הרצאה במועדון הכלכלי. צילום באדיבות עיריית הרצליה
הרצאה במועדון הכלכלי. צילום באדיבות עיריית הרצליה

המועדון הכלכלי מציג: סדרת מפגשים בנושא התנהלות כלכלית נכונה

איך להתנהל מול הבנק, איך לקחת משכנתא ואיך להתכונן לפנסיה בסדרת מפגשים חדשה

פורסם בתאריך: 18.5.17 12:55

המועדון הכלכלי של הרצליה מזמין את התושבים, ובעיקר את הזוגות הצעירים בעיר, למפגשים שהוא מקיים במרכז הצעירים המרפסת בעיר, במסגרת סדנת התנהלות כלכלית נכונה.
“מדובר ביוזמה של המועדון הכלכלי של הרצליה, שרות שנותן מענים כלכליים שונים לתושבי העיר, אם זה בתחום התעסוקה, אם זה בתחום של התנהלות כלכלית נכונה ואם זה בתחום של כל מיני יוזמות כלכליות מעניינות, ויוזמה של המחלקה למשאבי קהילה באגף הרווחה בשיתוף פעולה עם המרפסת”, אומרת נעה גולדשטיין, עובדת סוציאלית קהילתית, “במסגרת המועדון הכלכלי אנחנו עורכים הרצאות בנושא התנהלות כלכלית לקהלי יעד שונים, כמו למשל הגיל השלישי או הורים חד הוריים. הפעם הסדנה מותאמת לזוגות צעירים, וזו הפעם הרביעית שאנו עורכים אותה. במפגש הראשון שהתקיים השבוע למדו המשתתפים על התנהלות כלכלית נכונה, איך לתכנן את התקציב המשפחתי, איך לעמוד בו, למה לשים לב וכדומה. במפגש הבא, שיתקיים בשבוע הבא, ילמדו המשתתפים איך לקרוא תלוש שכר. במפגש השלישי ילמדו מושגים בסיסיים בתחום הבנקאות, איך לדבר עם הבנק ואיך להיות פחות נשלטים על ידיו. המפגש הרביעי יעסוק בנושא המשכנתה והמפגש האחרון בנושא הפנסיה. התכנים בסדנה מאוד פרקטיים, ומי שירצה להמשיך ולקבל ליווי של התנהלות כלכלית נכונה יוכל לקבל זאת דרכנו, באמצעות מתנדבים שעברו הכשרה של ארגון פעמונים. הסדנה אמנם מיועדת לזוגות צעירים, אך כמובן שגם צעירים שאינם בזוגיות מוזמנים להגיע ולהשכיל בתחום חשוב זה”.
ב־22 במאי יתקיים מפגש בנושא “הבנת תלוש שכר” שיעביר המרצה נרקיס פיין, ב־29 במאי ההצראה “הבנק ואני” של חיה חזקני, ב־5 ביוני מפגש בנושא משכנתאות שמעביר אבירם טננבאום וב־12 ביוני מפגש בנושא פנסיה בהנחיית אשרת כפיר. ההרצאות יתקיימו מרכז הצעירים של הרצליה המרפסת, רחוב סוקולוב 5. עלות ההשתתפות היא 50 שקלים לזוג לכל סדרת ההרצאות. להרשמה ופרטים נוספים: נעה, 09-9705233 או במייל noag@|herzliya.muni.il.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר