צילום אילוסטרציה

תלמידי ה'-ו' בהרצליה חוזרים ללימודים. חלקם ילמדו שלושה ימים בשבוע, חלקם ארבעה

מספר הימים שבהם ילמדו התלמידים שונה בין בתי הספר, ותלוי בגודלו של בית הספר ובהרכב משרתם של המורים. הלמידה תהיה בחלוקה לקפסולות ובשאר ימות השבוע תהיה הלמידה מרחוק

פורסם בתאריך: 22.11.20 15:59

בתי הספר בהרצליה נערכים לחזרתם ללימודים ביום שלישי השבוע של תלמידי כיתות ה'-ו'. בחלק מבתי הספר יחזרו התלמידים ללמוד בבית הספר במשך שלושה ימים בשבוע, לפי המתווה של קבינט הקורונה, ובחלק מהם ילמדו ארבעה ימים בשבוע. זאת, לפי הודעת העירייה, כתלות בגודלו של בית הספר ובהרכב משרתם של המורים. הלמידה תהיה בחלוקה לקפסולות, ובשאר ימות השבוע תהיה הלמידה מרחוק. "האפשרות האחרת היתה לתת לכולם מראש רק שלושה ימי לימוד בבית הספר", הסביר גורם בעירייה.

בהודעת העירייה הסבירו כי "בניית מערכות השעות מתבססת על כך שכיתות ה'-ו' ילמדו לפחות 14 שעות שבועיות, תוך למידה בקפסולות ובמגבלת מפגש בין מורה לארבע קבוצות תלמידים לכל היותר. המגבלות חסמו כל אפשרות ליצירת מערכת שבועית למספר רב של ימים".

כך או כך, הודיעה העירייה שבכיתות החינוך המיוחד התלמידים ימשיכו ללמוד כבשגרה, שישה ימים בשבוע, ושתלמידים בכיתות תקשורתיות ימשיכו ללמוד עד השעה 16:30. צהרוני כיתות א' ו-ב' יפעלו במבנה של קפסולות זהות לבוקר. "לצערנו, תלמידי כיתות ג' לא יוכלו להירשם לצהרונים לאור מגבלה זו. אלא אם כן, יימצא הרכב של קפסולה זהה לבוקר ומספרי תלמידים המאפשר פתיחה של קבוצה", מסרה העירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר