אריאלה: הגורון של אביזרי המין. תמונה ממאגר Shutterstock
אריאלה: הגורון של אביזרי המין. תמונה ממאגר Shutterstock

אריאלה – הגורו של אביזרי המין

ניסיון של 25 שנה, ייבוא אישי של מוצרים וייעוץ אישי, רגיש ומקצועי הם רק חלק מהדברים שהופכים את אריאלה והחנויות שלה לכתובת האידאלית לאביזרי מין וצעצועים למבוגרים

פורסם בתאריך: 10.2.19 12:48

עם שתי חנויות, אתר לרכישה ו-25 שנה ניסיון אריאלה גאמר היא מחלוצות תחום אביזרי המין בארץ. אריאלה מאמינה שבכל הנוגע לאביזרי מין וצעצועים למבוגרים העיקר זה מקצועיות, איכות, רגישות ומחיר.

החנויות בתל אביב ובראשון לציון מעוצבות עם מחשבה רבה, פתוחות ומוארות עם דגש על אלגנטיות ועל פתיחות. הצוות המקצועי והמיומן יודע איך לגרום לכל אדם שנכנס להרגיש בנוח, גם ובמיוחד אם זו הפעם הראשונה שלו בחנות. העובדים בקיאים במוצרים שחלקם בלעדיים לחנות וזמינים לייעוץ והתאמה של המוצר האידאלי לכל לקוח. לפי אריאלה, הליווי והייעוץ גורמים ללקוחות לחזור שוב ושוב "יש לקוחות קבועים ויש לקוחות שמגיעים רק כדי לעדכן ולשתף בחוויה שלהם ובשיפור שהם חווים".

הקפדה על איכות המוצרים. הנקניקייה

ההקפדה על איכות ומחיר המוצרים מתבטאת בכך שאריאלה מייבאת את רובם בעצמה. כל שנה היא נוסעת לכנסים ותערוכות בעולם ובוחרת את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר כדי למכור בחנויות.  "חשוב לי להביא מוצרים בריאים ואיכותיים שיחזיקו מעמד תוך כדי שימוש לטווח ארוך". בין השאר, ההקפדה על ייבוא אישי ואיכותי באה בניגוד לתופעה של הזמנת אביזרי מין מסין "אשר לעיתים מזוייפים ולרוב איכות החומרים, המנוע ושיטת הייצור ברמה נמוכה מאד ויכולים לפגוע בחוויית השימוש עד כדי סכנה לבריאות".

בחנויות אפשר למצוא מוצרים למגוון רחב של צרכים, בין שימוש אישי לגברים, נשים או לזוגות לשיפור הזוגיות ולשמירה על הגחלת כנגד השחיקה של השגרה, מוצרים כגון: ויברטורים, סטיספייר, רוקט פוקט, פלאשלייט, טבעות רטט וכו'… היתרון של הייבוא האישי מתבטא גם בבקיאות של הצוות במוצרים הקיימים וביכולת להתאים לכל לקוח את המוצר המדויק בשבילו.

רכישה של אביזרי מין היא רק חלק קטן ממסע שאנשים רבים עוברים לשיפור הבטחון העצמי, תחושת הנוחות בחיי המין וחידוש הריגוש בזוגיות. לאריאלה, שפעילה רבות בתחום ברשתות החברתיות, יש בלעדיות על ייעוץ בקבוצות פייסבוק לנשים בלבד (כגון: סקסימאמא). בקבוצות היא מאפשרת שיח פתוח ורגיש שבו הנשים מרגישות לדבריה פחות מבוישות, מרשות לעצמן יותר ונחשפות לעולם של מיניות חזקה ובטוחה בעצמה תוך כדי תחושת קהילה ושיתוף.

למרות התקופה המתקדמת בה אנו חיים, לרוב האנשים עדיין אין ניסיון או מודעות לגבי אביזרי מין והתרבות שהם מקדמים ומחזיקים בדעות מיושנות לגבי השימוש בהם. החנויות של אריאלה (הנקניקייה בראשון לציון ו"ארוסנטר" בתל אביב ואתר האינטרנט shop69) הן היעד המושלם להכרה והתחלה בעולם אביזרי המין וכמובן שהיא הכתובת גם לותיקים ומנוסים שבמשתמשים.

הנקניקייה – סחרוב 19 קניון ערי החוף, ראשון לציון. טלפון: 03-6249661

ארוסנטר – סלומון 7, תל אביב. טלפון: 03-6875268

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

וואטסאפ:  055-9966620

הנקניקייה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר