צילומים אמיל סלמן, דורון גולן, אייל טואג

"שנבחר לא להסכים ועדיין להישאר חברים": ומה אתם מאחלים למדינה לשנה החדשה?

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט של הרצליה. והפעם: מה אתם מאחלים למדינה לשנה החדשה?

פורסם בתאריך: 1.10.19 18:52

שני אבידן

שני אבידן

“בבוא עלינו השנה החדשה לטובה, אני רוצה לאחל למדינה שלנו אחדות וסובלנות. המדינה הקטנטנה והצעירה שלנו, שחרטה על דגלה דמוקרטיה כערך עליון, התמודדה עם שתי מערכות בחירות בתוך חודשים ספורים בלבד, ובמסגרתן תעמולת בחירות שיוצרת פילוג ושסע. התבטאויות מסוג ‘אנחנו’ נגד ‘הם’ (מכל צדי המפה הפוליטית) מנפצות את המרקם האקלקטי והמרהיב של המדינה, שמעניק לה את הצביון הייחודי שלה. לצערי, השיח הפוליטי נשען על קיטלוג והשמצות, במקום שיח דמוקרטי לגיטימי שנשען על דעות קונקרטיות וערכים. לא בכדי נאמר ‘ואהבת לרעך כמוך’ וזו היא התורה כולה. שתהיה למדינתו ולנו שנת רעות ואחווה”. (שני אבידן, תושבת הרצליה, היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה)

 

נורית כהן

נורית כהן. צילום סיון פרג'

נורית כהן. צילום סיון פרג'

“אני מאחלת למדינה שלנו, עוד הרבה לפני השלום עם שכנינו (החשוב כשלעצמו), שישכון שלום בתוכנו. מאחלת לכולנו אהבת חינם וערבות הדדית. קצת יותר סבלנות, הרבה יותר סובלנות והרבה פחות ביקורתיות. שננסה לא לשפוט או לתייג אלא להכיר ולהיות אמפתיים. שנגלה אחריות, נלמד לנשום ולהירגע, לכבד, להקשיב, להכיל, לעזור, לפרגן ולא להיות צרי עין, לחייך יותר, להאיר פנים, להעריך, להוקיר תודה. שנהיה חברים. שנבנה גשרים במקום חומות. שנה טובה ומבורכת”. (עו”ד נורית כהן היא תושבת הרצליה, יו”ר ועד ההורים בבית הספר בר אילן, יו”ר ועדת ביקורת בעמותות דינל’ה ומרום וחברת מועצה ציבורית באלו”ט)

 

טלי למדן

טלי למדן צילום פרטי

“שנזכה לשלום בית. אנחנו לפני הכל צריכים רגע לחשוב ולהבין למה אנחנו העם הנבחר. העם הגיע למצב שהוא קם לעזור לחלש, למעוטי היכולת, לקשישים וניצולי שואה, לחיילים, לנכים ולעולים חדשים. העם הנפלא הזה נרתם למען כל אלה. מאחלת לממשלה שלנו שתדאג לאלו, שתהיה אחדות בעם, שכספים יתוקצבו לחלשים ולנזקקים, שמחירי הנדל״ן ירדו ויאפשרו לזוגות צעירים לרכוש דירה ולחיות בשמחה וקצת יותר בשפע, שנעזור זה לזה ולא רק בעת מצוקה, שנבחר לא להסכים ועדיין להישאר חברים, שתהיה שנה של צמיחה הדדית ושלום ביננו. שנה טובה שנת עשייה, הצלחה ואהבה”. (טלי למדן היא יועצת נדל”ן ברימקס סטאר הרצליה ופעילה חברתית למען קשישי העיר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר