עידן בראון. צילום: זאב שטרן
עידן בראון. צילום: זאב שטרן

בראון: "אי אפשר להגיד שלמכבי הרצליה יש חומר לעליית ליגה"

למרות שרשם ניצחון במשחק הבכורה שלו על הקווים, עידן בראון מנמיך ציפיות לקראת ההמשך: "המטרה היא להתברג בפלייאוף". הפועל הרצליה הובסה על ידי טירה, אך התגאתה באקס יואל אבוחצירה

פורסם בתאריך: 14.11.18 15:16

בדיוק לפתיחה כזו בקדנציה שלו במכבי הרצליה קיווה עידן בראון. המאמן החדש של הצהובים, שמונה בשבוע שעבר במקומו של צחי טיאר שסיים את תפקידו בטונים צורמים, רשם 0:1 על הפועל אזור במשחק הבכורה שלו על הקווים. את שער הניצחון כבש נור ביסאן, שבשני משחקיו במועדון רשם כבר שלושה שערים. בזכות הניצחון טיפסה מכבי הרצליה למקום השישי בטבלה, מרחק שבע נקודות מהמוליכה הכח עמידר רמת גן, מולה תשחק בשישי (13:30, הרצליה).

"כשהגעתי גיליתי קבוצה טובה, עם חבר'ה צעירים, בשילוב עם ותיקים", אמר בראון. "יש איזון טוב ביניהם, כשאני יודע שיש לי עוגנים כמו ברק לביא, דור הלוי, יוסי שבחון ותימור אביטן. בנוסף אליהם יש את שחקני הבית הצעירים, שנותנים את הערך המוסף של הזריזות, הרצון והלחימה. יחד זה יוצר תלכיד טוב שאני מרוצה ממנו ואין כמו לפתוח קדנציה עם ניצחון".

למרות פתיחת העונה החלשה של הקבוצה, מכבי הרצליה רושמת שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, כאשר בכל הניצחונות לא ספגה שער. "זה לא סוד שמכבי הרצליה תמיד תכוון למעלה כשהיא בליגה א'", אומר המאמן. "אי אפשר להגיד שלקבוצה יש את חומר השחקנים הכי טוב בליגה או קבוצה לעלייה. כמובן שנעשה מאמץ להגיע למקום הראשון, אבל המטרה היא להתברג בפלייאוף העליון ושם לעשות דברים יפים".

לצידו של בראון משמש כעת שוער העבר שניר דורי כעוזר המאמן, במקביל לעבודתו כמאמן השוערים של הקבוצה. יוסי שבחון, ששימש גם הוא בתחילת העונה כעוזר מאמן, משמש כעת כשחקן וכמאמן הכושר. בשישי כאמור תארח הקבוצה את המוליכה הכח עמידר רמת גן, שנמצאת במאזן של שבעה ניצחונות לעומת תיקו והפסד. "הכח נראים מצוין וזו תהיה משוכה לא קלה עבורנו", התכונן בראון. "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, בוודאי בבית, ואני בטוח שיהיה משחק מאוד מעניין".

בצד השני של הכביש, הפועל הרצליה המשיכה בפתיחת העונה הפושרת שלה, כשהובסה 3:0 על ידי מועדון ספורט טירה וירדה למקום התשיעי בטבלה. "ציפיתי ליותר בשלב הזה", הודה הבעלים אלי חיו חמו (ג'מיל). "אני מקווה שזה ישתפר בהמשך. פספסנו 2-3 נקודות שהיינו צריכים להשיג, אבל אני מקווה שהקבוצה תשתפר ודברים יסתדרו. יש לנו קבוצה צעירה וטובה ואנחנו עובדים כדי להביא עוד שחקנים לחיזוק". בקבוצה התגאו השבוע בחלוץ יואל אבוחצירה, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה וכבש במשחקה של קריית שמונה מול מכבי תל אביב את שערו השני העונה בליגת העל. "זו גאווה גדולה מאוד למועדון", אמר הבעלים. "זה נותן אופק לשחקנים צעירים שיודעים שהם יכולים לבוא לליגה א', לתת עונה טובה ולקבל הזדמנות בקדמת הבמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר