אחינועם ניני. צילום: מוטי מילרוד
אחינועם ניני. צילום: מוטי מילרוד

קונצרט אחרון בפארק ומשחק על נקודות ראשונות בליגה

אחינועם ניני תופיע עם תזמורת סימפונית, מכבי הרצליה מחפשת נקודות ראשונות ואבי נוסבאום יקרע אתכם מצחוק

פורסם בתאריך: 1.9.17 07:26

הופעה

אחינועם ניני, הזמרת הכי בינלאומית שלנו, מגיעה לפארק הרצליה עם תכנית חדשה ומקורית הכוללת את השירים המפורסמים ביותר שלה, לצד יצירות של המוסיקה הקלאסית אותן היא מבצעת בדרכה המיוחדת. עימה על הבמה הפסנתרן והמנצח גיל שוחט ולחגיגה מצטרף הגיטריסט, המנהל המוסיקלי ושותפה הקבוע של ניני מזה שנים, גיל דור.

מאז אלבום ההופעה החיה המשותף עם גיל דור מ-1991 הוציאה ניני לא פחות מ-15 אלבומים, באנגלית ובעברית, שפות ביניהן היא מגשרת מאז נולדה בישראל וגדלה בניו יורק. ניני, שמעולם לא חששה להתבטא בנושאים פוליטיים ועוררה לא פעם סערה בעקבות דבריה, רשמה הופעות בלתי נשכחות בוותיקן, בבית הלבן לצד הנשיא ביל קלינטון, ובעצרת השלום ב-4 בנובמבר 1995 בה נרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.

הקונצרט והעונה כולה יסתיימו בביצוע מלא בבכורה בפארק של הסימפוניה האחרונה מלאת הרגש והיופי, סימפוניה מס.6 "הפאטתית" מאת צ‘ייקובסקי.

אחינועם ניני – שירה, גיל דור – גיטריסט ומנהל מוסיקלי, התזמורת הסימפונית אשדוד, גיל שוחט – פסנתר וניצוח.

  • מוצ"ש, 2.9, 19:00, בפארק הרצליה

קולנוע

אחד המפנים המרשימים בקולנוע האמריקני העכשווי הוא התייחסות חדשה לנושאים שהעסיקו בעבר יוצרי קולנוע אמריקאים. עולם ההימורים יוצג בדרך כלל כנוצץ, מבדר ומפתה, ע"ע "העוקץ" עם רוברט רדפורד ופול ניומן או "קזינו רויאל" מסדרת ג'יימס בונד. הסרט "מה שקורה במיסיסיפי", שיוקרן בסינמטק הרצליה, מציג שני מהמרים פשוטים הנודדים ברחבי ארה"ב בחיפוש אחרי המכה הגדולה והריגוש הבא.

עם בן מנדלסון, ראיין ריינולדס וסיינה מילר.

  • שישי, 1.9, סינמטק הרצליה ב-21:30.

לצד תפקידיה בסרטי, כוכבת הקולנוע הצ'כית לידיה בארובה שימשה גם כמאהבת של שר התעמולה הנאצי יוזף גבלס. סרט התעודה עליה, שנקרא בפשטות "הייתי המאהבת של יוזף גבלס", מציג דמות שהתעלמה בכישרון רב מכל זוועות העולם שאפפו אותה, את מדינתה ואת אירופה כולה, תוך שהיא יודעת היטב שהיא עצמה חלק מהם.

  • מוצאי שבת, 2.9, 18:00, סינמטק הרצליה

כדורגל

אחרי שני הפסדים בתוצאה דומה, 2:0, מכבי הרצליה מייחלת לנקודות ראשונות בליגה הלאומית. ביום שישי תארח הקבוצה המקומית את עירוני נשר בתקווה לעלות על הלוח ולהשיג נקודות, ועל הדרך גם שערי זכות. שתי ההחתמות החדשות של אריאל שיימן, החלוצים עידן רול ואיציק כהן, ינסו לעשות סיפתח מוצלח במכבי הרצליה.

עירוני נשר אינה במצב טוב בהרבה, ואחרי שני משחקים היא עם הפסד ותיקו ונקודה אחת בלבד. שנאמר, אם לא עכשיו, מתי?

  • שישי, 1.9, 16:00 באצטדיון בהרצליה.

סטנד-אפ

כתיבה בתכניות נחשבות כמו "ארץ נהדרת", הופעות מוחצות בתכניות כמו "מועדון לילה", "אקדמיה לצחוק" ו"בובה של לילה", אבל אבי נוסבאום הוא גם סטנדאפיסט מוכשר, וכל מי שרוצה לסגור את השבוע עם מנה יפה של צחוקים, לא צריך לנסוע רחוק.

  • מוצאי שבת ב-21:30, "היכל בעיר", בן גוריון 5 הרצליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר