צילום: עזרא לוי
צילום: עזרא לוי

"אני מאחל לכל תושבי הרצליה שיזכו בשנה נטולת פקקים"

אצטדיון משופץ, פחות הצפות בחורף, תכנית מתאר חדשה, פחות פקקים בכבישים. הפרלמנט של הרצליה מאחל לעיר ולתושביה שנה טובה

פורסם בתאריך: 23.9.17 21:44

לימור קריספין

לימור קריספין

לימור קריספין

מחר אנחנו נכנסים לשנה החדשה ובכל שנה זה קורה לי מחדש. אותם האיחולים, אותן הברכות, כמו תחושת דה ז'ה וו נצחית שרודפת אותי בכל תקופת החגים. אבל השנה הגיע הזמן לשבור את הלופ ולהעלות על הכתב את האיחולים שבאמת הייתי רוצה לכתוב בברכות השנה. והנה לך, עירי הרצליה, אני מאחלת לך שנלמד לכוון את עצמנו להתפתחות ברורה ונכונה בהרמוניה ואיחוד בין התושבים והרשות המכהנת. אני מברכת את כל אותם התושבים שחייהם הרבה פחות נוחים ואף סובלים מבעיות קיומיות, להם ולעמותות המחזקות אותם אני מאחלת הצלחה ושהמלחמה היומית תעבור בשלום למחרת היום. כמו כן, אני מאחלת לראש העיר שימשיך להנהיג את העיר בדרך של  חוכמה והקשבה לתושביה ושנהפוך להיות אור לגויים, נממש את עצמנו בצורה הטובה ביותר – שנה טובה לכל בית ישראל.

  • לימור קריספין היא מנהלת בתחום ההייטק.

שני אבידן

שני אבידן

שני אבידן

לכבוד השנה החדשה אני רוצה לברך את העיר הרצליה לשנה טובה, שנה שבה יהיו פחות הצפות בכבישים בעונת החורף ויותר קשב מצד הנהלת העירייה לצורכי התושבים ולאיכות חייהם. העיר הרצליה התברכה בתושבים המשרים אווירה נעימה ברחובות העיר ובמקומות ציבוריים. יחד עם זאת ישנם פערים סוציו אקונומיים גדולים מאוד בין האזורים השונים, ולכן אשמח שהשנה הזו תביא רוחות של שיקום והתחדשות גם לשכונות שבשולי העיר. שנה טובה להרצליה ולכל תושבי העיר.

  • שני אבידן היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה 

צורי ז'אן

צורי ז'אן

צורי ז'אן

הרצליה עיר צעירה בת 93. בערב ראש השנה תשע״ח אני מאחל לכל תושבי העיר בריאות ונחת. ולעיר היפה והמטופחת שלנו אני מאחל צמיחה , שגשוג , ניקיון , אהבה , בנייה , התפתחות , קהילתיות ונתינה הדדית, שנוכל להעצים אחד את השני שנוכל להעניק ולתרום מעצמנו למען האחר.

  • צורי ז'אן הוא הבעלים של ז'אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה

תומר שילה

תומר שילה

תומר שילה

אני מאחל לקראת השנה החדשה שנזכה לתוכנית מתאר חדשה, משודרגת, שתיתן מענה לצרכי האוכלוסייה הגדלה, לחינוך, לפקקים, למסחר ותשים במרכז את התושב ואיכות חייו.  אני מאחל לכל תושבי הרצליה שיזכו בשנה נטולת פקקים, או לכל הפחות מופחתת פקקים. פתיחת כביש 531, לא רק שלא הפחיתה את עומס התנועה בעיר, אלא הגבירה אותו ועל כך יכולים להעיד היוצאים לכיוון רעננה בשעות הבוקר,  או הנכנסים מכיוון שד' ירושלים להרצליה (שנהפכה לדרך הגישה היחידה מכביש 531 לאיילון). הפתרון לבעיית הפקקים אינו פתיחת כבישים חדשים (שמהר מאוד אינם מספיקים ונפקקים בעצמם ובעיקר כאשר בין התכנון לביצוע, חולפות שנים רבות), אלא הקמת מערכת תחבורה ציבורית, מהירה וברמה גבוהה שתהווה אלטרנטיבה לשימוש ברכבים פרטיים, זו הדרך וזו צריכה להיות מטרה לאומית לקראת השנה החדשה. אני מאחל לכל תושבי הרצליה, מקטן ועד גדול, שנה נפלאה, שנה של צמיחה, שפע, שמחה ובעיקר בריאות".

אלי חיו חמו

אלי חיו-חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

אלי חיו-חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

לכל תושבי הרצליה ראשית אאחל שנה טובה ומתוקה, שנה של בריאות, בטחון ושגשוג בכל התחומים. לעיר הרצליה אאחל להמשיך להתפתח, לצמוח ולגדול במרב ההיבטים- חינוך, תרבות, ספורט ורווחה. להרצליה יש עוד הרבה דברים שצריכים לקרות על מנת שתהיה העיר המובילה בשרון ואחד התחומים המרכזיים הינו תחום הדיור והנגשתו לזוגות צעירים שיהוו את דור ההמשך בעיר. יש להמשיך ולפתח את אצטדיון הכדורגל שהוזנח במשך שנים רבות. האצטדיון נמצא בכניסה לעיר בסמוך לקניון שבעת הכוכבים והפארק וראוי שיראה כמו אצטדיונים מובילים בארץ ובעולם ודרכו הרצליה תוכל למנף אותו לכניסה של אנשים רבים לתוך העיר. כמו כן, יש להמשיך לפתח שכונות בפרויקטים של פינוי בינוי ותמ״א 38 לחידוש פני העיר וגם את נושא התחבורה הציבורית בתוך העיר- הגדלת קווי האוטובוס העירוניים והבין עירוניים ונגישות לתחנת הרכבת של הרצליה.

  • אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר