חנויות למבוגרים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
חנויות למבוגרים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות למבוגרים במרכז

איפה לומדים על אביזרי מין חדשניים? עם מי הכי נעים ודיסקרטי להתייעץ? אצל מי יש את המבחר המעודכן, חדשני וכמובן מגרה ביותר? – הבאנו לכם רשימה של חנויות מין מהמובילות במרכז

פורסם בתאריך: 4.3.19 08:28

חנות "זמן לאהבה" – לקבל ייעוץ מקצועי ושדרוג לחיים האינטימיים שלכם

קיקי ואזנה, ידועה ברשת כ"כוהנת האהבה", היא המנהלת של חנות מין דיסקרטית המותאמת אישית לצרכים של כל לקוחה ולקוח. במקום ניתן לקבל מענה רחב למגוון של בעיות, דילמות, רצונות ופנטזיות במטרה להעשיר את החוויה המינית הכוללת של הלקוחות.

מה בעצם ההבדל בין צרכים של גברים לבין אלו של נשים?

קיקי מסבירה שחייבים להבין את ההבדלים האנטומים בין גברים ונשים לפני שמתחילים לחשוב על הצרכים השונים. אנו בנויים אחרת לחלוטין עובדה המשפיעה מאד על מבנה החוויה המינית. גבר נחלש בסיומו של האקט המיני, האורגזמה, וזו הסיבה לדוגמה שלספורטאי אסור לקיים יחסי מין לפני תחרות כדי שלא יאבד מכוחו. אצל אישה זה הפוך, עבורה יש חשיבות רבה למשחק מקדים והיא מתחזקת מאורגזמה, למרות שלפעמים יש לנשים נטייה להדחיק את הצורך המיני. לדבריה של קיקי "רוב הנשים, כ- 70%, גם לא חייבות בחדירה כדאי להגיע לאורגזמה."

מה הם ההבדלים בין מוצרים לנשים לעומת מוצרים לגברים?

לנשים: מבחינת מוצרים יש היקף רחב ומגוון יותר. קיקי מסבירה: "זה נובע מהסיבה שמיניות של נשים מורכבת הרבה יותר מזו של הגברים." הטכנולוגיה המתפתחת משפיעה מאד גם על תחום אביזרי המין ומוסיפה לו אפשרויות. בעבר הוויברטורים לנשים היו עשויים מיציקות מתכת, פלסטיק או עץ והיום רובם כבר מצופים בחומרים עם טקסטורות רכות המרגישות 'כמגע אמיתי'. התעשייה משתנה וכיום נפוץ ביותר השימוש בחומרי סיליקון המשמשים גם לניתוחי השתלה קוסמטיים.

לגברים: הטכנולוגיה מפתחת גם עבורם מוצרים, למרות שיחסית ההיצע קטן יותר. קיימים מוצרים המסונכרנים עם בלו טופ לטלפון והופכים אותו למעין שלט שיכול להפעיל ויברטור מרחוק. זהו אביזר השייך לעולם הפנטזיות של שליטה מרחוק ויכול להפתיע אישה הנמצאת במרחק מהגבר. זה מתאים לגבר הנמצא ביחסים עם אישה ורוצה להתנסות בחוויות חדשות. לגברים קיימים גם מכשירים להגדלה והארכת הזקפה, בובות מין מגוונות ועוד.

איך את רואה את תקופתנו הנוכחית בנושא הפתיחות והשיח המיני?

קיקי: " למזלנו אנו חיים בתקופה של פתיחות אישית רבה יותר, בעיקר אצל נשים. באופן כללי, אנחנו חיים במדינה שעדיין הכול סגור ויש הרבה טאבו סביב הנושא. נושא המיניות צריך להיות יותר בשיח של נשים וגברים כאחד."

צור קשר

אתר
פייסבוק: זמן לאהבה  
אינסטגרם: זמן לאהבה
כתובת: יעקב 43 רחובות
מייל: [email protected] 
טלפון: 052-6665521

דיקלה. צילום: מלי לוי

דיקלה. צילום: מלי לוי


ארוטיקה

סקס טוב יכול להפוך כל אדם אפור וזועף לקרן אור מלאת אנרגיה ופרפרים, ההשפעה שיש לסקס על חיינו נחקרה פעמים אינספור כשהממצאים חוזרים על עצמם פעם אחר פעם: סקס טוב = חיים טובים.

בעוד שמרבית החברה מחרישה בנושא ומעדיפה לא לדבר עליו באופן גלוי, בארוטיקה, חנות סקס שנמצאת בתל אביב, תוכלו לגלות עולמות חדשים שלא הכרתם קודם לכן.

החנות מתהדרת בהיצע ענק של צעצועים ועזרים שמבטיחים להוציא מכם את הטוב ביותר (או להכניס, תלוי איך מסתכלים על זה). בין כל המוצרים שבחנות תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים בשביל ערב של כיף עם עצמכם או עם הפרטנר שלכם למיטה.

מוכנים לערב של כיף? צילום: אלון גולדשטיין

למרות שההיצע הגדול יכול לסנוור אנשים רבים, הערך האמיתי של החנות נמצא דווקא בצד של המוכרים שנמצאים בחנות וזמינים להקשיב ולהכווין, וכן גם ללמד איך וכיצד אפשר לשפר את החוויה בין הסדינים ולהפוך אותה מסתם עוד סקס ל"ואוו מה זה היה!".

אלון, מנהל החנות, נמצא בתחום כבר למעלה מ-25 שנים, בהן הספיק לשמוע הכל (ואנחנו מתכוונים להכל..) ולמצוא פתרונות ורעיונות לשיפור חיי המין של אינספור זוגות.

"זוגות שמגיעים לכאן לא תמיד מדברים על הכל, יש נושאים רגישים ולפעמים גם הקירבה האינטימית לא מצליחה להוריד את החומות שאנשים בנו לעצמם במהלך החיים. מסביר אלון.
"אבל כשאנשים מגיעים לארוטיקה ומתחילים לדבר עם המוכרים, הם מתאימים את עצמם למקום ולסיטואציה ומרגישים לפתע מאוד בנוח לפתוח דברים שקודם לכן הם שמרו לעצמם בלבד. רק כשזוגות מגיעים לכאן ומתחילים לפתוח דברים במסגרת ההתייעצות עם המוכר, הם מתחילים לגלות דברים חדשים אחד על השני ולהבין כיצד באמת לענג מצד אחד את בן או בת הזוג, ומצד שני כיצד להביא את עצמם לתחושת עונג".

חווית הביקור בארוטיקה יכולה להיות מיוחדת מאוד עבור מי שמגיע עם ראש פתוח ורצון לחקור וללמוד קצת יותר על עצמו ועל החוויה המינית בחייו.

נוסף על הייעוץ וההכוונה שתקבלו בחנות תוכלו למצוא בה מגוון רחב של מוצרים וצעצועים שיכניסו לכם כיף למיטה ולחיי המין. החנות מציעה צעצועים לגברים, נשים ולקהילת הלהט"ב וכן גם כמה תלבושות ואקססוריז שובבים למי שהקטע שלו הוא BDSM (רק תיזהרו).

"אפשר למצוא פה הכל מהכל, אנשים אוהבים להגיע לכאן בשביל לגעת ולהרגיש את הצעצועים ואת מה שהם קונים. במקום לנסות לנחש את הגודל של כל מוצר ואיך הוא ירגיש, כל אחד יכול לבוא ולמצוא מה שמתאים לו.
"הקטע הוא שאנשים לא תמיד מבינים, אבל התחום הזה של צעצועים ואביזרי מין הוא כזה שמתחדש כל הזמן ומביא טכנולוגיות חדשות וטובות יותר על בסיס קבוע". משתף אלון

במקום להיתקע עם אותו צעצוע מיושן או ויברטור שמעלה אבק בצד המיטה, תוכלו להגיע לחנות, לשדרג את הצעצועים הישנים ולמצוא דרכים חדשות לענג את עצמכם ואת בני הזוג שלכם. כמו כן, חדשות טובות נוספות הן שהרבה גאדג'טים ופטנטים מיוחדים היום עשו מעבר מהפעלה באמצעות סוללות, להפעלה באמצעות כבל USB, מה שמקל מאוד על נוחות השימוש.
ויברטורים, אביזרים לנקודת ה-G הגברית, מסאג'רים לדגדגן, טבעות זיקפה לגבר, ביצים סיניות לגירוי הנרתיק.. you name it. אם יש מכשיר שעוזר לאנשים להגיע לאורגזמה תהיו בטוחים שתמצאו אותו בארוטיקה.

ניתן להזמין גם מהאתר
למעבר לאתר

למעבר לעמוד האינסטגרם

כתובת: לוינסקי 108, בחזית הבניין, תל אביב
טלפון03-6393721

שעות פעילות:
א-ה': 21:00-09:30
ו': 17:00-09:00

כל מה שאתן מחפשות במקום אחד. צילום: אלון גולדשטיין


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר