פותחים שנה עם Office 365
פותחים שנה עם Office 365

עולים על ענן: תלמידי הרצליה יקבלו תוכנת Office 365 ממיקרוסופט

ענקית הטכנולוגיה שמשרדיה בעיר תעניק לכל התלמידים בהרצליה ללא עלות את פלטפורמת Qffice 365, המאפשרת שיתוף פעולה בין המשתמשים

פורסם בתאריך: 8.8.17 09:03

יוזמה חדשה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה: חברת מיקרוסופט, שמשרדיה נמצאים בהרצליה, תעניק לכל תלמידי העיר ומשפחותיהם חבילת Office 365 ללא עלות, הכוללת את כל תוכנות office, אשר ניתן להתקינה על חמישה מכשירים שונים; וכן חבילת ענן בגודל של 1 טרה.

יוזמה זו היא פרי שיתוף פעולה בין אגף החינוך בעיריית הרצליה וענקית הטכנולוגיה ותשלב את מערך החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. השימוש בפלטפורמת Office 365 יאפשר אינטרקציה בין כל המערכות העירוניות והקהילתיות בעיר, ובכלל זה חווית למידה דיגיטלית חדשנית, שיתוף בידע ועידוד למידת חקר עם מיומנויות למידה מתקדמות.

Microsoft Office 365 היא חבילה של שירותי ענן שהושקה לציבור ב-2011. "Office 365למגזר החינוך" הוא אוסף של שירותים המאפשר שיתוף פעולה, כמו למשל שיתוף בעבודות בכיתה. המערך יפעל תחת פלטפורמה טכנולוגית מבוקרת עם אופי רשתי ויכלול את כל השירותים האינטראקטיביים עם מובהקות של מבנה קהילתי, המחבר בין מערך השירותים העירוניים הניתנים לקהילות בעיר שבמרכזן ליבה אוניברסיטאית.

השירות כולל את Word Office Online, Power Point, Excel, Yammer, אתרי Share Point ו- OneNote – שטח אחסון בלתי מוגבל של OneDrive ונותן גישה מכל מקום לדואר אלקטרוני, מסמכים, אנשי קשר ולוחות שנה. בנוסף הוא משלב את שולחן העבודה המוכר של Microsoft Office.

המערכת תאפשר למשל לתעד ולסדר את כל החומרים לכיתה ב- OneNote ולהשתמש בה כמחברת דיגיטלית; ליצור שיעורים אינטראקטיביים ובכך לעודד את היצירתיות של התלמידים באמצעות Sway; ליצור ולשתף פעולה בזמן אמת בתוכנות Office מבלי לחשוש לאובדן העיצוב; ולקבץ תלמידים יחד במרחב שיתופי או לתת להם תמיכה אישית באמצעות מחברות פרטיות במסגרת מחברת כיתה ברשת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר