דניאל בסיק תשתש על הפודיום. צילום: SAILING ENERGY
דניאל בסיק תשתש על הפודיום. צילום: SAILING ENERGY

אימפריית השייט של הרצליה: דניאל בסיק תשתש זכה בזהב באליפות אירופה

מועדון השייט המקומי חזר עם הישגים מאליפות אירופה בפלמה דה מיורקה, כאשר הגולש הצעיר סיים במקום הראשון עד גיל 17. כאשר תום ראובני סיים רביעי במקצה הבוגרים. "בגלישת רוח אנחנו מובילים את הענף בארץ", התגאה מנהל המועדון אביתר מור

פורסם בתאריך: 17.4.19 19:00

בשקט בשקט, בהרצליה מתפתחת מעצמת שייט, שנראית כמי שמצמיחה את דור העתיד של אחד מענפי הספורט החזקים בישראל. הגולשים של מועדון השייט בני הרצליה חזרו בשבוע שעבר מאליפות אירופה בדגם RSX האולימפי לבוגרים ולנוער בפלמה דה מיורקה, ספרד, עם הישגים נהדרים, כולל מדליית זהב של דניאל בסיק תשתש בתחרות עד גיל 17.

תום ראובני, שהתחרה במקצה הבוגרים, סיים במקום הרביעי מבין קבוצת הגילאים של עד גיל 21, דבר הנותן לא מעט ביטחון לקראת המשך תחרויות הקריטריון לאולימפיאדה בטוקיו 2020. מדובר היה בתחרות הקריטריון הראשונה של ישראל בשייט לקראת המשחקים בשנה הבאה. הישג נאה נוסף הוא של תומר ורדימון, שסיים במקום הרביעי עד גיל 19. את הגולשים ליוותה המאמנת מור לוזון.

בסך הכל שלח המועדון שבעה שייטים לאליפות, כאשר במקצי הבנות סיימו מאיה נדלר (מקום 6) ונעמה גרינברג (מקום 5) בעשירייה הראשונה. "אין ספק שבכל הנוגע לגלישת רוח אנחנו מועדון ברמה גבוהה מאוד", מתגאה המנהל אביתר מור. "בשלוש השנים האחרונות העמדנו בכל פעם אלופי אירופה ועולם ואני מאמין שכך יהיה גם העונה. אנחנו מועדון צעיר מאוד ועולם השייט מתפתח, אני מקווה שנצליח לעשות הישגים גם במפרשיות, אבל בגלישת הרוח אנחנו מובילים את הענף בארץ".

העיניים, כמובן, נשואות לקראת האולימפיאדה ביפן בשנה הבאה, כאשר התקוות נשואות בעיקר אל נגה גלר שמתאוששת מחודש אוגוסט מפציעה, שמנעה ממנה להשתתף גם באליפות בספרד. "נגה עדיין בתהליכי שיקום ועובדת עם הגולשת האולימפית לשעבר לי קורזיץ", מספר מור. "אני מאמין שבהמשך התחרויות השנה נגה תוכל לזכות בקריטוריון לאולימפיאדה בטוקיו, היא לחלוטין הפייבוריטית לדבר הזה. היא הובילה את הנבחרת הישראלית בשנה האחרונה עד הפציעה, היא כבר חזרה לגלוש ורק צריכה עוד קצת זמן".

בקיץ הקרוב מחכות לשייטים ההרצליינים שתי תחרויות. אחת לנוער בחודש אוגוסט בסט פטרבורג, רוסיה, בה מכוונים במועדון לחזור עם שני אלופי עולם – תומר ורדימון ודניאל תשתש. במקביל תתקיים באגם ורדה באיטליה, שם מקווים במועדון כי תום ראובני ונגה גלר יחזרו עם הישגים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר