חניית הבניין. צילום: יובל דניאלי
חניית הבניין. צילום: יובל דניאלי

בשל שיפוצים: קבלן של עיריית רעננה השתלט על חניית בניין

חניית הבניין בפינת הרחובות אחוזה מוצקין הפכה לאתר פסולת ומחסן ציוד של קבלים המשפצים את האזור מטעם עיריית רעננה

פורסם בתאריך: 5.9.17 13:44

זה כבר כמה חודשים שבפינת הרחובות אחוזה ומוצקין מתבצעות עבודות שיפוץ של עיריית רעננה, ודיירי הבניין הסמוך מתלוננים שחניית העפר שלהם נלקחה לטובת חניה של משאיות, טרקטורים ופסולת בניין.

י', דייר המתגורר בבניין סמוך לעבודות, מספר שהכול התחיל ממשאית אחת שחנתה בחניית הבניין ועם הזמן החניה הפכה למחסן הציוד של הקבלן. "בהתחלה הייתה שם רק משאית אחת אחר כך הסתבר שישן שם בנאדם שהתקלח אצלנו בחדר זבל ולאט לאט זה הפך לסיפוח הכולל עוד טרקטור ועוד משאית", הוא מספר, "הגענו למצב שאנחנו לא יכולים להחנות בחניה את הרכבים שלנו. ביקשנו מהפועלים והקבלן שיזיזו קצת אבל זה נשאר באותו המצב".

חפירות. צילום יובל דניאלי

חניית הבניין. צילום יובל דניאלי

י' מספר כי באחד הימים הוא אף ראה את אחד הקבלנים מרים בידיים את המחסום לבניין ולדבריו כשהוא התעמת איתו הקבלן דיבר בצורה אלימה עד כדי כך שהוא נאלץ להזמין ניידת משטרה. "ראיתי שאחד מקבלני המשנה פשוט מרים בידיים את המחסום לבניין וגורם לו נזק, פניתי אליו והוא דיבר אלי בצורה אלימה אז הזמנתי משטרה אך החלטתי לא להגיש תלונה".

במהלך חודש אוגוסט פנו י' ואשתו פעמיים לעירייה, הובטח להם שמנהל הפרויקט ייצור איתם קשר מה שלדבריו לא קרה. רק עקשנותה של אשתו הביאה אותם למנהל הפרויקט, שלא ידע מכל המקרה. לבסוף המשאית, הטרקטור ושאר הציוד פונו מהרחבה  והועברו לרחוב אך החניה לא נשארה ריקה.

"אחר כך הסתבר לי שהעירייה לא ביקרה בכלל בשטח ולא היה פקח שבא לראות מה קורה", מוסיף י', " אחרי שהם פינו את המשאיות והטרקטורים הם הפכו את השטח לפח הזבל של הפרויקט, כל הפסולת ודברי האחסון עדיין נמצאים שם. לאחר ששוב הערתי לו, ביום שישי שעבר, הקבלן חתך את השטח לחצי, גידר את האשפה וזהו, עכשיו לך תדע מתי יפנו אותה".

מעיריית רעננה טרם התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר