צילום אילוסטרציה מישל גבינט
צילום אילוסטרציה מישל גבינט

היום בצ'אט לייב: כל התשובות לשאלות שלכם על ההרשמה לגני הילדים בהרצליה

ההרשמה לגנים העירוניים תסגר ב-16.2. בצ'אט שיתקיים היום יענו על שאלות ההורים מנהלת המחלקה לחינוך הגיל הרך, מנהלת מדור רישום ושיבוץ לגיל הרך, מפקחת משרד החינוך ונציגת ועד הגנים העירוני ובעלות תפקידים אחרים

פורסם בתאריך: 2.2.20 17:50

ההרשמה לגנים העירוניים בעיצומה ושאלות רבות עולות בקרב הורים שילדיהם ייכנסו בשנה הבאה בפעם הראשונה לגן עירוני. לשם כך היום (שני) בין השעות 14:00 ל-17:00, יקיימו עובדי אגף החינוך של העירייה צ'אט לייב שבו יענו על שאלות ההורים.

נציין כי ההרשמה לגנים העירוניים החלה ביום שני שעבר, 27.1, ותימשך עד יום ראשון, 16.2, בחצות. יענו על שאלות ההורים: מנהלת המחלקה לחינוך הגיל הרך נאוה שחם, מנהלת מדור רישום ושיבוץ לגיל הרך מגי כהן -פור, מנהלת יחידת הפיקוח על היול"א דגני דקל, מפקחת על גני ילדים ממלכתי – משרד החינוך שרון שוורץ, דיאטנית קלינית, מנהלת מדור קידום הבריאות ואורח חיים בריא ואחראית תכנית תזונה עירונית הדס לרר ונציגת ועד הגנים העירוני סיון טוטלמן-שנפ.

"אני חושבת שזאת יוזמה מבורכת של העירייה לתת להורים מקום לקבל תשובות לשאלות שלהם", אומרת טוטלמן-שנפ, "אני שמחה מאוד על שיתוף הפעולה ושהזמינו נציג מטעמנו להצטרף לצ'אט. כך או כך, אפשר לפנות גם לקבוצת הפייסבוק 'ועד הגנים הרצליה'".

ניתן להירשם לגנים באמצעות האינטרנט מ-27.1.2020 בשעה 10:00 עד 16.2.2020 בשעה 24:00 בכתובת כאן. כמו כן ניתן לבצע רישום פרונטלי בבניין העירייה בתאריכים 16-9.2 בימים א'-ה' בין השעות 13:00-8:00. ביום ב' ניתן להירשם גם אחרי הצהריים בין השעות 17:30-16:00. למידע על הרישום לגני ילדים היכנסו כאן. תוכלו גם להיכנס ולהתעדכן בתשובות לשאלות נפוצות בקישור כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר