רוחלה אלה וטומי עזומי. צילום יעקב פרץ
רוחלה אלה וטומי עזומי. צילום יעקב פרץ

ראשון עד שלישי בהרצליה: מועדון זמר, שעת סיפור והצגת ילדים

בשלושת הימים הראשונים של השבוע יתקיימו לא מעט אירועי תרבות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 28.4.19 16:52

# שעת סיפור. היום בשעה 17:30 תתקיים בספריית הרצליה ב' שעת סיפור של דליה סגל שתקריא את הספר "סיפורי דגים". הספר מגלגל את סיפורו של דג קטן שמציל ליוויתן, יוצא שוב בחיפושים, מכיר בים יצורים נוספים, מסתבך וניצל בעזרת החבר – לוויתן. סיפור מקסים על חברות טובה, עזרה הדדית ואמונה ביכולת. מיועד לגיל 4-2. מחיר כרטיס: 25 שקלים.

# הרצאה. היום בשעה 20:00 בערב תתקיים הרצאה בנושא "אירופה בין שתי מלחמות עולם" בקולנוע עם הבמאי והמפיק נסים דיין, בספריה הראשית בהרצליה. עלות כרטיס למפגש: 30 שקלים.

# הצגת ילדים. מחר, יום שני, תעלה ההצגה "טרמפ על מטאטא" בספריית נוף ים בשעה 17:30 על ידי תיאטרון סיפור עם הדס גוז מתיאטרון טרללה. בהצגה, על פי ספרה של ג'וליה דונלדסון, ישנה חבורת חיות שובבה ומכשפה מצחיקה אחת שיוצאים למסע מופלא על מטאטא. הצגה מצחיקה ומשעשעת. לילדים בגיל 5-3. מחיר הכרטיס: 25 שקלים, מלווה מבוגר ללא תשלום.

# הצגת ילדים. ביום שלישי תעלה ההצגה "ארגז הקסמים" של תיאטרון חוצפה קטנה כחלק מסדרת ההצגות של "שלישי ילדותי – שעת סיפור בשדרה", שמתקיימת בשדרות ח"ן. ההצגה מספרת על ממלכה רחוקה שבה גרה נסיכה, שכל מה שידעה לומר זה; אני רוצה! ואם הנסיכה לא קיבלה את מה שרצתה הייתה צועקת, בוכה ועושה מהפכה. יום אחד הגיע לממלכה יצור קטן, צמרירי ומוזר, אחריו הוא סחב ארגז גדול שבתוכו יש… הכל. הנסיכה ראתה את הארגז הנפלא וצעקה : אני רוצה! תמורת הארגז הנסיכה מבטיחה הבטחה … האם תצליח לקיים אותה? 'ארגז הקסמים' זאת הצגת יחיד מקורית המציגה את סיפורה של נסיכה שלומדת להתחשב באחרים ובסביבה. ההצגה מומלצת לילדים בגילים 6-3. ההשתתפות חופשית.

# מועדון זמר. ביום שלישי, 30.4, בשעה 20:30, יתקיים בבר בעיר מועדון זמר בהנחייתה של ציפי גזית עם שקופיות ובליווי נגנים ותינתן אפשרות לזמרים להשמיע את קולם. לאחר מכן תופיע הזמרת רוחלה אלה בטברנה יוונית ים תיכונית בליווי נגן הבוזוקי טובי עזומי. פתיחת דלתות בשעה 20:00. עלות כרטיס: 60 שקלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר