אריק שיבק. צילום: ניר קידר
אריק שיבק. צילום: ניר קידר

"למה לא חזרתי לבני הרצליה לפני כמה שבועות? זה צריך להיות במסגרת ראיון עם מישהו אחר"

אריק שיבק פתח את הקדנציה המחודשת שלו בבני הרצליה עם תבוסה ביתית להפועל תל אביב, וכעת ינסה לנצל את הפגרה בשביל לשחזר את מסע ההישארות מהעונה שעברה. "התפקיד שלי הוא לא לספר על הבעיות אלא לנסות לפתור אותן"

פורסם בתאריך: 6.2.19 14:36

יומיים לאחר שמונה מחדש לתפקיד מאמן בני הרצליה, קיווה אריק שיבק לספתח מוצלח במשחק החוץ מול הפועל תל אביב בשבת, אך קיבל הוכחה נוספת למצב הקשה של הקבוצה אליה חזר, ואותה ינסה להשאיר עונה נוספת בליגת העל. הרצליה הפסידה 88:68 בבית להפועל תל אביב ונותרה עם מאזן עגום של 4 ניצחונות בלבד לעומת 13 הפסדים, המאזן הגרוע בליגה. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה, אך בשנייה העלו האדומים הילוך, ניצלו את החולשה של המקומיים (9 נקודות בלבד ברבע האחרון) והנחילו להם הפסד שביעי ברציפות. הרצליה איבדה לא פחות מ-21 כדורים וקלעו ארבע שלשות בלבד ב-25 אחוזים. כרם משעור הוביל עם 16 נקודות, ג'ף אדריאן הוסיף 13 נקודות וריבאונדים.

"בקושי הכרתי את השחקנים ואת הקבוצה", הודה אריק שיבק בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "עשינו מספר דברים לקראת המשחק שאפילו הפתיע אותי שעבדו במחצית הראשונה. במחצית השנייה כל הבעיות של הקבוצה צפו מחדש ולכן התוצאה. יש לנו דרך של 16 משחקים מעכשיו ונצטרך להיות הרבה יותר טובים".

לשמחתו של שיבק, הוא יוכל לנצל את הפגרה בכדי לעבוד עם שחקניו החדשים, אך לאחריה מצפה לו מפגש חוץ מול מכבי תל אביב. "יצא שיש שבועיים של פגרה שלאחריהם יש מפגש מול מכבי, עוד שבועיים פגרה ואז מפגש מול חולון. זה נותן לנו יותר זמן לעשות דברים ולנסות להוציא את העגלה מהבוץ".

גם שיבק, שהציל את הקבוצה בעונה שעברה מירידה, יודע שלכחולים-לבנים יש לא מעט בעיות לפתור כדי לעמוד ביעד: "את משחק הכדורסל אפשר לנצח בהרבה דרכים. לכל מאמן יש את הדרך, השיטה והגישה שלו. לי את הדרך שלי. צריך לזכור שאנחנו לא נמצאים עכשיו בנקודת פתיחה, שאני יכול לבנות משהו לפני העונה ולאט לאט להתקדם איתו. אנחנו נמצאים במינוס. אני לא מתכוון לספר עכשיו על הבעיות שאני חושב שיש ולמה אני חושב שהגיעו למצב הזה. התפקיד שלי הוא לא לספר על הבעיות אלא לנסות לפתור אותן וזה מה שאני אנסה ואשתדל לעשות.  אנחנו לא חושבים עכשיו בכלל על המשחק הבא. אני עושה סוג של הכנה מחודשת, אנסה לבנות את הקבוצה כמו שאני חושב שצריך להיראות ולשמור. אני מקווה מאוד שאצליח לעשות את זה כי צריך פה ללמד וגם להקנות הרגלים, זה לא פשוט".

אתה חושב שהסגל הזה יכול להישאר בליגה?

"אני צריך עוד שבוע בשביל לדעת".

למה השידוך בינך לבין הרצליה לא יצא לפועל כבר לפני מספר שבועות, לפני שמונה עופר ברקוביץ'?

"זה צריך להיות במסגרת ראיון עם מישהו אחר, לא איתי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר