ירון ארנון. צילום חורחה נובמינסקי
ירון ארנון. צילום חורחה נובמינסקי

מורה מצטיין: ירון ארנון מחטיבת בן גוריון קיבל אות הצטיינות ממשרד החינוך

ארנון, מחנך ורכז חינוך גופני בחטיבה, "מחנך את תלמידיו לערכים של כבוד, סובלנות, מעורבות חברתית ומצוינות", כך בנימוקי הפרס

פורסם בתאריך: 2.12.19 15:54

ירון ארנון, מחנך ורכז חינוך גופני בחטיבת הביניים בן גוריון בהרצליה, הוא אחד מבין 18 אנשי הוראה שזכו באות הצטיינות של מחוז תל אביב במשרד החינוך לשנת הלימודים תשע"ט. בטקס שהתקיים אתמול בגני תקוה – בהשתתפות מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים, קיבל ארנון תעודת הוקרה ותואר "איש חינוך מצטיין" ממנהלת המחוז, חיה שיטאי.

ארנון משמש בתפקידי הוראה שונים בחטיבת בן גוריון ב-30 השנים האחרונות. בנימוקים לפרס נכתב כי "ירון מחנך את תלמידיו לערכים של כבוד, סובלנות,
מעורבות חברתית ומצוינות. במסגרת חינוך הכיתה הוא מפעיל תוכניות התערבות שונות. גדולתו בשילוב מיטיבי בין התוכניות השונות ובכל פעם להמציא אותן מחדש.
כרכז החינוך הגופני הוביל את צוותו לפרס חינוך גופני מחוזי ואף נבחר למורה מצטיין מחוזי בחינוך הגופני. ירון תורם תרומה גדולה בתחום הבריאות, ובשל כך נבחרה החטיבה למקדמת בריאות במחוז. הוא מרכז את המועדון הבית ספרי, המעודד את התלמידים והתלמידות להשתתף בכל התחרויות בענפים השונים".

עוד נכתב כי ארנון "שותף לתוכנית 'מקפצה להצלחה' לכיתות החינוך המיוחד ואף יזם תוכניות ל'כישורי חיים'", וכי הוא "מגיע לביקורי בית בבתי התלמידים ואף נשאר לצפות באימונים, במשחקים ובתחרויות הספורטיביות השונות המתקיימות בשעות אחר הצהריים ולעודד את התלמידים", עוד נכתב כי ארנון מנחה את מורי החינוך הגופני במחוז, יזם את תוכנית "שישי משפחתי" לגיבוש בין הורים לילדים וכן יזם וארגן ימי ספורט לתלמידים לגיבוש ולהפנמת ערכים".

מנהלת המחוז שיטאי בירכה בטקס את הזוכים ואמרה: "בעשייתכם היומיומית אתם מנהיגים את דור המחר אל עבר המצוינות, בדרך שאין לה תחליף, דוגמה אישית. אתם מהווים מודל להזדהות עבור תלמידכם ועמיתכם. בעשייתכם החינוכית אתם פועלים לאתר את יכולותיהם של תלמידיכם, מחזקים ומעצימים אותם וחותרים למצות מהם את המרב. אני רואה בכם מנהיגות פדגוגית איכותית ומשמעותית במערכת החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר