היצירות בחניון מתחם ארנה. צילום יח"צ

"ביטוי מופלא של עוצמה, נחישות וכוח רצון": יצירות האמנות של הלומי הקרב מוצגות בגלריה בארנה, וגם בחניון

התערוכה "חותם אישי" של ארנון סגל, רוני ירקוני, אילן רוזנצוויג, משה לוי, שלום פילוס ושלמה ניסים נפתחה ב"ארנה גלרי"

פורסם בתאריך: 5.1.20 11:13

ביום ראשון בשבוע שעבר נפתחה ב"ארנה גלרי" – הגלריה החדשה בקניון ארנה בהרצליה, התערוכה "חותם אישי" המציגה יצירות אמנות של ארנון סגל, רוני ירקוני, אילן רוזנצוויג, משה לוי, שלום פילוס ושלמה ניסים. השישה הם אמנים הפועלים במסגרת "סדנת גל" – מרכז שיקומי חברתי לנכי צה"ל נפגעי תגובות קרב בבית החולים השיקומי בתל השומר, והיצירות הן תוצר של תהליך שיקום אישי של האמנים.

האירוע התקיים ביוזמת חברת פנגו בשיתוף סדנת גל, בית החולים שיבא תל השומר, אגף השיקום, מתחם ארנה הרצליה וקרן ראליטי. במסגרת מיזם "אמנות בחניונים" של חברת פנגו והאוצרים איריס אלחנני ודורון פולק, מוצגים על קירות החניון בארנה, בנוסף לתערוכה בגלריה, הדפסי ענק של היצירות הצבעוניות.

אמני סדנת גל עם פרופ' יצחק קרייס. צילום יח"צ

לאירוע הגיעו האמנים ובני משפחותיהם, ראש עיריית הרצליה משה פדלון, מנהל המרכז הרפואי שיבא פרופסור יצחק קרייס, מנהל בית החולים השיקומי תל השומר פרופסור אמיתי זיו, מנכ"ל מתחם ארנה רונן שרון, ראש אגף שיקום נכים במשרד הביטחון חזי משיטה, מנהל מרפאות משרד הביטחון בבית חולים תל השומר ד"ר מיכאל פולק, מנהלת סדנת גל ציפי גולן ורכזת הפרויקטים בסדנת גל אביבה אנטס שהפיקה את הערב והנחתה אותו.

"היצירות שמוצגות בתערוכה, יחד עם הסיפור האישי שנלווה לכל אחד מהם, הם ביטוי מופלא של עוצמה, נחישות והרבה מאוד כוח רצון. אלו הסודות שמביאים לניצחון אישי", אמר פדלון. פרופ' קרייס קרא לכל האמנים לקדמת הבמה והוסיף: "באתי לכאן היום להגיד לכם תודה. באתי לראות את הכוח של החיים כמו שרואים פה, זה מאוד מחזק. בשביל בית חולים שיבא הניצחון הזה הוא חשוב, זה מהות השליחות שלנו. אני מאוד גאה בכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר