מיקי גורקה עם השחקנים במהלך המשחק. צילום: מוטי יערי, באדיבות בני הרצליה
מיקי גורקה עם השחקנים במהלך המשחק. צילום: מוטי יערי, באדיבות בני הרצליה

בני הרצליה פתחה את העונה בניצחון: "מגיע קרדיט גדול לגארדים"

הקבוצה של מיקי גורקה, שנראית כמועמדת המובילה לחזור בסיום העונה לליגת העל, נהנתה מתצוגה אדירה של המתאזרח גייב לוין. "אנחנו צריכים לשחק 'משלישי לשלישי'", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 30.10.19 14:37

בני הרצליה פתחה ברגל ימין את הליגה הלאומית בכדורסל שיצאה לדרך אתמול (שלישי). הקבוצה של מיקי גורקה, שנראית כמועמדת הבכירה לשוב לליגת העל בתום העונה, הביסה 72:88 בביתה את גליל עליון. הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון מקומי 22:25, אבל ברבע השני לחצה הרצליה על הדוושה, עצרה את הגליל על 15 נקודות בלבד וירדה להפסקה ביתרון דו ספרתי, 37:49. המגמה נמשכה ברבע השלישי כשהאורחת קולעת 10 נקודות בלבד והרצליה פותחת פער בלתי מחיק בדרך לניצחון קליל בסיום. גייב לוין חגג דאבל דאבל מרשים וערב ענק עם 35 נק' ו-10 ריב'. ג'אקים דונלדסון בלט עם דאבל דאבל משלו – 15 נק' וכמות ריב' זהה. ניצן חנוכי (12 נק') ואנטוני פישר (11) קלעו גם הם בספרות כפולות.

"קבוצתית היינו מצוינים ברבע השני והשלישי ומגיע קרדיט גדול לגארדים שלי, שהבינו שיש לנו יתרון מתחת לסל והלכו בדיוק לאן שצריך, זה לא מובן מאליו", סיכם המאמן מיקי גורקה. "הליגה ארוכה וכמו שאומרים בכדורגל 'משבת לשבת' אנחנו צריכים לשחק 'משלישי לשלישי' והמשחק הבא הוא הכי חשוב כרגע".

בבוקר המשחק השלימה הרצליה את הסגל כשצירפה לשורותיה את הפורוורד הישראלי-אמריקאי אייזאה אייזנדורף (23, 1.98 מ'), שהצטרף בהשאלה מהפועל תל אביב בה פתח את העונה. בעונה שעברה, שהייתה הראשונה שלו בליגה מקצוענית, מיצב את עצמו אייזנדורף כאחד הישראלים המובילים בלאומית, כשרשם במדי הפועל חיפה 9.8 נק' ו-6.1 ריב' למשחק. את קריירת המכללות שלו הוא סיים בלה מוין בעונת 2017/18, עם 11.5 נק' ו-5.5 ריב' למשחק וזכה בתואר השחקן המצטיין של טורניר הקונפרנס. בנוסף, נבחר לחמישייה השנייה של העונה הסדירה. אייזנדורף צפוי לערוך בכורה בקבוצתו החדשה בשלישי הבא, אז תפגוש הרצליה בחוץ את חבל מודיעין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר