רחוב סוקולוב. צילום עזרא לוי
רחוב סוקולוב בהרצליה. צילום עזרא לוי

"אאחל להרצליה שיפתחו מרכזי בילוי נוספים, ושיפור בתחבורה הציבורית ובבעיות הפקקים"

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מה אתם מאחלים להרצליה לשנת 2019?

פורסם בתאריך: 29.12.18 17:02

צורי ז'אן

צורי ז'אן

"אני מאחל להרצליה להמשיך להוביל בכל תחומי החיים, החינוך והערכים המובילים בעיר הצומחת והמתפתחת שלנו. אפשר לראות שמערכת החינוך בעיר רק צומחת, שבני הנוער פעילים ומתנדבים ברחבי העיר. אני מקווה שנמשיך לראות את דור העתיד של העיר ממשיך לעזור ולתרום עבור הגיל השלישי, אני מאחל לתושבים להמשיך ולקבל את האחר ושתמיד נראה את כולם כשווים". (צורי ז'אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

 

אלי חיו חמו (ג'מיל)

אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

"הרצליה היא עיר שהלכה והתפתחה לאורך השנים והפכה לאחת הערים המובילות בארץ בתחומים שונים. אאחל להרצליה להמשיך להתפתח ולשגשג, לבנות יחידות דיור לזוגות צעירים על מנת להצעיר את העיר ולהנגישה לדור הבא. להמשיך להשקיע במערכת החינוך ובתי הספר בעיר. בנוסף, שמירה על איכות הסביבה, ניקיון העיר ושמירה על ניקיון החופים של העיר, שמהווים מוקד בילוי מרכזי בה. כמו כן, אאחל לעיר שיפתחו מרכזי בילוי נוספים עבור התושבים ותושבי חוץ שיגיעו לעיר, ושיפור בתחבורה הציבורית ובבעיות הפקקים שיש בעיר". (אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר)

 

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

"אפתח באיחולים לשנים טובות ויפות בעירנו. המשך עשייה אפקטיבית ויצירתית עם שיתופי פעולה רבים של הרשות מול התושבים. כולנו רוצים את הכי טוב עבור הילדים שלנו, ולכן אחד הנושאים החשובים הוא נושא החינוך על כל משמעויותיו. מדובר בדור העתיד, בפנים של העיר והמדינה בשנים הבאות. לא פחות חשוב ומשמעותי לנו התושבים הוא הפקקים החריגים, שמורגשים בתקופה האחרונה בשעות הבוקר ביציאה מהרצליה. נהגים רבים תזמנו יותר משעה ברחובות מרכז העיר כמו יוסף נבו, ז'בוטינסקי, הנדיב, ויצמן, הרב קוק וגם דרך שבעת הכוכבים עד לירידה לאיילון או הכניסה להרצליה פיתוח. אנו, התושבים, מצפים, שהעירייה בשילוב משרד התחבורה יחשבו במהרה על פתרונות כדי להקל על הבקרים הבלתי נסבלים". (לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר