ערן קוליק. צילום: עזרא לוי
צילום: עזרא לוי

אחרי 40 שנה: ערן קוליק חזר לאמן את מכבי הרצליה

בסיומו של שבוע סוער בו התפטר מומו ניסטל, מונה שמעון הדרי, שעזב גם הוא אחרי משחק אחד, שב הסמל הגדול של המועדון הביתה. "יש התרגשות, המטרה היא לעשות דברים יפים"

פורסם בתאריך: 23.10.19 15:08

זעזועים במכבי הרצליה בעקבות פתיחת העונה החלשה של הקבוצה בליגה א' דרום. בשבוע שעבר התפטר מהקבוצה המאמן מומו ניסטל, שטען כי במועדון התערבו לו בשיקולים המקצועיים. "עזבתי ביום אחד, לא הייתי מרוצה מהשוער שרציתי להחליף ובמועדון לא היו מוכנים, ולכן עזבתי".

ניסטל, בינתיים, מונה לתפקיד מאמן קבוצת הנוער של הפועל חדרה, המועדון בו עבד בעבר. בכל הנוגע למחליף של ניסטל על הקווים, בתחילה הבעלים אריאל שיימן היה מעוניין לראות את שמעון הדרי, שהעלה את הפועל אום אל פאחם בעונה שעברה, חותם במועדון. המאמן ניהל משא ומתן עם הבעלים על חוזה לשנתיים ואף העביר את האימון המסכם של הקבוצה לפני המשחק מול עירוני אשדוד. את המשחק עצמו התחיל מאמן השוערים שניר דורי על הקווים, כאשר הדרי, שהגיע לקראת הדקה ה-30 למגרש, הוכנס לספסל במהלך המשחק, בו הפסידה הרצליה 3:2. בסופו של דבר המשא ומתן בין הצדדים לא הבשיל והדרי עזב את הקבוצה מיד לאחר המשחק.

"באתי במחשבה של לנסות לבנות משהו לשנתיים, התנהל משא ומתן ברמת הגינות מדהימה מול שיימן והעלויות שלי לא היה קלות עבור הרצליה", אמר הדרי בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "אחרי המשחק אמרתי לשיימן שחבל על הכסף שהוא ישקיע בעלות המעביד שלי. הקבוצה חסרה בשחקנים איכותיים במספר עמדות. לדעתי הרצליה תהיה העונה קבוצה סימפטית בלי נקודות. במאבקי העלייה היא בטוח לא תהיה להערכתי".

אחרי עזיבתו של הדרי הגיע טוויסט מפתיע בעלילה, כאשר ערן קוליק, שהתפטר לפני מספר ימים מבני לוד, חזר מועדון בו שיחק ואותו הוא אוהד, כשחתם עד לסיום העונה הבאה, עם אופציה של הצדדים להיפרד בסיום העונה הנוכחית. קוליק חוזר לאמן את מכבי הרצליה אחרי כמעט 40 שנה, כאשר לפני שני עשורים עבד במחלקת הנוער של המועדון. קוליק יחל בעבודתו ביום ראשון, כאשר מי שיעמוד על הקווים במשחק בשישי (13:45, הרצליה) מול הכח עמידר רמת גן הוא הבעלים אריאל שיימן, המחזיק בתעודת מאמן. "החזרה להרצליה מרגשת, המטרה היא לעשות דברים יפים", אמר קוליק. "מכבי הרצליה זה לא עוד מועדון בשבילי. יש התרגשות, הרצון הוא להצליח ולקדם את הקבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר