מומו ניסטל
מומו ניסטל

הפועל הרצליה קרובה לצמרת. ניסטל: "שחררתי את כל מי שהיה לוזר"

האדומים רשמו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים והמאמן מומו ניסטל מרוצה מהשינוי בגישה אך מנמיך ציפיות: "אנחנו לא קבוצה שהולכת לנצח כל העונה". היריבה העירונית ממשיכה לדשדש

פורסם בתאריך: 5.12.18 14:09

אחרי פתיחת העונה המהוססת במחוז הצפוני של ליגה א', הפועל הרצליה תופסת כיוון במחזורים האחרונים והצטרפה לחבורת הצמרת עם הניצחון 1:4 המרשים בחוץ על בני זלפה ביום שישי שעבר. סתו בן אהרון כבש צמד, אור וקנין וגיא אסרף הוסיפו שערים גם הם. בעקבות הניצחון, שהיה השלישי של הקבוצה בארבעת משחקיה האחרונים, עלו מומו ניסטל ושחקניו למקום החמישי בטבלה עם 18 נקודות, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה הפועל אום אל פאחם.

"הקבוצה מתחברת, היא עוד לא בקצב שאני רוצה אבל אחרי משחק כזה בטח שאין טענות", אמר ניסטל. "גם במחזור הקודם בטבריה, שניצחנו 1:2, היינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר. ה-11 שחקנים שלי בהרכב נתפסו, אבל צריך להבין שמדובר בילדים. אנחנו לא קבוצה כל כך חזקה שהולכת לנצח כל העונה. יהיו עוד הפסדים ויהיו עוד ניצחונות ואנחנו רק חושבים כרגע איך להתקדם ממשחק למשחק ולא מעבר לזה".

הבעלים של הקבוצה, אלי חיו חמו (ג'מיל), כיוון בתחילת העונה, כרגיל, לעליית ליגה, אבל המאמן לא שותף לציפיות: "כל אחד והמטרה שלו. אני גם רוצה להגיע לצמרת אבל אני חייב לשאוף בהתאם למה שיש לי בקבוצה. אתה לא יכול להאבק על עליה בלי שיש לך 24 שחקנים ברמה גבוהה בסגל. כרגע יש לנו 14-15 שחקנים ברמה גבוהה וכל השאר אלו ילדים, כך שכל פציעה משנה את הכיוון. יש לנו סגנון משחק ואנחנו עושים את ההתאמות".

מי שמקבלים את מירב המחמאות בשבועות האחרונים הם בן אהרון ואסרף, שגם כבשו כאמור בניצחון בשבוע שעבר. מאזנו של בן אהרון הגיע העונה כבר לחמישה שערים בכל המסגרות, בעוד שאסרף, שהגיע לקבוצה רק לפני חודשיים, רושם את שער רביעי במדים האדומים. "אלו שני שחקנים שעבדו קשה, במיוחד סתו, שהייתה לו תקופה קשה שבה הוא לא היה טוב אבל לא פגעתי במעמד שלו ובסוף זה השתלם. לאסרף היו בכל העונה שעברה שני שערים והעונה כבר יש לו ארבעה, כך שהוא עשה התקדמות אדירה".

למרות האווירה החיובית בקבוצה, ביום שישי שוחרר מהקבוצה החלוץ אופק בלולו, אחרי שבא בטענות לניסטל על כך שעלה כמחליף. "אני תמיד אוהב למצוא את ה-18 ווינרים שיהיו לי בסגל, לא לוזרים. כל מי שהיה לוזר בסגל שחררתי אותו. בלולו נכנס כמחליף, לא נתן תוצרת וגם רצה לקבל יותר דקות".

בשישי (13:00, צור שלום) תתארח הפועל הרצליה אצל מכבי צור שלום, שמדורגת תשיעית, שתי נקודות פחות מהאדומים. "משחק בצור שלום הוא משחק קשה מאוד, אחד הקשים בליגה. מדובר במגרש קטן ואין ספק שזה משחק לטובת הקבוצה הביתית. פעמיים באתי לשם עם הפועל חדרה, פעמיים הייתי בפיגור ופעמיים ניצחתי 1:4. הכנתי את השחקנים כל השבוע ואנחנו באים לנצח".

בינתיים, אצל היריבה העירונית העסק ממשיך לדשדש, כאשר בשישי שעבר סיימה הקבוצה ב-1:1 בחוץ מול הפועל בקעת הירדן מהתחתית. תימור אביטן העלה את השחקנים של עידן בראון ליתרון, אך ירין הלל איזן. ביום חמישי  תתארח הקבוצה אצל האחרונה הפועל מחנה יהודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר