צילום אילוסטרציה מישל גבינט
צילום אילוסטרציה מישל גבינט

אימהות בגן נדבקו בקורונה. הורים לא שלחו את הילדים מחשש להדבקה: "לא קיבלנו דיווח מאף גורם רשמי"

ההורים בגן פרדס גילו שבאירוע פרטי שהתקיים בהשתתפות כמה אימהות מהגן, השתתפה גם חולת קורונה. הם טוענים שחלק מהאימהות שנכחו באירוע השתתפו לאחר מכן בפעילות של הגן

פורסם בתאריך: 17.9.20 11:46

כמה הורים לילדים בגן חובה פרדס בהרצליה לא שלחו השבוע את ילדיהם לגן הילדים לאחר שגילו שכעשר אימהות לילדים בגן השתתפו באירוע פרטי שבו התברר בדיעבד, השתתפה חולת קורונה. מדובר באירוע שהתקיים בהשתתפות גננת הגן (שנעדרת מהגן מסיבות אישיות מתחילת השנה). שתיים מבין האימהות מהגן שהשתתפו באירוע, כך התברר בהמשך, נמצאו מאומתות לקורונה אך לא ידוע אם נדבקו בנגיף באירוע או בנסיבות אחרות.

האירוע התקיים ביום שני שעבר. ההורים בגן טוענים ששתיים מבין האימהות דיווחו בתחילת השבוע על כך שהן חיוביות לנגיף. בעקבות זאת חלק מההורים בגן לא שלחו את ילדיהם ללימודים מחשש שידבקו בנגיף. עוד טוענים הורים שחלק מהאימהות שהשתתפו באירוע לקחו לאחר מכן חלק בפעילות של הגן.

"נודע לי ביום שני ששתי אימהות לילדים בגן שהיו באירוע חולות מאומתות אבל לא קיבלנו על כך דיווח מאף גורם רשמי", מספרת אם לילד בגן, "חלק מהאימהות שהיו באירוע לא שלחו את הילדים לגן ברגע שנודע להן שבאירוע הזה היתה חולת קורונה אבל בזמן שחלף עד שנודע להן על כך הן שלחו את הילדים לגן. ביום שני לקחתי את בני מהגן ושמתי לב שיש לו חום גבוה יחסית. נדלקו לי כל הנורות האדומות ומיד פניתי לקופה לקבל בדיקת קורונה. אני יודעת שבגן, פרט לילדה אחת שערכה בדיקת קורונה וקיבלה תשובה שלילית, יתר הילדים והצוות טרם נבדקו ואני מקווה שיעשו לכולם בדיקה בהקדם".

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "לאחר ביצוע בדיקה בכל המערכות הקשורות לקורונה בלשכת בריאות תל אביב, לא נמצא דווח על חשיפה לחולה קורונה בגן פרדס, הרצליה. הדיווח האחרון עבור הגן היה בחודש יולי. אם יועברו אלינו פרטים מדויקים נוכל להתייחס לנושא בצורה קונקרטית יותר".

מעיריית הרצליה נמסר: "עיריית הרצליה פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות והמפקחת על המחוז מטעמו. מרגע קבלת מידע מאושר ורשמי מאת המפקחת בדבר חשיפה לחולים מאומתים פועלת העירייה לדיווח מלא ומהיר לכל הגורמים בתוך מערכת החינוך בעיר – צוותים, ילדים וכמובן ההורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר