עידן בראון. צילום: זאב שטרן
עידן בראון. צילום: זאב שטרן

זעזוע במכבי הרצליה: צחי טיאר התפטר, עידן בראון מונה

למרות הניצחון 0:3 על שמשון כפר קאסם, הודיע המאמן על עזיבתו בטונים צורמים. מאמן עירוני נשר בעונה שעברה יעמוד על הקווים מול הפועל אזור

פורסם בתאריך: 7.11.18 16:15

דווקא לאחר הניצחון 0:3 על שמשון כפר קאסם (הרכש החדש נור ביסאן כבש צמד, דור הלוי הוסיף שער), מכבי הרצליה עברה זעזוע על הקווים. המאמן צחי טיאר, שמעמדו היה מעורער בשבועות האחרונים, התפטר בשישי שעבר מהמועדון, בטענה שהבעלים אריאל שיימן מתערב לו בשיקולים המקצועיים. ההחלטה הגיעה דווקא אחרי שלושה משחקים ללא הפסד של הצהובים, מתוכם רשמו שני ניצחונות שהעלו אותם למקום השמיני בטבלת ליגה א' דרום.

התפטרותו של טיאר לוותה בטונים צורים והטחת האשמות בינו לבין הבעלים אריאל שיימן. לאחר עזיבתו של המאמן, העבירו את האימונים בצוותא הבעלים שיימן, עוזרי המאמן יוסי שבחון ושניר דורי ושחקן הקבוצה דור הלוי. ביום רביעי מינתה הרצליה כמחליף, כאשר עידן בראון חתם בקבוצה. קבוצת הבוגרים הראשונה אותה אימן בראון הייתה הפועל פתח תקוה ששיחקה אז בליגת העל, אך פוטר ובהמשך אימן במכבי שעריים, הפועל נצרת עילית, הפועל רמת השרון ועירוני נשר מהלאומית בעונה שעברה.

כזכור, מכבי הרצליה פתחה רע מאוד את העונה, כאשר בשלושת המחזורים הראשונים צברה שתי נקודות בלבד ללא שער זכות. לאחר מכן ספגה הדחה משפילה בגביע המדינה כאשר הפסידה בבית לעירוני גדרה מליגה ג'. בחמשת המחזורים האחרונים היה נראה שהצהובים מתייצבים, כשצברו 10 נקודות. היום (שישי, 13:00) תארח מכבי הרצליה את הפועל אזור מהמקום ה-13.

במחוז הצפוני, הפועל הרצליה הלכה בעקבותיה של היריבה העירונית ורשמה גם היא ניצחון 0:3 על עירוני נשר (צמד של אלירן שמש ושער של גיא אסרף) שהעלה אותה גם כן למקום השמיני בטבלה. אחרי פתיחת עונה מהוססת, הקבוצה של מומו ניסטל רושמת שלושה משחקים ברציפות ללא הפסד, בהם צברה שבע נקודות. ביום שישי (13:30, טירה) תתארח הקבוצה אצל מועדון ספורט טירה, המדורגת במקום התשיעי בטבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר