אלי חיו חמו (מימין) ואריאל שיימן. צילום עזרא לוי
אלי חיו חמו (מימין) ואריאל שיימן. צילום עזרא לוי

עיריית הרצליה רוצה לאחד בין מכבי והפועל. בעלי הקבוצות: "בושה. אין החלטה ואין הסכם"

"לא יוצאים עם תוכנית כזו בשלוף. אם בעירייה כל כך רוצים את האיחוד הזה שיכניסו את היד לכיס", אומרים הבעלים של הפועל אלי חיו חמו ושל מכבי אריאל שיימן. סגן ראש העיר עופר לוי: "המטרה היא ליצור אגודה אחת מובילה"

פורסם בתאריך: 23.7.20 14:39

עיריית הרצליה פועלת לאיחוד קבוצות הכדורגל העירוניות, מכבי והפועל הרצליה, הנתמכות על ידיה, לקבוצה אחת. מי שכרגע לא מתלהב מהתוכנית הם הבעלים של הקבוצות, הבעלים של הפועל הרצליה אלי (ג'מיל) חיו חמו והבעלים של מכבי הרצליה אריאל שיימן.

בהודעת העירייה נמסר שוועדה לרפורמה בכדורגל העירוני שהקימה העירייה בראשות סגן ראש העירייה עופר לוי, "החליטה לפעול לאיחוד קבוצות הכדורגל מכבי הרצליה והפועל הרצליה. זאת במטרה לחלץ את שתי הקבוצות שכבר שנים מדשדשות בליגה א', ולאחד אותן לקבוצה אחת שתיהנה מאיגום משאבים, תשפר את היכולת המקצועית של השחקנים ואולי תצליח לחזור לליגה הלאומית".

עוד נמסר כי "זה שנים, שתי הקבוצות משחקות בליגות הנמוכות (ליגה א') ובהתאם לכך הן לא מצליחות לעוררו עניין בציבור וסובלות ממיעוט צופים במשחקים. בנוסף, חלה שחיקה מתמשכת ברמה המקצועית, הניהולית והתקציבית של הקבוצות. מצב זה פוגע באופן עקיף גם בהתקדמות ובאיכות של מחלקות הנוער של האגודות. בהיעדר קבוצת בוגרים עירונית מובילה וייצוגית, חלק משמעותי משחקני הנוער שגדלו ושיחקו במחלקות הנוער בעיר עוברים להתאמן ולשחק באגודות שקבוצותיהן ברמה גבוהה יותר".

"בינתיים אלה רק דיבורים ובעירייה לא מוכנים להוציא כסף", אומרים הבעלים של שתי הקבוצות, שיימן וחיו חמו, בשיחה משותפת, "הם אמרו שלא יתנו לנו תמיכות אם לא נסכים. בושה שהם הוציאו את ההודעה הזאת כשאין החלטה ואין הסכם. לא יוצאים עם תוכנית כזו בשלוף. אם בעירייה כל כך רוצים את האיחוד הזה שיכניסו את היד לכיס. אנחנו מצפים לשלושה מיליון שקל בליגה א', ארבעה מיליון בליגה לאומית וחמישה מיליון בליגת העל".

לוי: "המתווה החדש נועד להפוך את ענף הכדורגל בעיר למוביל ברמה הארצית. הרפורמה תיתן פלטפורמה לשחקנים גם במחלקות הילדים והנוער, להמשיך ולייצג את העיר ברמות הגבוהות גם בבוגרים. המטרה הסופית היא ליצור אגודה אחת מובילה תוך איגום משאבים, מקצועיים ותקציביים, שיביא לשיפור בענף. מטרה נוספת היא ליצור זהות בין הקבוצה לעיר ולהחזיר את הקהל למגרשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. פוטו לוי

    סגן ראש העיר עופר לוי: "המטרה היא לפרסם תמונה אחת מובילה"

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר