מומו ניסטל
מומו ניסטל

לקראת הישורת האחרונה: מכבי והפועל הרצליה משפרות עמדות

בעוד שהצהובים ניצחו את אדומים אשדוד והתקרבו למקום החמישי, האדומים ניצחו את בקה אל גרבייה והתבססו במקום השלישי. "אני מאמין מיוחד שלא כל אחד מתאים לו", אמר מאמן הפועל מומו ניסטל

פורסם בתאריך: 20.2.19 14:27

בניגוד לרוחות שנשבו בתחילת העונה, קבוצות הכדורגל של הרצליה תופסות כיוון. בעוד שהפועל ממשיכה כדרך קבע בשנים האחרונות להוות גורם משמעותי בצמרת ליגה א’ צפון, מכבי הרצליה, שפתחה רע מאוד את העונה, תפסה כיוון תחת הדרכתו של עידן בראון, ונמצאת גם היא במגמת עלייה.

האדומים הרשימו מאוד ביום שישי, עם ניצחון 0:2 גדול על השנייה בטבלה הפועל בקה אל גרבייה. שחקניו של מומו ניסטל השיגו את הניצחון למרות הרחקתו של אורי אשל בדקה ה-31. טרס שולקובסקי ואלירן שמש כבשו להפועל הרצליה וקיבעו אותה במקום השלישי בטבלה עם 31 נקודות.

"אנחנו חזק בתמונה", הודה ניסטל. "למרות זאת, חשוב לזכות שאום אל פאחם בורחת והמקום הראשון נראה כרגע אבוד. אמנם אף אחד לא ציפה מאיתנו שנילחם על המקום שמוביל לעלייה הישירה, אבל אני מתקשה לשכוח שנפסלו לנו שלושה שערים חוקיים בסיומי משחקים העונה, נקודות שאם היו לי הייתי היום חזק במאבק על המקום הראשון".

על העונה של הקבוצה שלו אמר המאמן: "הסגל שלי עבר לא מעט תהפוכות, אמרתי לאנשים בהפועל הרצליה מתחילת הדרך שאין צורך להילחץ, אני אוהב להחליף 12-13 שחקנים במהלך העונה, להבין מי מתאים לי ומי לא. אני מאמן מאוד מיוחד שלא כל אחד מתאים לו. כשאני עושה את הרענון הזה במהלך העונה הקבוצה שלי מנצחת הרבה. לנצח את בקה בעשרה שחקנים זה לא דבר של מה בכך. אני מכוון מבחינתי למקום השני כדי שנוכל לארח את המשחקים אצלנו בבית". לא סתם ניסטל מעוניין לארח את משחקי הבית בפלייאוף, שכן הקבוצה שלו טרם הפסידה בתשעת משחקי הבית שקיימה העונה בהרצליה. השבוע תהנה הקבוצה מסוף שבוע חופשי, בעקבות התפרקותה של שפרעם בתחילת העונה.

גם בצד השני של הכביש רשמו סוף שבוע חיובי, כאשר מכבי הרצליה השלימה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים עם 0:1 על אדומים אשדוד של גילי לנדאו. בעקבות הניצחון צימקה הרצליה את הפער מהמקום החמישי, שמוביל לפלייאוף, לארבע נקודות. "אנחנו בתקופה טובה", אמר המאמן עידן בראון. "התוצאות הן נגזרת של צורת המשחק שלנו שהשתפרה. אם נמשיך ככה אני חושב שיהיה קשה מאוד לעצור אותנו. אני בהחלט רואה דברים שנותנים לי תקווה להמשך. מניסיוני בכדורגל אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הקרוב, כי מתחתנו ומעלינו בטבלה הכל מאוד צמוד. כמובן שנרצה לתפוס את המקום החמישי אבל חשוב לי שקודם כל ייצבנו את הקבוצה ויש לקבוצה סגנון".

עידן בראון. צילום: זאב שטרן

עידן בראון. צילום: זאב שטרן

בשישי (13:30, הרצליה) יארחו הצהובים את בית”ר נורדיה, בניסיון להתקרב עוד יותר לצמרת. "לראשונה מאז שהגעתי להרצליה רצתי עם אותו הרכב שלושה משחקים ברציפות", אומר בראון. "זה חשוב לי מאוד. המשחק מול נורדיה הוא משוכה קשה מאוד. מדובר בקבוצה ברמה שלנו שנמצאת בתקופה מצוינת אבל בבית אנחנו חייבים לנצח, אין תוצאה אחרת מבחינתנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר