סתיו שחם. צילום: עזרא לוי
סתיו שחם. צילום: עזרא לוי

התגעגעתם? סתיו שחם כינה את אוהדי כפר סבא "גזענים"

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו ובו פרגן למסאי דגו, קישר הבעלים לשעבר בין המחאה נגדו למינוי המאמן הצעיר והמצליח. לאחר מכן הסיר את המילה 'גזענים' מהפוסט. הלב הירוק: "מגנים בתוקף את הספין החדש"

פורסם בתאריך: 29.8.17 15:35

חשבתם שעלילות סתיו שחם בהפועל כפר סבא הסתיימו? תחשבו שוב. הבעלים לשעבר, שעזב בטונים צורמים את המועדון, פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו כינה את אוהדי כפר סבא "גזענים", וקישר בין ההחלטה שלו למנות את מסאי דגו למאמן למחאת האוהדים כנגדו. לאחר מספר דקות הסיר שחם את המילה "גזענים" מהפוסט.

"מסאי היקר, לאחר שהודעתי בקיץ על המינוי שלך כמאמן הפועל כפר סבא, כמה שעות לאחר ההודעה, האוהדים הגזענים מכפר סבא תלו שלטים בכל רחבי העיר עם תמונה שלי והכיתוב 'מבוקש על רצח מועדון כדורגל'", כתב שחם בפוסט, לפני שנערך. "אין מאושר ממני שאתה סותם לכולם את הפה היום, בעבודה קשה ובצניעות שכה מאפיינת אותך".

"תמשיך לעבוד בדרכך", המשיך הבעלים לשעבר. "אין לי ספק שתצליח בגדול ותתקדם בעתיד לאחד המועדונים הגדולים כפי שהתקדמו בתקופתי רובי רגב (הפועל ת"א), פליקס נעים (בני סכנין), שרון מימר (בית"ר ירושלים) ועוד".

הפוסט זכה לביקורות קשות של אוהדים ברשתות החברתיות. עמותת הלב הירוק מסרה בתגובה: "אנו מגנים בתוקף את הספין החדש מבית מדרשו של סתיו שחם המאשים את אוהדי הקבוצה בגזענות. מועדון הפועל כפר סבא תמיד חיבק ואימץ אליו כל שחקן או מאמן ללא קשר לדת לאום או צבע עורו. מסאי דגו זוכה לחיבוק מקיר לקיר מכל אוהדי הקבוצה ואנו גאים בכך שהוא מאמן את הקבוצה ומייצג אותנו בכבוד על המגרש ומחוצה לו. מוטב לו לשחם שיעסוק בעניני קבוצתו האהובה המשחקת בתלבושת אדומה ויניח לנו להנות מהאוירה החיובית והאנרגיות החדשות שאופפות את המועדון מאז שיצחק שום לקח מידיו את הקבוצה".

"בשם אוהדי הפועל כפר סבא אני מבקש מסתיו שחם לעזוב אותנו לנפשנו", הוסיף מוטי יברבאום. "שיצליח בכל מה שהוא עושה. להסית נגד האוהדים ולהאשים אותנו בגזענות זה שובר כל שיא חדש. אם מישהו רוצה ללמוד מה זה דו קיום שיבוא לשבת ביציעי לויטה. לא רוצים לראות את סתיו ולא לשמוע ממנו. אני מבקש מכל האוהדים שחברים של שחם בפייסבוק שיתנתקו מהחברות ממנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר