יצאתי לאיזשהו מסע שלא יכולתי לצפות מה יהיה בסופו", אמר לנו, "זה היה מסע מאוד מאתגר והיו כל מיני קשיים. היום אנחנו על סיפו של מנדט שני שאולי נקבל, וכמעט 3,000 איש אמרו שהם רוצים חינוך אחר בהרצליה ואני מתכוון לעשות הכל כדי שזה מה שיקרה".

עופר לוי, ראש מרצ-התנועה הירוקה, שהתנדנדה בבוקר יום רביעי בין שניים לשלושה מנדטים העדיף לא להתייחס עד לקבלת התוצאות הסופיות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מבין איך מאיה כץ קיבלה קולות .. על מה מי ולמה ? על התמונה עם השיער המתנופף ? עם סיסמת הבחירות ? לא מבין מדוע התושבים עם העודף חוכמה בחרו בה .

  2. משה

    עדיף לגברת מאיה כץ לחכות …
    אולי תתרום עוד ראיון עיתונאי ממצה ….
    זה מה שנותר לה לעשות.
    אם תרמה במשהו למישהו אשמח לקרוא.
    זוהי תמונה של כלום ושום דבר.
    את התשובות לתרומתה הציבורית היא קיבלה בקלפי

  3. Tamnu

    מה שטוב זה שפדלון עלול להיות מסונדל שמועצת העיר אם תקום קואליצהי שתשאיר אותו במיעוט ואז זה נצחון פירוס . וזה לא מצחיק

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר